Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (476)БД Авторефератів (2)Краєзнавча картотека (1)Конференції і вісники (1)Фонд Австрійської бібліотеки (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Полянський П. Педагогічна адаптація учнів 5-го класу до навчання в основній школі/П. Полянський // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2005. т.№ 2.-С.58-60.
2.

Критерії оцінювання навчальних досягнень у системі загальної середньої освіти // Дивослово, 2000. т.№ 10.-С.63-64
3.

Голікова Ю. Урок систематизації та узагальнення вивченого про прийменник в 7 класі/Ю. Голікова // Українська мова і література в школі, 2000. т.N 4.-С.42-44
4.

Шульгіна М. Підсумковий урок з теми " Казка " у 5 класі/М. Шульгіна // Українська мова і література в школі, 2000. т.N 4.-С.40-42
5.

Кравченко О. Урок формування пунктуаційних умінь і навичок у процесі вивчення безсполучникового складного речення/О. Кравченко // Українська мова і література в школі, 2000. т.N 4.-С.44-45
6.

Якименко Л.Ю. На порозі перемін/Л.Ю.Якименко // Дошкільне виховання, 2001. т.№ 3.-С.3-5
7.

Лещенко М. Педагогіка - наука про мистецтво подання і засвоєння інформації/М. Лещенко // Мистецтво та освіта, 2004. т.№ 4.-С.2-8
8.

Памірська Л. Леся Українка і традиції педагогічної школи Олени Пчілки/Л. Памірська // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2007. т.№ 4.-С.135-138.
9.

Пісарєв В. Чому педагогіка не фундаментальна наука/В. Пісарєв // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2008. т.№ 4.-С.25-26
10.

Зязюн І. Учитель у вимірах епох і цивілізацій/І. Зязюн // Мистецтво та освіта, 2008. т.№ 3.-С.9-15
11.

Картель М.В. Для тих, кого цікавлять питання виховання та освіти памолоді/М. В. Картель // Педагогіка і психологія, 2008. т.№ 3-4.-С.188-189
12.

Флегонтова Н. Вірність традиціям/Н. Флегонтова // Мистецтво та освіта, 2009. т.№ 2.-С.60-62
13.

Ченбай І. В. Сучасний зміст понять "сирота", "сирітство"/І. В. Ченбай // Соціальна педагогіка: теорія та практика, 2010. т.№ 3.-С.4-10
14.

Отич О. Мистецькі субдисципліни педагогіки в розвитку особистості майбутнього вчителя/О. Отич // Мистецтво та освіта, 2012. т.№ 2.-С.15-19
15.

Отич О. Мистецькі субдисципліни педагогіки в розвитку особистості майбутнього вчителя/О. Отич // Мистецтво та освіта, 2012. т.№ 2.-С.15-19
16.

Андрощук Л. Розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів-хореографів у процесі постановки творчого проекту/Л. Андрощук // Мистецтво та освіта, 2014. т.№ 4.-С.55-58
17.

Капалбаєв О. Система "уста-шакирт" как традиционный способ хранения и передачи знания (на примере тюркской культуры)/О. Капалбаєв, Ж. Шайгозова // Мистецтво та освіта, 2015. т.№ 1-2.-С.8-11
18.

Отич О. Естетичні та етичні засади педагогіки добра академіка Івана Зязюна/О. Отич // Мистецтво та освіта, 2015. т.№ 3.-С.57-59
19.

Кропочева Н. Інтеграція фахових педагогічних видань в європейський інформаційний простір/Н. Кропочева // Бібліотечний вісник. -К.:НБУВ, 2016,N N 2.-С.33-39
20.

Рось Я. Онуки/Я. Рось // Педагогічна думка, 2017. т.№ 2.-С.67-72.