Пошуковий запит: <.>K=спілкування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 814
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Шоліна Т. Спілкування молоді з однолітками дорослими як умова ефективного виховання в скаутитнгу/Т. Шоліна // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. -Чернівці, 2003. т.Вип.175:Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр.-С.201-205.
|
>2.
| Гавалешко О. Гуманістична спрямованість професійного спілкування майбутніх психологів-спеціалістів/О. Гавалешко, Г. Чуйко // Наук. вісник Чернівец. ун-ту. -Чернівці, 2003. т.Вип.182:Педагогіка та психологія: Зб. наук. пр.-С.57-63.
|
>3.
| Коваленко О. Педагогическое общение как необходимая составная процесса социализации детей, лишенных родительской опеки/О. Коваленко // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2005. т.№1.-С.51-55
|
>4.
| Тищенко О. Українська мова професійного спілкування/Тищенко О. // Дивослово, 2005. т.№ 1.-С.28-29
|
>5.
| Горяна Л.Г. Соціальне здоров'я людини як показник культури спілкування/Л.Г. Горяна // Безпека життєдіяльності, 2005. т.№ 1.-С.64-68
|
>6.
| Яковлєва В.А. Методичні рекомендації вчителям та вихователям шкіл-інтернатів з організації гуманістичного виховання учнів 5-9 класів із труднощами в спілкуванні у позаурочній діяльності/В.А. Яковлєва // Безпека життєдіяльності, 2005. т.№ 2.-С.34-39
|
>7.
| Подлевська Н. Ситуативно-діалогічні завдання на уроках рідної мови як спосіб формування культури спілкування в учнів 5 класу/Н. Подлевська // Українська мова і література в школі, 2005. т.№ 1.-С.11-18.
|
>8.
| Примаченко Н. М. Маркетингова культура при діловому спілкуванні/Н. М. Примаченко // Актуальні проблеми економіки, 2005. т.№ 2.-С.53 - 63
|
>9.
| Тригуб І.А. Вчимося працювати у творчих групах. 5 клас./І.А. Тригуб // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2005. т.№ 3.-С.27-28.
|
>10.
| Гончаренко А. Щоб дитина заговорила/А. Гончаренко // Дошкільне виховання, 2005. т.№ 3.-С.10-12.
|
>11.
| Савицька Т. Мова - найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу/Т. Савицька // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 2.-С.99-101.
|
>12.
| Гетьман І. Історичне становолення ідеї правового спілкування/І. Гетьман // Вісник Академії правових наук України, 2005. т.№ 1.-С.215-223
|
>13.
| Пашко Л. Щорічна оціночна співбесіда-зустріч як вид підтримуючого ділового спілкування/Л. Пашко // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України, 2005. т.№ 1.-С.474-478
|
>14.
| Хропко П. Радість спілкування/П.Хропко // Дивослово, 2001. т.№ 4.-С.2
|
>15.
| Барановська Л. Засвоєння студентами знань про вербальне спілкування/Л.Барановська // Дивослово, 2001. т.№ 6.-С.9-10
|
>16.
| Мацько Л. Матимемо те, що зробимо/Л.Мацько // Дивослово, 2001. т.№ 9 .-С.2-3
|
>17.
| Пироженко Т. Сучасні підходи до мовленнєвого розвитку дітей/Т. Пироженко // Дошкільне виховання, 2001. т.№ 1.-С.10-11
|
>18.
| Глухова Н. Емоційне спілкування дитини з природою як умова творого осягнення світу/Н.Глухова // Дошкільне виховання, 2001. т.№ 10.-С.8-10
|
>19.
| Болтенко І. Дидактично-виховні функції педагогічного спілкування/І.Болтенко // Початкова школа, 2001. т.№ 9 .-С.51-53
|
>20.
| Мовчун Л. Словник у роботі вчителя/Л.Мовчун // Початкова школа, 2001. т.№ 12 .-С.61-63
|
|
|