Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=етапи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : CUKK-VDPU
Автор(и) : Бакум З.
Назва : Особливості навчання фонетики в профільній школі
Місце публікування : Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 46-49.
Предметні рубрики: Українська мова-- Фонетика-- Методика
Українська мова-- Профільне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасні підходи у навчанні--дидактичні принципи--етапи навчання--аспекти характеристики звуків--органи мовлення--місце та спосіб творення звуків
Анотація: У статті запропоновано систему навчання фонетики української мови, яку доцільно впроваджувати на уроках та спецкурсах у профільній школі. Обгрунтовано доцільність використання традиційних та інноваційних технологій. Окреслено етапи навчання, а також акцентовано увагу на характеристиці звуку з акустичного й фізіологічного аспектів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : CUKK-VDPU
Автор(и) : Нищета В.
Назва : Формуємо риторичні вміння та риторичну компетентність : програма дослідно-експериментального навчання української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 66-73
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики: Риторика-- Методика
Українська мова-- Плани і програми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мета дослідно-експериментального навчання--проблемний проектний та риторичний підходи--принципи шкільної риторики--етапи навчання--програма навчання--5-9 класи--мовленнєва змістова лінія
Анотація: Запропоновано програму дослідно-експериментального навчання української мови, метою якого є комплекс риторичних вмінь і риторична компетентність школярів. Охарактеризовано значення та структуру поняття риторичної компетентності, підходи до навчання, принципи шкільної риторики. Надано планування етапів і програму навчання, з наступною характеристикою мовленнєвої змістової лінії у цій програми.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : CUKK-VDPU
Автор(и) : Строганова, Ганна
Назва : Тренінгові технології як засіб активізації навчання української мови як іноземної
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 17-19
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Вивчення і викладання мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінгові технології--тренінг--етапи навчання--дидактичні принципи--українська мова як іноземна
Анотація: Проаналізовано особливості реалізації тренінгових технологій як засіб активізації навчання української мови як іноземної. Сфокусовано увагу на обґрунтуванні необхідності впровадження зазначених технологій. Наголошується на чіткій цілеспрмованості тренінгів, висвітлено етапи, функції, дидактичні принципи.
Знайти схожі