Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Полянський П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі/П. Полянський // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 2.-С.58-60.
|
>2.
| Критерії оцінювання навчальних досягнень у системі загальної середньої освіти // Дивослово, 2000. т.№ 10.-С.63-64
|
>3.
| Голікова Ю. Урок систематизації та узагальнення вивченого про прийменник в 7 класі/Ю. Голікова // Українська мова і література в школі, 2000. т.N 4.-С.42-44
|
>4.
| Шульгіна М. Підсумковий урок з теми " Казка " у 5 класі/М. Шульгіна // Українська мова і література в школі, 2000. т.N 4.-С.40-42
|
>5.
| Кравченко О. Урок формування пунктуаційних умінь і навичок у процесі вивчення безсполучникового складного речення/О. Кравченко // Українська мова і література в школі, 2000. т.N 4.-С.44-45
|
>6.
| Якименко Л.Ю. На порозі перемін/Л.Ю.Якименко // Дошкільне виховання, 2001. т.№ 3.-С.3-5
|
>7.
| Лещенко М. Педагогіка - наука про мистецтво подання і засвоєння інформації/М. Лещенко // Мистецтво та освіта, 2004. т.№ 4.-С.2-8
|
>8.
| Памірська Л. Леся Українка і традиції педагогічної школи Олени Пчілки/Л. Памірська // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2007. т.№ 4.-С.135-138.
|
>9.
| Пісарєв В. Чому педагогіка не фундаментальна наука/В. Пісарєв // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2008. т.№ 4.-С.25-26
|
>10.
| Зязюн І. Учитель у вимірах епох і цивілізацій/І. Зязюн // Мистецтво та освіта, 2008. т.№ 3.-С.9-15
|
>11.
| Картель М.В. Для тих, кого цікавлять питання виховання та освіти памолоді/М. В. Картель // Педагогіка і психологія, 2008. т.№ 3-4.-С.188-189
|
>12.
| Флегонтова Н. Вірність традиціям/Н. Флегонтова // Мистецтво та освіта, 2009. т.№ 2.-С.60-62
|
>13.
| Ченбай І. В. Сучасний зміст понять "сирота", "сирітство"/І. В. Ченбай // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2010. т.№ 3.-С.4-10
|
>14.
| Отич О. Мистецькі субдисципліни педагогіки в розвитку особистості майбутнього вчителя/О. Отич // Мистецтво та освіта, 2012. т.№ 2.-С.15-19
|
>15.
| Отич О. Мистецькі субдисципліни педагогіки в розвитку особистості майбутнього вчителя/О. Отич // Мистецтво та освіта, 2012. т.№ 2.-С.15-19
|
>16.
| Андрощук Л. Розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів-хореографів у процесі постановки творчого проекту/Л. Андрощук // Мистецтво та освіта, 2014. т.№ 4.-С.55-58
|
>17.
| Капалбаєв О. Система "уста-шакирт" как традиционный способ хранения и передачи знания (на примере тюркской культуры)/О. Капалбаєв, Ж. Шайгозова // Мистецтво та освіта, 2015. т.№ 1-2.-С.8-11
|
>18.
| Отич О. Естетичні та етичні засади педагогіки добра академіка Івана Зязюна/О. Отич // Мистецтво та освіта, 2015. т.№ 3.-С.57-59
|
>19.
| Кропочева Н. Інтеграція фахових педагогічних видань в європейський інформаційний простір/Н. Кропочева // Бібліотечний вісник. -К.:НБУВ, 2016,N N 2.-С.33-39
|
>20.
| Рось Я. Онуки/Я. Рось // Педагогічна думка, 2017. т.№ 2.-С.67-72.
|
|