Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Культура споживання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Сатіна, Г. М.
    Розвиток горіхоплідного виробництва в Україні [Текст] / Г. М. Сатіна // Економіка АПК. - 2012. - № 5. - С. 48-51 : табл. - Бібліогр. в підрядк. прим.
Рубрики: Плодівництво--Горіхи
   Аграрний сектор--Виробничий потенціал--Україна

   Садівництво України--Горіх грецький--Вирощування

Кл.слова (ненормовані):
Культура споживання -- Внутрішній ринок -- Попит
Анотація: Проведено аналіз сучасного стану та досліджено напрями розвитку горіхоплодного виробництва в Україні.


Знайти схожі

2.


   
    Контент-маркетинг: стратегія і тактика [Текст] / Наталія Савицька, Валерія Михайлова, Катерина Полевич, Вікторія Декадіна // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 45-51 : табл. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
технічні рішення -- культура споживання -- контент-план -- бренд
Анотація: Контент-маркетинг перетворився на серцевину сучасного маркетингу, оскільки дозволяє відстежувати шлях, який проходить споживач від пошуку ідеї про товар/послугу до моменту здійснення трансакції. Авторський колектив дослідив у даній статті систематизацію науково-практичних підходів до стратегії та тактики контент-маркетингу.


Дод.точки доступу:
Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, Вікторія
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Танасійчук, Альона.
    Вивчення попиту на мінеральну воду [Текст] / Альона Танасійчук, Аліна Габрид // Маркетинг в Українi. - 2019. - № 6. - С. 42-49 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 49
УДК
Рубрики: Маркетингові технології--Дослідження--Попит--Мінеральна вода
   Мінеральні води--Дослідження

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- структура споживання -- екологічна культура -- культура споживання
Анотація: У статті проведено дослідження ринку мінеральної води на основі аналізу попиту на мінеральну воду. Вивчення попиту споживачів на мінеральну воду здійснювалося в сегменті В2С, методом стандартизованого опитування за допомогою анкети, яка роздавалася респондентам на місці продажу. Дослідження допомогло визначити вподобання споживачів щодо вибору мінеральної води та дозволити врахувати його результати вітчизняними виробничими та торговельними підприємствами.


Дод.точки доступу:
Габрид, Аліна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Калараш, А. А.
    Конс’юмеризм та комунітаризм: актуальні питання детермінованості та взаємодії в межах територіальної громади. [Текст] / А. А. Калараш // Часопис Київського університету права. - 2020. - № 2. - С. 141-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Місцеве самоврядування--Територіальні громади
Кл.слова (ненормовані):
культура споживання -- підприємництво -- споживацтво
Анотація: У статті досліджуються актуальні питання детермінованості та взаємодії феноменів конс’юмеризму та комунітаризму в межах територіальної громади. Доведено, що територіальна людська спільнота – територіальна громада, що функціонує в межах місцевого самоврядування за рахунок свого існування на відповідній території держави, виступає природним і оптимальним соціальним простором не тільки для існування конкретної людини та її асоціацій, а й для організації процесу споживання продукту, що виробляється в результаті локальної економічної діяльності або опиняється в територіальній громаді у результаті обміну і виступає джерелом існування такої спільноти. Звідси проблематика конс’юмерізму є природною і профільною для існування територіальної громади та функціонування місцевого самоврядування.

Є примірники у відділах:
(18.12.2020р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі