Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісно-зорієнтоване навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фасоля А.
Назва : Стаття Уласа Самчука "Нарід чи чернь?"
Місце публікування : Дивослово. - 2006. - № 1. - С.15-18
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання
Українські письменники, 20 ст.-- Самчук У.-- "НАРІД ЧИ ЧЕРНЬ?"
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно-зорієнтоване навчання
Анотація: Методика викладання української літератури. Проблеми особистісно-зорієнтованого навчання. Варіанти відповідей учнів при вивченні статті Уласа Самчука "Нарід чи чернь?".
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : CUKK-VDPU/Б24
Автор(и) : Барзацька Л.
Назва : Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2008. - № 1. - С. 17-23.
Предметні рубрики: Українська мова-- Технології навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): твір-враження--духовність--особистісно-зорієнтоване навчання
Анотація: Розробка уроку з теми"Велике повстання під проводом Богдана Хмельницького (1648-1657)"
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : CUKK-VDPU/С32
Автор(и) : Сергієнко, Антоніна
Назва : Пріоритет групових технологій на сучасному особистісно зорієнтованому уроці української літератури
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2008. - № 1. - С. 24-28.
Примітки : Бібліогр.:13 назв.
Предметні рубрики: Література українська-- Технології навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно-зорієнтоване навчання--групова робота--фронтальні форми
Анотація: Особистісно-зорієнтований підхід до навчання на уроках української літератури
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : CUKK-VDPU
Автор(и) : Калашнікова М., Савченко О.
Назва : Використання інноваційних технологій на уроках української мови в школах з російською мовою навчання : рецензия
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2009. - № 7. - С. 63-64.
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика-- Підручники та посібники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручники--особистісно-зорієнтоване навчання
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : CUKK-VDPU
Автор(и) : Уліщенко В.
Назва : Формуючи етнокультурну картину світу : Діалогічне вивчення народних пісень і дум
Місце публікування : Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 11/12. - С. 53-63
Примітки : Бібліогр.: 10 назв. - журнал.
Предметні рубрики: Фольклор-- Методика-- Народні пісні українські
Фольклор український-- Народні пісні українські
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): календарно-обрядові пісні--соціально-побутові пісні--історичні пісні--думи--завдання для учнів--особистісно-зорієнтоване навчання--контекстуальність, діалогічність, ігровий компонент
Анотація: У статті докладно проаналізовано методи і прийоми діалогічного вивчення усної народної творчості в школі, зокрема народних пісень і дум. Обрані методи цілком відповідають провідним функціям комунікації та ураховують особливості особистісно-зорієнтованої технології навчання. Активне запровадження діалогічного компонента сприяє вихованню любові до народних традицій та обрядів українців, дбайливому ставленню до національних цінностей.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : CUKK-VDPU
Автор(и) : Бацюсь Р.
Назва : Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі)
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 39-41.
Предметні рубрики: Українська література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно-зорієнтоване навчання--суб'єктивний досвід--алгоритм--мета--цілі уроку--рефлексія--рольова гра
Анотація: Автор методичної розробки пропонує читачам алгоритм підготовки особистісно зорієнтованого уроку української літератури, систему методів, прийомів, видів робіт, які сприяють реалізації визначених цілей. Наведені учнівські відповіді засвідчуюють результативність представленої методики.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : CUKK-VDPU
Автор(и) : Тиндикевич І.
Назва : Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольорові миші" : урок української літератури в 6 класі
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 40-43.
Предметні рубрики: Українська література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно-зорієнтоване навчання--суб'єктивний досвід--рефлексія--авторський задум--цілі--мета--ім'я уроку--асоціювання--передбачення--деталізація
Анотація: Представлено план уроку української літератури, побудованого на засадах особистісно зорієнтованого навчання. Запропоновано систему методів, прийомів, видів робіт,які забезпечують реалізацію зазначених цілей, осягнення учнями авторського задуму,теми й ідеї твору, ролі художніх засобів.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черуха Ірина
Назва : Поетичність твору-опису (урок словесності у 5 класі)
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 31-32
Предметні рубрики: Українська література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): словесність--особистісно-зорієнтоване навчання--розвиток мовлення--творчі здібності--обрізно-художнє
Анотація: Представлено розробку уроку розвитку мовлення, побудовану на основі авторського курсу "Словесність" з урахуванням вимог особистісно-зорієнтованого навчання.
Знайти схожі