Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=літературна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.
CUKK-VDPU
У45


    Україна. Мін-во освіти і науки
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у 2007/08 навчальному році: № 1/9-361 від 11.06.07: Українська література [Текст] : инструкции / Україна. Мін-во освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2007. - № 19-20-21. - С. 9-32.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика--Плани і програми
Кл.слова (ненормовані):
Літературна освіта

Є примірники у відділах:
(30.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.


   
    Борімося за слово, наше національне надбання! : інтерв'ю із головою робочої групи з розробки проекту освітньої галузі "Мови і літератури" Держаного стандарту базової та повної загальної середньої освіти доктором філологіних наук, проесором, заслуженим діячем науки і техніки України, завідувачем кафеди світової літератури Полтавського національного педагогічного університету Імені В.Г.Короленка Ольгою Миколаївною Ніколенко [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 49-51.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Проект галузі--Інтерв'ю
   Українська мова--Проект галузі --Інтерв'ю

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- літературний компонент стандарту
Анотація: Подано інтерв'ю з доктором філологічних наук, професором,завідувачем кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка О. М. Ніколенко.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Бондаренко, Юрій.
    Відгук на посібник Василя Шуляра "Планування літературної освіти школярів: технологічна концепція"(Миколаїв, 2006) [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 3. - С. 71.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Підручники і посібники
Кл.слова (ненормовані):
відгук -- літературна освіта
Анотація: Відгук на посібник В.Шуляра "Планування літературної освіти школярів: технологічна концепція"


Знайти схожі

4.


    Янкович, Оксана.
    Використання методики "Щоденні 5" для формування ключових компетентностей на уроках літератури / Оксана Янкович, Інна Ханчук // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2017. - № 12. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викадання
   Зарубіжна література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
літературна компетентність -- технологія розвитку мовлення -- літературна освіта -- 5-9 клас
Анотація: Описано структурні компоненти методичної технології "Щоденні 5" та запропоновано методи і прийоми реалізації цієї технології на уроках української та зарубіжної літератури.


Дод.точки доступу:
Ханчук, Інна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Огар, Е.
    Гаслу "Час читати! - наукову підтримку [Текст] / Е. Огар // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 5. - С. 105-107.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література--Дитяча література--Загальні питання
Кл.слова (ненормовані):
науково-практична конференція -- дитяча книга і читання -- літературна освіта -- книговидання ; роль бібліотек -- перекладацький канон -- позитивний імідж книги
Анотація: Докладне повідомлення про Міжнародну науково-практичну конференцію "Дитяче читання і дитяча книга в Центральній та Східній Європі: теорія і практика", яка відбулася у рамках Четвертого "Форуму видавців - дітям" у Львові. Мета конференції - обмін досвідом між країнами (Естонія, Латвія, Литва, Польща, Болгарії, Росія та Україна) у сфері наукових досліджень та практичної діяльності, спрямований на підтримку книжкової культури і культури читання.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.
CUKK-VDPU
Г70


    Горобець, А.
    Гостини у матері мови (Ранок з елементами літературознавчої пропедевтики для гуртківців - учнів 4-х класів) [Текст] / А. Горобець // Початкова школа. - 2007. - № 8. - С. 59-60.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Позакласна та позашкільна робота
Кл.слова (ненормовані):
сценарій свята -- літературна освіта
Анотація: Сценарій присвячено "Святу рідної мови".

Є примірники у відділах:
(04.09.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

7.


    Токмань, Г. Л.
    Докторська школа вченої-методиста, професора Ніли Василівни Волошиної [Текст] / Г. Л. Токмань // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - N 5(травень). - С. 2-7 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагоги українські--Персоналії, 20 ст.
   Філологічна освіта--Педагогічні концепції--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Літературна освіта -- Наукова докторська школа -- Методичні ідеї
Анотація: Статтю присвячено науковій докторській школі професора Ніли Йосипівни Волошиної. Авторка проаналізувала концепції, створені вченими, консультантом яких була Н. Волошина. Увагу зосереджено на методичних ідеях, запропонованих дослідниками, визначено роль нових концепцій у розвитку літературної освіти в Україні.


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (д-р пед. наук, професор, чл.-кор. АПН України ; 1940-2010) \про неї\

Знайти схожі

8.


    Забарний, Олександр
    Згадуючи наставника... : [про З. О. Шевченко] [Текст] / Олександр Забарний // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 45-47
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вчені-методисти
Кл.слова (ненормовані):
вчений-методист -- літературна освіта


Дод.точки доступу:
Шевченко, Зоя Олександрівна (український вчений-методист ; 1939-2017) \про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Нежива, Людмила.
    "Казка для дорослих": сюрреалізм у шкільній літературній освіті [Текст] / Людмила Нежива // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр. 18 назв
Рубрики: Сюрреалізм--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
дивовижне -- автоматичне письмо -- колективне підсвідоме -- метафоричність -- методична модель -- літературна освіта
Анотація: Апелюючи до естетичного досвіду сюрреалістів та їхніх маніфестів, а також літературознавчих і мистецтвознавчих досліджень, автор визначає конститутивні риси напряму для їх об'єктивізації у шкільній практиці аналізу художніх творів. Наріжною для естетики сюрреалізму є категорія дивовижного, що постає в результаті занурення в позасвідоме буття. Для створення методичної моделі вивчення сюрреалізму актуалізовано риси напряму: художнє вираження за допомогою техніки автоматичного письма, візійність, сповненість "дитинного здивування", занурення у світ архаїки, поява фантастичних образів сновійної реальності, складна метафоричність. Первинне вивчення сюрреалістичного стилю доцільне на прикладі творів Б.-І. Антонича, його поетичних маніфестів. Ілюструючи риси напряму, автор статті пропонує актуалізувати живопис художників-сюрреалістів, порівняти художній образ, злбражений у різних стилях, сформулювати визначення літературного напряму. Засвоївши естетичні орієнтири сприйняття сюрреалістичного мистецтва, старшокласники зможуть застосувати свої знання під час аналізу творів І. Драча, М. Вінграновського, В. Голобородька.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Покатілова, О.
    Культурологічний контекст вивчення зарубіжної літератури як умова літературного та загальнокультурного розвитку учнів. З досвіду роботи Східноукраїнського ЦДЛМВНЗ : [Східноукраїнський Центр дослідження літератури та методики її викладання в навчальних закладах] [Текст] / О. Покатілова // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 10. - С. 5-8. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методична робота--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- інтерпретація художнього твору -- аналіз художнього твору -- програма із зарубіжної літератури 10 клас
Анотація: Метою статті є розгляд питання впровадження культурологічного контексту в програму із зарубіжної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. Стаття висвітлює діяльність Культурологічної лабораторії Східноукраїнського Центру з дослідження літератури та методики її викладання, технології використання різних видів мистецтва в практиці роботи вчителів Луганської області та формулювання принципів створення культурологічного контексту до програми із зарубіжної літератури філологічного профілю.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

11.


   
    Людина-науковець від бога : [про ювілярку доктора педагогічних наук, професора Волошину Н.Й.] [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 8. - С. 57.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Педагогічний досвід--Персоналії--Волошина Н. Й.
   Педагогіка--Вища школа--Педагогічний досвід

Кл.слова (ненормовані):
Фахівець з методики літератури -- Науковий досвід ювілярки -- Літературна освіта
Анотація: В статті проведено аналіз творчості професора Волошиної Н.Й. поданий викладачами кафедри літератури та методики навчання Інституту мови та літератури Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди.


Дод.точки доступу:
Волошина, Н. Й.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2008-2009 навчальному році [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 4. - С. 8-11.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методичні рекомендації
Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- профільне навчання -- зовнішнє незалежне оцінювання -- інформаційні технології
Анотація: Про вивчення української літератури у 2008-2009 навчальному році (методичні рекомедації)


Знайти схожі

13.


    Україна. М-во освіти і науки.
    Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи (профільний рівень) [Текст] : затверджено наказом МОН України № 1407 від 23.10.2017 / Україна. М-во освіти і науки // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 3. - С. 14-20.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Законодавчі і директивні матеріали
   Українська література--Плани і програми

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- ключові компетентності

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

14.


    Соколова, Тетяна.
    Організація полікультурного простору літературної освіти на уроці та в позаурочний час [Текст] / Тетяна Соколова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 2. - С. 14-15
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Проектна діяльність--Шкільна --Література

Кл.слова (ненормовані):
полікультурна компетентність -- культура учнів -- літературна освіта
Анотація: В статті порушено проблему оволодіння особистістю досягненнями світової культури, виховання у неї жити в полікультурному середовищі. Поважати людей іншої раси, політичних уподобань, релігії. формування мислення учнів через усвідомлення себе частиною свого етносу, громадянина власної держави.


