Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інтегрований урок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-52 
1.


    Маліцька, Г. О.
    Віктор Железняк - поет з Приазов'я (презентація для 9-х класів) [Текст] / Г. О. Маліцька // Шкільний бібліотекар. - 2020. - № 7. - С. 34-37
Рубрики: Уроки української літератури--Письменники--Творчість
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок
Анотація: На уроці учні знайомляться із творчістю поета рідного краю, формуються навички та вміння сприймати художнє слово, розвивається логічне мислення, зв'язне мовлення, творча уява, виховується повага до рідного краю, культури та рідного слова.


Дод.точки доступу:
Железняк, Віктор (поет) \про нього\
Є примірники у відділах:
(24.09.2020р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Ісаєва, Л.
    Інтегрований урок у 4 класі (Читання, "Я і Україна") [Текст] / Лариса Ісаєва // Початкова школа. - 2016. - № 12. - С. 53-54.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання читання--Урок
   "Я і Україна"--Урок

Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- читання і "Я і Україна" -- Рильський М. Т. -- символіка
Анотація: Запропоновано план-конспект інтегрованого уроку за наступними темами: "М. Т. Рильський "Не кидайсь хлібом", "Символіка. Що це таке? Знаймо і шануймо народні символи свого краю".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Лозбина, Альона.
    Пригоди Тома Сойера у світі математики [Текст] / А. Лозбина, Н. Панькова // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2016. - № 4. - С. 26-27
Рубрики: Математика--Конспект уроку--5 клас
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- світова література і математика -- ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ
Анотація: На уроці учні знайомляться з пригодами героїв повісті, навчаються аналізувати основні епізоди в творі, виробляються вміння і навички щодо розв’язування вправ, які містять дії першого ступеня із звичайними дробами.


Дод.точки доступу:
Панькова, Наталія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Ковальова, В.
    Інтегрований урок літературного читання та природознавства у 3 класі [Текст] / Вікторія Ковальова // Початкова школа. - 2016. - № 5. - С. 7-10.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Літературне читання--Урок
   Природознавство--Урок

Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- літературне читання і природознавство -- людина і природа -- птахи -- О. Копиленко "Розбишака Чив"
Анотація: Подано план-конспект інтегрованого уроку літературного читання та природознавства за темами "Людина і природа. Птахи", "Олександр Копиленко, "Розбишака Чив".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Шимко, Анна.
    Інтегрований урок у 1 класі : (українська мова, природознавство, математика, трудове навчання) / Анна Шимко // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 44-46.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Природознавство--Урок
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- методика викладання -- українська мова -- природознавство -- математика -- трудове навчання -- листяні і хвойні рослини -- робота з природним матеріалом -- звукова модель слів
Анотація: Запропоновано розробку інтегрованого уроку з української мови, природознавства, математики, трудового навчання за темою "На гостини до Шишки та Каштана", мета якого - дати поняття "листяні та хвойні дерева"; навчити відрізняти та порівнювати листяні та хвойні рослини; закріпити вміння складати звукову модель слів; повторити склад числа 10; вонати роботу з природнім матеріалом.


Знайти схожі

6.


    Бекетова, Євгенія.
    Графік функції [Текст] : інтегрований урок для 7 класу / Є. Бекетова, О. Коцюруба // Математика в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 22-24
Рубрики: Алгебра--Конспект уроку--7 клас
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- графік функції
Анотація: На уроці формується поняття графіка функції, уміння будувати й аналізувати графіки функцій, характеризувати за графіками функцій процеси, які вони описують.


Дод.точки доступу:
Коцюруба, Олена
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Лагола, І.
    Експресіонізм у світовому красному письменстві ("Камінний хрест" В. Стефаника та "Перевтілення" Ф. Кафки) [Текст] : інтегроване заняття з української та зарубіжної літератур / Ірина Лагола, Людмила Дичик // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 11. - С. 19-24. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Стефаник Василь Семенович (1871-1936 рр.)
   Австрійська література--Кафка Франц (1871-1936 рр.)

   Зарубіжна література--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- експресіонізм -- своєрідність світобачення Ф. Кафки -- абсурдність світового буття -- творчість В. Стефаника -- експресіоністична новела
Анотація: Мета поданого уроку зарубіжної літератури полягає в наступному: використовуючи новітні методи та мультимедійні засоби навчання, ознайомити студентів із поняттям "експресіонізм" у літературі; допомогти усвідомити ідейно-художній зміст і поетику аналізованих творів; розвивати навички компаративного аналізу; виховувати гуманістичну громадянську позицію, здатність до співпереживання.


