Пошуковий запит: <.>S=Світова література -- Методика викладання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 351
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Данилюк Т.В. Прометей -вічний образ свтової літератури/Т.В. Данилюк // Зарубіжна література в школах України, 2005. т.№ 8.-С.68-69
|
>2.
| Створювати на уроці таку навчальну ситуацію, яка б стимулювала кожного учня до пізнавальної діяльності // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 1.-С.23-27
|
>3.
| Атаманюк О. В. Використання імагологічних аспектів у роботі вчителя світової літератури/О. В. Атаманюк // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 1.-С.14-16
|
>4.
| Орлова Сприйняття художнього тексту як методична проблема/Ольга Орлова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 2.-С.14-18
|
>5.
| Горобець Паспорти літературних творів та термінів/Світлана Горобець // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 2.-С.19-20
|
>6.
| Кушкова Вісім ознак сучасного уроку світової літератури/Світлана Іванівна Кушкова // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 5.-С.7-12
|
>7.
| Савченко Захищаємо проект "Пам’ятник улюбленому письменнику". Урок перевірки сформованості знань з теми Доба Відродження"/Ольга Савченко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.24-25
|
>8.
| Николин Формування духовно-естетичної компетентності учнів за умов профільного навчання. Різнорівневі уроки за романом Оскара Уайльда "Портрет Доріана Грея"/Микола Николин // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.25-36
|
>9.
| Сутула Орієнтовне планування уроків світової літератури/Ольга Сутула, Ірина Тригуб // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 5.-С.39-43
|
>10.
| Клименко Ж. Формування компаративістської компетентності учнів у процесі вивчення світової літератури/Ж. Клименко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 6.-С.12-16
|
>11.
| Гетьманенко І. Творчий перегук майстрів слова. Бінарний урок-дослідження з елементами компаративістики: "Проблемно-тематичний аналіз жіночих образів Т. Шевченка та М. Некрасова"/І. Гетьманенко, Т. Алексєєва. 10 клас // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 6.-С.45-50
|
>12.
| Сутула О. Орієнтовне планування уроків світової літератури/О. Сутула, І. Тригуб // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 7-8.-С.83-92
|
>13.
| Северин О. Застосування методу проектів на уроках світової літератури/О. Северин // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 7-8.-С.26-30
|
>14.
| Щолок Що робить людину щасливою? Урок за повістю Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі"/Галина Щолок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 10.-С.23-26
|
>15.
| Щолок Борис Пастернак: шляхи долі /Галина Щолок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 10.-С.26-31
|
>16.
| Момотюк Інтегрований компаративний урок за п’єсами Мольєра "Міщанин-шляхтич" та І.Карпенгка-Карого "Мартин Боруля"/Тамара Момотюк, Раїса Вишневська // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 10.-С.31-34
|
>17.
| Степаненко Лінгвістичний коментар як засіб осягнення змісту й форми художнього твору. Урок зіставлення за баладою Р.Л. Стівенсона "Вересневий трунок"/Людмила Степаненко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 10.-С.40-43
|
>18.
| Кашуба Художній твір як заклик до об’єднання Вітчизни. Система уроків за народною драмою "Вільгельм Тель" Шиллера/Євдокія Кашуба // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 10.-С.43-47
|
>19.
| Шалагінов Дитяча література і соціалізація майбутньої особистості/Борис Шалагінов // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 11-12.-С.3-6
|
>20.
| Дячок Імагологічні аспекти проектної технології на уроках світової літератури/Світлана Дячок // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 11-12.-С.14-15
|
|
|