Знайти схожі

15.


    Соколова, Тетяна.
    Організація полікультурного простору літературної освіти на уроці та в позаурочний час [Текст] / Тетяна Соколова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2010. - № 2. - С. 14-15
Рубрики: Всесвітня література--Методика викладання
   Проектна діяльність--Шкільна --Література

Кл.слова (ненормовані):
полікультурна компетентність -- культура учнів -- літературна освіта
Анотація: В статті порушено проблему оволодіння особистістю досягненнями світової культури, виховання у неї жити в полікультурному середовищі. Поважати людей іншої раси, політичних уподобань, релігії. формування мислення учнів через усвідомлення себе частиною свого етносу, громадянина власної держави.


Знайти схожі

16.


    Кохно, Тетяна
    Особливості вивчення української літератури у 5-му класі шкіл з національними мовами навчання [Текст] / Тетяна Кохно // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 6. - С. 43-46.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- читацька навичка -- мовленнєва діяльність -- комунікативна спрямованість -- школи національних меншин
Анотація: У статті розкрито особливості уроків української літератури у 5 класах шкіл з мовами навчання національних меншин. Обґрунтовано потребу в розробленні спеціальних програм, підручників "Літературне читання" для 5-го класу зазначеного типу шкіл. Подано фрагмент уроку в 5-му класі по вивченню загадки як виду усної народної творчості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Назаренко, Л.
    Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) [Текст] / Людмила Назаренко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 30-33.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Олесь Олександр (1878-1944 рр.)
   Українська література --Інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- оцінювання
Анотація: Стаття присвячена проблемі оцінювання і взаємооцінювання роботи учня-читача в групі під час демонстрації проекту з української літератури, продуктів діяльності, виконаних старшокласниками за допомогою інформаційних технологій. Автором запропоновано приклад практичного застосування інформаційно-комунікаційних техологій за творчістю О. Олеся.


Дод.точки доступу:
Олесь, Олександр Іванович (Кандиба ; український письменник ; 1878-1944) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

18.


    Назаренко, Людмила
    Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) [Текст] / Людмила Назаренко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 27-31. - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Олесь О.
Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- проектна діяльність -- інформаційно-комунікативні технології -- оцінювання
Анотація: Стаття присвячена проблемі оцінювання та взаємооцінювання роботи учня-читача в групі під час демонстрації проекта по українській літературі, продуктів діяльності, виконаних старшокласниками за допомогою інформаційних технологій.Запропонований приклад практичного примінення інформаійно-комунікаційних технологій при вивченні творчості Олександра Олеся.


Дод.точки доступу:
Олесь, Олександр Іванович (Кандиба ; український письменник ; 1878-1944) \про нього\

Знайти схожі

19.


    Балаховська, Юлія
    Педагогічні ідеї Зої Шевченко в контексті сучасної методичної думки [Текст] / Юлія Балаховська // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 2. - С. 44
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Вчені-методисти
Кл.слова (ненормовані):
вчений-методист -- літературна освіта
Анотація: Автор статті ділиться спогадами про колегу, наукового керівника і наставника вченого-методиста З. О. Шевченко.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Зоя Олександрівна (український вчений-методист ; 1939-2017) \про неї\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Дятленко, Т. І.
    Принцип неперервності літературної освіти у методичній спадщині професора Н. Й. Волошиної [Текст] / Т. І. Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - N 5(травень). - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагоги українські--Персоналії, 20 ст.
   Філологічна освіта--Педагогічні концепції--Україна

Кл.слова (ненормовані):
Неперервність освіти -- Літературна освіта
Анотація: У статті розглядаються різні підходи до визначення поняття "неперервна освіта" вітчизняними й зарубіжними вченими. Простежується неперервність у літературній освіті. З цією метою аналізуються окремі роботи відомого вітчизняного методиста, доктора педагогічних наук, професора Н. Й. Волошиної.


Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (д-р пед. наук, професор, чл.-кор. АПН України ; 1940-2010) \про неї\

Знайти схожі

 1-20    21-33