Пошуковий запит: <.>K=художній образ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Коваленко В. Творчий діалог на тему: "... І незглибиме творче ремесло" (модель засідання літературно-творчої студії для старшокласників)/В. Коваленко // Українська мова і література в школі, 2007. т.№ 3.-С.58-60.
|
>2.
| Лісовський А. Відкривати скритий смисл подій (коли вивчається дві літератури)/А. Лісовський // Українська мова і література в школі, 2007. т.№ 6.-С.25-27.
|
>3.
| Лобарська Л. Орієнтовний запитальник для актуалізації опорних знань учнів 4 класу з образотворчого мистецтва, визначення рівня засвоєння учнями базових теоретичних положень предмета/Л. Лобарська, Л. Вовк // Початкова школа, 2008. т.№ 3.-С.44-48.
|
>4.
| Клічак Ганна Життя починається з дтва, а знання - із здивування/Ганна Клічак // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2009. т.№ 1.-С.8-12.
|
>5.
| Лісовський А. Аксіоми методики/А. Лісовський // Українська мова і література в школі, 2009. т.№ 1.-С.32-35.
|
>6.
| Бідненко В. Не повторити помилок історії... : урок вивчення нового матеріалу в 9 класі : [за твором П. Куліша "Чорна рада"]/В. Бідненко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2010. т.№ 3.-С.23-27.
|
>7.
| Деркач О. Характеристика персонажів та образів-символів у художньому творі/Олена Деркач // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2010. т.№ 11/12.-С.78-80
|
>8.
| Шевченко З. Художній світ Т. Шевченка (матеріали до вивчення біографії)/Зоя Шевченко // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 1.-С.28-30.
|
>9.
| Логвиненко Трансформація античних міфів у творчості поетів-постмодерністів/Юлія Логвиненко // Слово і час, 2011. т.№ 6.-С.54-60
|
>10.
| Вербицька Природно-людський спільносвіт у дидактичній ліриці Івана Франка ("Мій Ізмаргард", "Давнє й нове")/Лідія Вербицька // Слово і час, 2011. т.№ 7.-С.39-49
|
>11.
| Горєлова С. Шекспірівські образи у творчій рецепції неокласиків і акмеїстів/Світлана Горєлова // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 10.-С.84-87
|
>12.
| Петровська Т. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання/Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі, 2012,N № 3.-С.21-23
|
>13.
| Хроменко Пообразний аналіз художнього твору/Ірина Хроменко // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 6.-С.17-25
|
>14.
| Токмань Смерть коханої: діалог лірики Володимира Свідзінського і філософії Габріеля Марселя/Ганна Токмань // Слово і час, 2012. т.№ 11.-С.53-67
|
>15.
| Петровська Т. Система роботи на образними засобами художнього твору на уроках літературного читання (порівняння)/Тетяна Петровська // Початкова школа, 2013. т.№ 4.-С.5-7.
|
>16.
| Кандинська Рецепція естетизму й дендизму в новелі Ольги Кобилянської "Valse melancolique"/Віра Кандинська // Слово і час, 2013. т.№ 5.-С.32-42
|
>17.
| Петровська Т. Робота над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках читання в 2-4 класах/Т. Петровська // Українська література в загальноосвітній школі, 2013,N № 7/8.-С.31-34
|
>18.
| Хроменко І. Пообразний аналіз художнього твору /Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2013. т.№ 7/8.-С.14-21.
|
>19.
| Дубініна Поетичний світ Бориса Тенети/Вікторія Дубініна // Слово і час, 2014. т.№ 1.-С.42-47
|
>20.
| Караменов Почему не Борхес?/Николай Караменов // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2014. т.№ 1.-С.38-40
|
|
|