Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетингові технології -- Дослідження -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 658.8
Автор(и) : Кузьминчук Н. В., Куценко Т. М., Терованесова О. Ю.
Назва : Стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку beauty-інструменту
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2019. - № 2. - С. 28-39: рис., табл. (Шифр М636468/2019/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 38-39
УДК : 658.8
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Дослідження --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарний ринок--кон'юктура ринку--інноваційні сервіси--асортимент товарів--канали розподілу
Анотація: У статті досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку beauty-інструменту за визначеними параметрами, зокрема, встановлено основних гравців ринку, проаналізовано асортимент продукції, рівень цін та канали розповсюдження продукції. Визначено рівень сприйняття споживачами виробників beauty-інструменту, перспективні ніші ринку для вітчизняних компаній. Обґрунтовано можливі альтернативні напрями діяльності вітчизняних підприємств.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бухалова, Наталия
Назва : "Zверьки" неизвестной породы: украинское поколение Z
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ, 2019. - № 1. - С. 12-24: рис. (Шифр М636468/2019/1)
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Дослідження --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зовнішнє середовище--внутрішній конфлікт--програмування
Анотація: Автор статьи рассказывает о том, как много лет назад с командой Украинской Маркетинговой Группы (UMG), одними из первых в Украине глубинно изучили тинейджеров. А в этом году, когда миллениалы стали значительно понятнее, погрузились в следующее поколение - поколение Z - все те, кому сейчас от 14 до 22 лет. Премьера данного исследования состоялась на одном из наиболее ярких маркетинг - событий страны - Украинском Маркетинговом Форуме, результаты которого представлены в этой статье.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Чи допомагають українські контакт-центри вирішувати проблеми користувачів? 4Service надає дані дослідження, де з’ясовує думку українців про турботу з боку бізнесу
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2021. - № 4. - С. 18-22: рис. (Шифр М636468/2021/4)
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Дослідження --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): контакт-центри
Анотація: Контакт-центри – важливий інгредієнт в рецепті успіху будь-якого бізнесу. Контакт-центр допомагає підприємцям зібрати зворотний зв'язок, споживачам вирішити свої проблеми і разом далі рухатись, покращуючи життя один одному.
Знайти схожі