Дод.точки доступу:
Дичик, Л.; Стефаник, Василь Семенович (український письменник, майстер експресіоністичної новели, громадський діяч, політик ; 1871-1936) \о нем\; Кафка, Франц (один із найвизначніших німецькомовних письменників XX ст. ; 1883-1924) \о нем\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Бучок, Л. О.
    Інтегрований урок на тему "Українські історичні землі". 9 клас [Текст] / Л. О. Бучок // Географія та економіка в рідній школі. - 2015. - № 7/8. - С. 29-30.
Рубрики: Географія--Урок
Кл.слова (ненормовані):
географія -- розробка уроку -- інтегрований урок -- українські історико-географічні області
Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку на тему "Українські історичні землі" для учнів 9 класу. Мета уроку - розкрити учням поняття "українські історичні землі", ознайомлення їх з історико-географічними областями України.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Новик, Л.
    Інтегрований урок з української мови та природознавства, 2 клас (За підручниками М. Д. Захарійчук "Українська мова", Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак "Природознавство") [Текст] / Людмила Новик // Початкова школа. - 2014. - № 12. - С. 10-12. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- українська мова і природознавство -- зв'язок прикметників з іменниками -- природа взимку
Анотація: Надано план-конспект інтегрованого уроку з української мови та природознавства у 2 класі за темою "Зв'язок прикметників з іменниками. Узагальнення й систематизація знань учнів із розділу "Природа взимку".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Варзацька, Лариса.
    Типологія уроків української мови в системі компетентнісної освіти [Текст] / Лариса Варзацька // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 9. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Компетентнісне навчання--Типологія уроків
   Інтегровані уроки--Типи--Розробка

Кл.слова (ненормовані):
урок засвоєння нових знань -- неінтегрований урок -- інтегрований урок -- урок контролю -- твір-враження
Анотація: Виокремлено шість типів уроків з української мови в умовах компетентнісної мовної освіти. Подано розробки інтегрованих уроків розкриття виражальних можливостей виучуваних мовних засобів, розвитку словесної творчості для 5 та 6 класів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Гонтарук, О. Д.
    Діалог із природою Михайла Пришвіна [Текст] : [урок] / О. Д. Гонтарук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 12. - С. 19-22.
Рубрики: Російська література--Пришвін Михайло Михайлович (1873-1954 рр.)
   Зарубіжна література--Міжпредметні зв'язки

Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- своєрідність творчості М. Пришвіна -- любов до природи -- бережне ставлення до природи
Анотація: Запропоновано розробку уроку, який має на меті наступне: розкрити своєрідність творчості російського письменника-натураліста М. Пришвіна, специфічність зображення природи в його творах; розвивати навички усного мовлення, аналізу літературного тексту; виховувати почуття любові і бережливе ставлення до природи.


Дод.точки доступу:
Пришвін, Михайло Михайлович (російський письменник, прозаїк ; 1873-1954) \о нем\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

12.


    Мястківська, С.
    Інтегрований урок (читання і природознавство) [Текст] : 2 клас / Світлана Мястківська // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 13-16.
Рубрики: Українська мова--Навчання читання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- читання і природознавство -- вірш-загадка Л. Глібова
Анотація: Подано план-конспект інтегрованого уроку з читання і природознавства для 2 класу за темою "Вірш-загадка. Леонід Глібов "Котилася тарілочка". Короткі відомості про життя і творчість поета Леоніда Глібова. Ознаки весни в неживій природі".


Дод.точки доступу:
Глібов, Леонід Іванович (український письменник, поет ; 1827-1893) \о нем\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

13.


    Корнійчук, Л. П.
    Учимося описувати процес праці в художньому стилі. Урок розвитку зв’язного мовлення у 8 класі [Текст] / Л. П. Корнійчук // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 3(березень). - С. 46-48
Рубрики: Інтегровані уроки--Українська мова
Кл.слова (ненормовані):
зв’язне мовлення, інтегрований урок -- інтегрований урок -- українська мова -- народознавство -- твір-опис процесу праці -- стилі мовлення -- українська національна кухня -- процес приготування борщу
Анотація: Методична розробка інтегрованого уроку зі зв’язного мовлення присвячена особливостям побудови твору – опису процесу праці в художньому стилі. Урок «Український борщ – гордість національної кухні» органічно поєднує вивчення української мови і літератури, усної народної словесності, народознавства, трудового навчання. Звернено увагу на різні стилі мовлення, композиційні особливості розповіді про процес приготування борщу. Розкрито історію виникнення національної страви українців і походження назви борщу, наведено найбільш поширений рецепт його приготування. Урок проілюстровано багатьма прикладами з художньої літератури і фольклору. Зокрема, використано вірші, прислів’я, приказки, стійкі народні порівняння, загадки, віщування, заклинання, замовляння про борщ та його основні інгредієнти. Під час роботи з художніми текстами актуалізовано знання учнів із теорії літератури. У додатку подано зразок твору-опису процесу приготування борщу в художньому стилі.


