Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (31)БД Авторефератів (3)Краєзнавча картотека (8)Конференції і вісники (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сюжет<.>
Загальна кількість знайдених документів : 123
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Єрменчук, А.
    Орієнтування у просторі [Текст] / А. Єрменчук // Дошкільне виховання. - 2005. - № 2. - С. 24-25.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
Вправи: "Виклади сюжет на площині" -- "Пройди доріжкою" -- "Опиши доріжку" -- "Виклади доріжку" -- "Графічний диктант"
Дескриптори: ПЕДАГОГІКА,ДОШКІЛЬНА,ВИХОВАННЯ
Анотація: Добірка вправ, спрямованих на формування просторових уявлень дошкільнят (різних груп), розвивають увагу, пам`ять, мислення, окомір, формують інтерес до логіко-математичної діяльності. Вправи варто використовувати під час вивчення художніх творів (віршів, казок)

Є примірники у відділах:
(07.04.2005р. Інв.1721 (1 прим.) - Б.ц.)

Знайти схожі

2.


    Ільницький, Микола.
    Своє і позичене: "Лис Микита" Івана Франка і "Райнеке-Лис" Йоганна Вольфґанґа Ґете [Текст] / Микола Ільницький // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 9. - С. 47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Художній текст--Порівняльна характеристика
Кл.слова (ненормовані):
мандрівний сюжет -- національний варіант -- генеалогія -- джерело сюжету -- гумор -- соціальна сатира -- людське у стосунках звірів
Анотація: Досліджено генеалогію поеми І. Франка "Лис Микита", зокрема її зв'язок із твором Й. В. Ґете "Райнеке-Лис" і доведено, що це національний варіант мандрівного сюжету.


Дод.точки доступу:
Франко, Іван Якович (1856-1916 ) \про твір\; Гете, Йоганн Вольфганг фон (1749-1832) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Ісаєва, Ганна.
    Стаття вчителя - вищий рівень творчості [Текст] / Г. Ісаєва // Географія та основи економіки в школі. - 2007. - № 9. - С. 16-17.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Вчитель--Творчість
Кл.слова (ненормовані):
сюжет -- наукова добросовісність -- наукова публікація
Анотація: В статті розглянуті основні вимоги до вчителя-науковця, а саме - до публікацій в періодичних виданнях.


Знайти схожі

4.


    Александрова, Мар’яна.
    Дві версії біблійного сюжету "Дочка Ієфая": Михайло Старицький та Леся Українка [Текст] / Мар’яна Александрова // Слово і час. - 2016. - № 12. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Поезія, 19-20 ст.
   Українське літературознавство--Порівняльне

Кл.слова (ненормовані):
традиційний сюжет -- образ -- характер -- жанр -- громадянська лірика -- неоромантизм
Анотація: У статті розглянуто однойменні вірші М. Старицького і Лесі Українки "Дочка Ієфая", зроблено порівняльний аналіз на рівні образу, жанру та художніх засобів. Визначено особливості осмислення біблійного сюжетно-образного матеріалу: М. Старицький намагався перенести традиційні структури на матеріал конкретної соціально-історичної дійсності. Трансформація й осучаснення проблематики у Лесі Українки відбувалися переважно на психологічному рівні.


Дод.точки доступу:
Українка, Л. \про твір\; Старицький, М. \про твір\

Знайти схожі

5.


    Андрєєв, В. М.
    Віктор Петров: "скіфський сюжет" інтелектуальної біографії [Текст] / В.М. Андрєєв // Український історичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 190-202
Рубрики: Історія України--Історіографія--Скіфський період
Анотація: Виповнилося 115 років з дня народження та 40 - із дня смерті історика, археолога, філолога, філософа, талановитого письменника із кола неокласиків - Віктора Петрова.


Дод.точки доступу:
Петров, Віктор \о нем\

Знайти схожі

6.


