Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційно-творча особистість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Назаренко Л. А.
Назва : Методичні основи використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі. - 2012. - № 3. - С. 17-21
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання, 20 ст.
Романи українські-- Методика викладання, 20 ст.
Письменники українські-- Персоналії, 20 ст.
Уроки-- Українська література, 20 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нові інформаційні технології--інформаційно-творча особистість--модель--комп'ютерні технології
Анотація: У статті представлено моделі алгоритмів побудови різних типів уроків української літератури з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (за концепцією В. Шуляра), подано рекомендації співробітництва вчителя літератури й учня-читача. Запропоновано фрагмент можливого конспекту уроку з теми "Олександр Довженко - поет екрану, митець феноменальних можливостей, першокласний майстер світового кіно"
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Назаренко Людмила
Назва : Методичні засади використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2012. - № 3. - С. 22-27 (Шифр У0005-ЖУ/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: 2 назв.
Предметні рубрики: Українська література-- Інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урок з використанням інформаційних технологій --інформаційно-творча особистість--модель
Анотація: У статті представлено моделі алгоритмів побудови різних типів уроків української літератури з використанням інформаційно-комунікаційних технологій ( за концепцієєю В. Шуляра), подано рекомендації щодо співробітництва вчителя літератури й учня-читача.
Знайти схожі