Пошуковий запит: <.>S=Письменники американські, 19 ст.<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Дем‘яненко О. Сторінками книги про неповторну країну дитинства. Підсумковий урок з вивчення повісті Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра"/О. Дем‘яненко // Зарубіжна література в школах України, 2007. т.№ 4.-С.51-54
|
>2.
| Гузь О. Соотношение художественных миров в "Рассказе собаки" Марка Твена. Урок дополнительного чтения/О. Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2007. т.№ 6.-С.36-38
|
>3.
| Гудзик О. Витівки Джоні Дорсета. Урок додаткового читання за оповіданням О.Генрі "Вождь червоношкірих"/О. Гудзик // Зарубіжна література в школах України, 2008. т.№ 3.-С.36-38
|
>4.
| Івасюк Н. Сонячний світ дитинства у творі Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра". Урок засвоєння нових знань/Н. Івасюк // Зарубіжна література в школах України, 2008. т.№ 5.-С.36
|
>5.
| Калиниченко М. Второе поколение американских романтиков/М. Калиниченко // Зарубіжна література в школах України, 2008. т.№ 11.-С.12-16
|
>6.
| Баліна К. "Треба прагнути бути людиною". Вивчення новели О. Генрі "Останній листок"/К. Баліна // Зарубіжна література в школах України, 2009. т.№ 1.-С.44-46
|
>7.
| Смирнова Керуючись любов‘ю до ближнього. Урок компаративного аналізу за новелами О. Генрі "Останній листок" та Л. Пономаренко "Гер переможений"/Ірина Смирнова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2009. т.№ 9.-С.28-32
|
>8.
| Веремійчук О. "І народився на землі Вітмен..." Інтегрований урок зарубіжної літератури та англійської мови/О. Веремійчук // Зарубіжна література в школах України, 2009. т.№ 12.-С.41-43
|
>9.
| Із скарбнички педагогічних знахідок учасників дистанційного тренінгу(Статті) // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 11.-С.21-23
|
>10.
| Сипко Робота над художньою розповіддю за новелою О.Генрі "Дари волхвів"/Людмила Сипко // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.49-50
|
>11.
| Ніколенко "Ми всі повинні знайти свій смисл життя..." Християнські цінності в романі Елеанор Портер "Полліанна"/Ольга Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 1.-С.14-17
|
>12.
| Шкарупа У "Лабіринт" ! Літературні брейн-ринги як спосіб організації вдумливого читання творів/Олена Шкарупа // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 2.-С.19-23
|
>13.
| Мацкова Запорука успіху - знання/Леся Мацкова // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 2.-С.32-34
|
>14.
| Гончарук Дедукцію - на урок !/Людмила Гончарук // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 2.-С.35-37
|
>15.
| Олексієнко О. Д. Мистецтво бути Людиною (Втілення в образі Бермана найкращих людських рис за новелою "Останній листок" О. Генрі.)/О. Д. Олексієнко // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 2.-С.50-51
|
>16.
| Іващенко Ідея радості життя й відкриття світу в романі Е. Портер "Полліанна". Урок-тренінг/Алла Іващенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 3.-С.24-26
|
>17.
| Шпилька Штрихи до портрета письменника. Матеріал для пожвавлення уроківза творчістю Р. Л. Стівенсона. 6 клас/Ірина Шпилька // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 3.-С.27-29
|
>18.
| Григоренко О.П. Система уроків за романом Елеонор Портер "Полліанна"/О. П. Григоренко // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 3.-С.17-25
|
>19.
| Іващенко А. О. Ідея радості життя й відкриття світу у романі Е. Портер "Полліанна". 5 клас/А. О. Іващенко // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 3.-С.26-27
|
>20.
| Дець Н. С. Філологічний аналіз художнього твору. Фрагменти конспектів уроків/Н. С. Дець // Зарубіжна література в школах України, 2013. т.№ 3
|
|
|