Пошуковий запит: <.>K=емпатія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Митник О. Роль психологічних знань у збереженні психічного здоров'я молодших школярів/О. Митник // Початкова школа, 2006. т.№ 7.-С.10-13.
|
>2.
| Хомік В.С. Емпатія та децентрація : досвід теоретичного осмислення і емпіричного дослідження/В.С. Хомік // Практична психологія та соціальна робота, 2007. т.№ 10.-С.8-13
|
>3.
| Плохій З. Я і Світ навколо: Особистісно орієнтований підхід у формуванні ставлення дошкільнят до природи/З. Плохій // Дошкільне виховання, 2008. т.№ 7.-С.8-11.
|
>4.
| Чоловіки і дружини/за вид. Е. Шостром "Анти-Кареги, или Человек-манипулятор" // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2008. т.№ 10.-С.36.
|
>5.
| Мисан В. Багатоперспективність у змісті шкільних курсів історії/В. Мисан // Історія в школах України, 2008. т.№ 11-12 .-С.11-14.
|
>6.
| Єфімова С. Перцептивна функція спілкування/С. Єфімова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2009. т.№ 9.-С.82-83.
|
>7.
| Яцимірська Медіатекст як продукт журналістської творчості (психолінгвістичний аналіз логічного сприйняття та емоцій)/Марія Яцимірська, Наталя Драган // Вісник Львівського ун-ту. Серія: Журналістика. -Львiв, 2007. т.Вип. 30.-С.267-275
|
>8.
| Туркова Д. М. Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога/Д. М. Туркова // Практична психологія та соціальна робота, 2010. т.№ 8.-С.69-77
|
>9.
| Шаюк О. Емоційно-вольовий компонент толерантності/О. Шаюк // Освіта і управління. -Київ:"Віпол", 2011. т.№ 1.-С.104-110
|
>10.
| Пентилюк Марія Культура діалогу як основа формування мовної особистості/Марія Пентилюк // Українська мова і література в школі. -К., 2012. № 1.-С.2-4
|
>11.
| Семенова Е. М. Развитие эмоциональной культуры педагога/Е. М. Семенова // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 6.-С.20-27
|
>12.
| Туркова Д. М. Вправи з ідентифікації механізмів психологічного захисту в контексті емпатійного розуміння особистості/Д. М. Туркова // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 8.-С.42-45
|
>13.
| Юрків Я. І. Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам/Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012,N № 4.-С.39-48
|
>14.
| Човган О. Особистісне спричинення доброчинної спрямованості поведінки соціального працівника/О. Човган // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Економічна думка, 2013,N № 1.-С.115-119
|
>15.
| Комаровська О. Творчі завдання на музичних заняттях у розвитку художньої обдарованості дітей/О. Комаровська // Мистецтво та освіта, 2013. т.№ 4.-С.28, 37-41
|
>16.
| Мартиненко С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи/Світлана Мартиненко // Початкова школа, 2015. т.№ 6.-С.33-35.
|
>17.
| Вздульська Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози/Валентина Вздульська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2016,N № 1.-С.48-52
|
>18.
| Вздульська Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози/Валентина Вздульська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2016,N № 1.-С.48-52;Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах), 2016. т.№ 2.-С.44-49
|
>19.
| Остапенко Ганна Ненасильницьке спілкуванння – стратегія життя/Ганна Остапенко; Гання Остапенко // Дошкільне виховання, 2017,N № 5.-С.13-15
|
>20.
| Остапенко Ганна Моральне виховання у захопливих коміксах/Ганна Остапенко, Ірина Стеценко // Дошкільне виховання, 2017,N № 6.-С.18-20
|
|
|