Пошуковий запит: <.>K=Маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 2968
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коноваленко, В. М. Концептуальні основи та принципи управління закупівельною діяльністю підприємства [Текст] / В. М. Коноваленко> // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 1. - С. 92 - 101. - Бібліогр.: с. 101 ( 10 назв ). - Рис.
Рубрики: Економіка торгівлі--Маркетинг закупівель--Управління закупівельною діяльністю Анотація: Обгрунтовано основні задачі закупівельної діяльності торговельного підприємства. Запропоновано класифікацію інструментів маркетингу закупівель. Удосконалено процес управління закупівельною діяльністю роздрібного торговельного підприємства.
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Музиченко, О. Якщо всі почнуть торгувати - нікому буде працювати [Текст] / О. Музиченко> // Пропозиція. - 2005. - № 1. - С. 28-29
Рубрики: Маркетинг, аграрний--Аграрні ринки--Фермерство в Україні
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Музеї Західної України розширюють бізнес-можливості [Текст]> // Міжнародний туризм. - 2005. - № 1. - С. 116
Рубрики: Мистецтво--Музеї--Музейна справа Кл.слова (ненормовані): Семінар -- Розвиток музейної справи -- Менеджмент -- Маркетинг Анотація: Проведення 20 січня в Івано-Франківському обласному художньому музеї семінару у рамках проекту "Розширення бізнес-можливостей розвитку музейної справи в Західній Україні". Завдання - підтримати життєздатність музеїв, підвищити в них рівеь менеджменту й маркетингу, виявити додаткові послуги, які вони можутть надавати, підвищити якість обслуговування.
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Крамаренко, С. Б. Новая маркетинговая стратегия как фактор промышленного развития [Текст] / С.Б. Крамаренко> // Економіка. Фінанси. Право. - 2005. - № 1. - С. 37-38
Рубрики: Промисловість України--Маркетингова стратегія Маркетинг промисловий--Методи продажу Анотація: Показаны методики B2B и B2С продаж и маркетинга товаров.
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Григор , А. В. Исследование инструментальных стратегий маркетинга [Текст] / А. В. Григор > // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 2. - С. 47 - 52. - Библиогр.:с. 52 ( 11 назв ). - Рис., табл.
Рубрики: Маркетинг--Стратегічний--Теорія Анотація: Розглядаються класифікації стратегій комплексу маркетингу, висвітлено основні стратегії маркетингової політики вітчизняних і зарубіжних фірм.
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Примаченко , Н. М. Маркетингова культура при діловому спілкуванні [Текст] / Н. М. Примаченко > // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 2. - С. 53 - 63. - Бібліогр.: с. 63 ( 10 назв ).
Рубрики: Маркетинг--Ділове спілкування--Маркетингова культура Анотація: Розкриваються аспекти взаэмовідносин між суб"єктами підприємницької діяльності на основі загальноприйнятих нормативів засобами інформації та високих моральних відносин у ринковому середовищі.
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шаболтас, Є. До питання оцінки еластичності попиту в маркетингу [Текст] / Є. Шаболтас> // Економіка України. - 2005. - № 3. - С. 84-88
Рубрики: Маркетинг--Еластичність попиту Анотація: Використовуючи методи визначення цінової еластичності товару, існуючий та запропонований авторами, у статті проводиться апробація цих методів на прикладах, які можуть мати місце на практиці
Дод.точки доступу: Корсун , М. Є примірники у відділах: (.2005р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рыбинцев , В. А. Стимулирующая составная маркетинговых коммуникаций [Текст] / В.А. Рыбинцев ; В.А. Рыбинцев, Е.В. Рыбинцев> // Економіка АПК. - 2005. - №3. - С. 108-114.
Рубрики: Маркетинг Виноробні підприємства Кл.слова (ненормовані): Стимулювання збуту -- Інтенсифікація конкуренції -- Виноробна галузь Анотація: У статті порушується питання стимулювання збуту виноробної продукції в умовах конкурентної боротьби.
Дод.точки доступу: Рыбинцев, Е.В. Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Братаніч Б. Зростання регулюючих функцій держави та соціальний маркетинг [Текст] / Братаніч Б.> // Персонал. - 2005. - № 3. - С. 74-78. - Бібліогр.: 5 назв
Рубрики: Державне регулювання економіки--Соціальний маркетинг
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рыбнинцев, В. А. Система рекламировани продуктов виноделия [Текст] / В.А. Рыбнинцев> // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 3. - С. 56 - 67. - Бібліогр.: с. 67 (10 назв).
Рубрики: Економіка промисловості України--Виноробська індустрія--Маркетинг--Реклама Анотація: У статті сформульовано концептуальні основи комплексу рекламування продуктів виноробської індустрії. Охарактеризована рекламна складова маркетингових комунікацій. Розроблена система рекламування товарів на основі взаємозв'язку зовнішнього оформлення вин, шампанського й коньяків з їх внутрішнім вмістом. ЇЇ використання дозволить підприємствам зміцнити відносини з клієнтами і вигідно взаємодіяти з ними.
Знайти схожі
|
|
|