    Арендаренко, І.
    Фольклорно-міграційний сюжет про прихід мертвого нареченого в інтерпретаціях англійських та українських поетів-романтиків [Текст] / І.Арендаренко // Слово і час. - 2002. - № 1. - С. 68-73
Рубрики: Українська література--Поети-романтики--Фольклорні сюжети
   Англійська література--Поети-романтики--Фольклорні сюжети



Знайти схожі

7.


    Астаф'єв , Олександр.
    Поетика пригодницького роману [Текст] / Олександр Астаф'єв // Слово і час. - 2014. - № 10. - С. 92-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література --Проза, 20-21 ст.
   Письменники України--Дослідження творчості , 20-21 ст.

   Літературознавство--Жанри

Кл.слова (ненормовані):
пригодницький роман -- сюжет -- принцип персонажного подвоєння -- романтичний бунт -- теодицея
Анотація: У статті на матеріалі нового твору львівського письменника Богдана Кушніра "Помста оперативника розвідки" розкрито специфіку сучасного пригодницького роману. Велику увагуприділено пригодницькому ландшафту та його інгредієнтам, сюжету, героям конфліктних ситуацій, романтичному бунту головного персонажа Антона Чумака, проблемі теодицеї.


Дод.точки доступу:
Кушнір, Богдан \про нього\

Знайти схожі

8.


    Астаф'єв, Олександр.
    Український текст Юліуша Словацького [Текст] / Олександр Астаф'єв // Слово і час. - 2012. - № 8. - С. 4-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники--Польща, 19 ст.
   Польська література--Поезія, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Наратор -- Сюжет -- Гра структури -- Читання
Анотація: У статті зміщено акценти з проблеми українських мотивів у творах Юліуша Словацького на рухомість його українського тексту як процесу структурації. Описано множинність сенсів творів, їх принципову відкритість, незавершеність значень і зв'язки з баготовимірними структурами буття.


Дод.точки доступу:
Словацький, Юліуш (польський поет ; 1809-1849) \про нього\

Знайти схожі

9.


    Бійчук, Г.
    До проблеми прочитання постмодерних творів у старшій школі [Текст] / Г. Бійчук // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 8. - С. 24-27. - Бібліогр.: 16 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література--Теорія--Постмодерні твори
Кл.слова (ненормовані):
Дискурс -- Текст -- Постмодерне світосприймання -- Постмодернізм -- Метафора -- Рецептивна естетика -- Колажний сюжет
Анотація: У статті розкрито та продемонстровано усі сучасні принципи прочитання текстів.


Дод.точки доступу:
Андрухович, Ю.; Ірванець, О.; Неборак, В.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Біла , О. А.
    Повість-притча Ернеста Хемінгуея "Старий і море". Життєподібний сюжет і філософсько-символічний зміст [Текст] / О. А. Біла // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 1. - С. 15-18. - Зміст: "Старий і море"
Рубрики: Уроки світової літератури--Форми проведення--Урок-дослідження
   Уроки світової літератури--Розробки уроків

   Письменники американські, 20 ст.

Анотація: Подано розробку уроку-дослідження з використанням інформаційно-комунікативних технологій за повістю Ернеста Хемінгуея "Старий і море".


Дод.точки доступу:
Хемінгуей, Ернест (американський письменник ; 1899-1961) \про твір\

Знайти схожі

11.


    Бабійчук, Тамара
    Відеофрагменти як ефективний засіб навчання на заняттях української мови [Текст] / Тамара Бабійчук // Українська мова і література в школі. - 2006. - № 6. - С. 42-51. . - Бібліогр. 3 назв.
Рубрики: Українська мова--Технічні засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
Відеофрагменти -- Б.Грінченко оповідання "Дзвоник" -- В.Захарчук "Пий воду з криниці своєї" -- повість "Слово матері" Бориса Антоненка-Давидовича -- повість "Невеличка драма" Валер'янаПідмогильного -- роман "Добротворець" Івана Цюпи -- Сюжет -- Стиль -- Мова твору
Дескриптори: ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ. ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА. Українська мова
Анотація: Основна мета використання відеофрагментів (в/ф) - сприяти якісному засвоєнню програми з української мови.(таблиці).

Є примірники у відділах:
(09.11.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

12.


    Байрамли, С.
    Проблема формування теоретико-літературних понять в учнів основної школи [Текст] : урок / Сабіна Байрамли // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Літературознавство--Теорія літератури
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- теоретико-літературні поняття -- актуалізація опорних знань -- аналіз художнього твору -- літературна бесіда -- сюжет
Анотація: Результативність методики формування літературознавчих понять значною мірою залежить від правильного вибору методів, прийомів, видів навчальної діяльності , які сприяють активізації навчального процесу й створенню відповідної мотивації. Отже оволодіваючи значним обсягом теоретико-літературних відомостей і привчаючись самостійно пояснювати за їх допомогою зміст прочитаного, учень зростає як вдумливий, компетентний читач, який вільно сприймає завдання вчителя, пов'язані з аналізом твору й реалізується у власній художній творчості.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

13.


    Бовсунівська, Тетяна.
    Сюжет як когнітивна детермінанта нестійкості в новелі доби порубіжжя ХІХ-ХХ ст. [Текст] / Тетяна Бовсунівська // Слово і час. - 2009. - № 9. - С. 3-13. - Бібліогр.: с. 13.
Рубрики: Літературознавство--Сюжет
   Література--Теорія

Кл.слова (ненормовані):
Сюжет -- Архетипний сюжет -- Аналогічний сюжет -- Когнітивна теорія -- Модальність
Анотація: У статті розглянуто різні форми утворення сюжетної нестійкості як закономірності когнітивного розвитку: наявність кількох модальностей, кількох фабул, співіснування архаїчного архетипного сюжету та модерністського, зміни персонажної темпоральності, проявлення аналогічного сюжету тощо. Когнітивна теорія сюжету поєднана в собі дискретний та архетипний підходи до інтерпретації цієї провідної категорії літературознавства.


Знайти схожі

14.
   8(с)укр
   У 453


    Бондар, Лариса.
    Молоде франкознавство: дві нові монографії [Текст] / Лариса Бондар // Українське літературознавство : зб. наук. пр. - Львiв, 2006. - Вип. 68: Іван Франко. Статті і матеріали. - С. 439-446. - Бібліогр. в кінці ст.
Рец. на кн.:: Біла А. Образ автора в ліриці Івана Франка / А. Швець А. Біла. - Донецьк, 2002.;
Швець А. Злочин і катарсис. Кримінальний сюжет і проблеми художнього психолізму в прозі Івана Франка / А. Швець. - Львів, 2003.

Рубрики: Франкознавство

Є примірники у відділах:
1 Інв.Б 518523 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

15.


    Бондаренко, Ю.
    Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 32-35. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Аналіз твору
   Літературознавство--Аналіз твору

Кл.слова (ненормовані):
образ-персонаж -- сюжет -- послідовний аналіз -- компетентності -- статистичний характер -- динамічний характер -- етапи розвитку -- план
Анотація: У статті описано систему компетентностей та окреслено методичне забезпечення процесу вивчення образів-персонажів за розвитком сюжету. Автор розширює навчальний потенціал послідовного шляху аналізу, який досить часто застосовується в шкільній практиці, проте залишається недостатньо оціненим з погляду його ефективності в опрацюванні персонажів із статистичними та динамічними характерами.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

16.


    Борисенко, К.
    "Слово о полку Ігоревім..." та доба Київської Русі у творчості Тараса Шевченка [Текст] / Катерина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 6-8. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Шевченко Тарас Григорович (1814-1861 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
рецепція української історії -- світогляд Т. Шевченка -- "старокиївський" сюжет -- уплив М. Максимовича -- сатира на ідеї слов'янофільства -- інтелектуальний протест
Анотація: Ця робота має на меті проаналізувати рецепцію "Слова о полку Ігоревім..." та історії Київської Русі в творчості Т. Шевченка. Зроблено висновок, що києворуська доба сприймалася поетом як витоки сучасної йому Російської монархії та православної церкви, тому пов'язані з нею сюжети переростають в інтелектуальний протест, сприяючи вияву авторської іронії. Давні пам'ятки стають благодатним матеріалом для мовного експериментування.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (поет, художник, громадсько-політичний діяч, засновник нової української літератури, 19 ст. ; 1814-1861 рр.) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

17.


    Борисюк, Ірина.
    Міфологічні мотиви й образи у збірці "Абрикоси Донбасу" Любові Якимчук [Текст] / Ірина Борисюк // Слово і час. - 2016. - № 6. - С. 34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Поезії, 21 ст.
   Українська література--Теми і сюжети--АТО

Кл.слова (ненормовані):
міфологічний сюжет -- міфологічний образ -- міфологізація -- тілесна чуттєвість
Анотація: Статтю присвячено аналізу міфологічних мотивів та образів у збірці "Абрикоси Донбасу" Любові Якимчук. Стратегія репрезентації міфообразів і міфосюжетів передбачає як актуалізацію традиційних міфологічних мотивів, так і авторське міфотворення та міфологізацію повсякденного досвіду. Міфологія жіночого закорінена не тільки у глибинний культурний символізм, а й у тілесну чуттєвість.


Дод.точки доступу:
Якимчук, Любов \про твір\

Знайти схожі

18.


    Бородіна, Т.
    Комп'ютер - помічник, господар - текст : урок вивчення нового матеріалу з використанням інформаційних технологій в 11 класі : [вивчення роману І. Багряного "Тигролови"] [Текст] / Т. Бородіна // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 12. - С. 50-54.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії
   Література українська--Методика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
Зелений Клин -- історія написання роману -- біографія Івана Багряного -- образи твору -- сюжет, композиція -- мовне багатство роману -- значення творчості І. Багряного
Анотація: За допомогою сучасних комп'ютерних технологій розкрито тему наступного уроку: "Іван Багряний "Тигролови": зміст, жанр, проблематика роману. Характеристика персонажів." Розвиваючи і вдосконалюючи навики роботи з файлами програмно-методичного комплексу, учні глибоко аналізують текст, його ідейний зміст та художню майстерність автора. Урок сприяє вихованню патріотизму, національної гідності, любові до історії та культури рідного народу.


Дод.точки доступу:
Багряний, І. \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

19.


    Боронь, Олександр.
    Композиція повістей Тараса Шевченка [Текст] / Олександр Боронь // Слово і час. - 2013. - № 3. - С. 25-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники України, 19 ст.
   Українська література--Російськомовна література--Проза--Повість

   Літературознавство--Композиція художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
фабула -- сюжет -- обрамлення -- ретардація
Анотація: Розглянуто композиційну техніку російськомовних повістей Т. Шевченка, головні прийоми забезпечення художньої цілісності творів.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (український письменник, художник, громадський діяч ; 1814-1861) \про твір\

Знайти схожі

20.


    Боронь, Олександр.
    Повісті Тараса Шевченка і романістика Вальтера Скотта: контактні зв'язки й типологічні паралелі [Текст] / Олександр Боронь // Слово і час. - 2012. - № 5. - С. 20-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Письменники України, 19 ст.
   Письменники Англії, 19 ст.

   Літературознавство--Літературні зв'язки--Україна--Англія, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
типологічні відношення -- композиція -- сюжет -- ремінісценція -- алюзія -- жанр
Анотація: У статті проаналізовано факти обізнаності Шевченка із творчістю Вальтера Скотта, окреслено параметри можливого впливу англійського романіста на прозу українського митця, розглянуто спільні й відмінні риси творчості обох письменників.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (український письменник, художник, громадський діяч ; 1814-1861) \про твір\; Скотт, Вальтер (англійський письменник) \про твір\

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120