Знайти схожі

14.


    Глухова, Валентина.
    Інтегрований урок у 2 класі : (природознавство, читання, образотворче мистецтво) / Валентина Глухова // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 46-47.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Природознавство--Урок
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- методика викладання -- природознавство і літературне читання -- природознавство і образотворче мистецтво -- весна -- ознаки весни -- образи природи -- засоби виразності графіки -- початкова школа
Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з природознавства, читання, образотворчого мистецтва за темою "Ознаки весни. Образи природи у творах Т. Г. Шевченка. Засоби виразності графіки" для учнів початкової школи.


Знайти схожі

15.


    Заєць, Людмила.
    Інтегрований урок навчання грамоти та курсу "Я досліджую світ" [Текст] : 1 клас / Людмила Заєць // Початкова школа. - 2019. - № 9. - С. 26-29.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання грамоти--Урок
   Я досліджую світ--Урок

Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- навчання грамоти і курс "Я досліджую світ" -- початкова школа
Анотація: Запропоновано інтегрований урок навчання грамоти та курсу "Я досліджую світ" за темою "У пошуках барвистої веселки", мета якого - закріплювати вміння читати слова з вивченими буквами; удосконалювати навички з правильного, свідомого, виразного читання, уміння добирати заголовок до тексту, відповідати на запитання за змістом прочитаного, розповідати за малюнком; вправляти дітей у написанні слів під диктовку, списування з рукописного тексту, вміння робити звуковий аналіз, удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

16.


    Брічка, Л. В.
    Інтегрований урок "Математика - Географія" на тему "Застосування математичного апарату до розв'язування географічних задач" [Текст] : 9 клас / Л. В. Брічка, Н. О. Горева // Географія та економіка в рідній школі. - 2019. - № 7/8. - С. 35-38.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Урок
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- математика і географія -- міжпредметні зв'язки -- географічні задачі -- прикладні задачі з географії
Анотація: Запроповано план-конспект інтегрованого уроку з математики і географії, мета якого - поглибити і удосконалити вміння і навички розв'язувати географічні задачі шляхом застосування математичних правил, прийомів і законів; показати інтеграцію математичних знань з предметами навчальної програми.


Дод.точки доступу:
Горева, Н. О.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

17.


    Піка, Тетяна.
    Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі [Текст] / Тетяна Піка // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 25-26.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Природознавство--Урок
   Математика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- природознавство -- математика -- читання -- навчання грамоти -- вода -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з природознавства, математики, читання, навчання грамоти за темою "А вода – це справжнє диво!" для учнів початкової школи.


Знайти схожі

18.


    Резнік, Тетяна.
    Компаративний аналіз повісті "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Панаса Мирного та п'єси "Гамлет" Вільяма Шекспіра: емоційний складник [Текст] : інтегроване навчання української мови й української та світової літератур / Тетяна Резнік // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 9. - С. 33-34.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- інтегрований урок
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - сприяти глибокому усвідомленню ідейно-тематичного аналізу творів, їхньої життєвої та історичної основи; продемонструвати соціальне та психологічне вмотивування поведінки головних персонажів; розвивати навички критичного мислення та компаративного аналізу, ведення дискусії; формувати естетичні вподобання; виховувати порядну особистість, гуманне ставлення до оточення; прищеплювати інтерес до української та світової літератури; розширювати світогляд учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

19.


    Галамай, Оксана.
    Народжені "Відлигою": корінь і крона шістдесятництва : бінарний урок: українська література та історія, 11 клас [Текст] / Оксана Галамай, Марія Филипів // Українська мова і література. - 2020. - № 1/2. - С. 77-80.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок--11 клас
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- міжпредметні зв'язки -- українська література та історія
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - навчати учнів характеризувати один із найяскравіших етапів літературного процесу ХХ ст. в контексті суспільного розвитку, а також визначати соціальні, психологічні та політичні витоки дисидентського руху і місце окремих особистостей у цьому русі; стимулювати учнів до роздумів; розвивати вміння формулювати висновки; пробуджувати пошану і любов до борців за волю і свободу України.


Дод.точки доступу:
Филипів, Марія
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

20.


    Трофіленко, Валентина.
    Інтегрований урок з природознавства та образотворчого мистецтва у 1 класі [Текст] / Валентина Трофіленко // Початкова школа. - 2019. - № 10. - С. 24.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Природознавство--Урок
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований урок -- природознавство і образотворче мистецтво -- жива природа
Анотація: У статті подано розробку інтегрованого уроку з природознавства та образотворчого мистецтва за темою "Підбиваємо підсумки: що ми знаємо про живу природу? Хто ховається у пластиліні?".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-52