Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (215)БД Авторефератів (67)Краєзнавча картотека (10)Конференції і вісники (716)Фонд Австрійської бібліотеки (5)Праці викладачів ЧНУ (1)Періодика (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2968
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Коноваленко, В. М.
    Концептуальні основи та принципи управління закупівельною діяльністю підприємства [Текст] / В. М. Коноваленко // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 1. - С. 92 - 101. - Бібліогр.: с. 101 ( 10 назв ). - Рис.
Рубрики: Економіка торгівлі--Маркетинг закупівель--Управління закупівельною діяльністю
Анотація: Обгрунтовано основні задачі закупівельної діяльності торговельного підприємства. Запропоновано класифікацію інструментів маркетингу закупівель. Удосконалено процес управління закупівельною діяльністю роздрібного торговельного підприємства.


Знайти схожі

2.


    Музиченко, О.
    Якщо всі почнуть торгувати - нікому буде працювати [Текст] / О. Музиченко // Пропозиція. - 2005. - № 1. - С. 28-29
Рубрики: Маркетинг, аграрний--Аграрні ринки--Фермерство в Україні


Знайти схожі

3.


   
    Музеї Західної України розширюють бізнес-можливості [Текст] // Міжнародний туризм. - 2005. - № 1. - С. 116
Рубрики: Мистецтво--Музеї--Музейна справа
Кл.слова (ненормовані):
Семінар -- Розвиток музейної справи -- Менеджмент -- Маркетинг
Анотація: Проведення 20 січня в Івано-Франківському обласному художньому музеї семінару у рамках проекту "Розширення бізнес-можливостей розвитку музейної справи в Західній Україні". Завдання - підтримати життєздатність музеїв, підвищити в них рівеь менеджменту й маркетингу, виявити додаткові послуги, які вони можутть надавати, підвищити якість обслуговування.


Знайти схожі

4.


    Крамаренко, С. Б.
    Новая маркетинговая стратегия как фактор промышленного развития [Текст] / С.Б. Крамаренко // Економіка. Фінанси. Право. - 2005. - № 1. - С. 37-38
Рубрики: Промисловість України--Маркетингова стратегія
   Маркетинг промисловий--Методи продажу

Анотація: Показаны методики B2B и B2С продаж и маркетинга товаров.


Знайти схожі

5.


    Григор , А. В.
    Исследование инструментальных стратегий маркетинга [Текст] / А. В. Григор // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 2. - С. 47 - 52. - Библиогр.:с. 52 ( 11 назв ). - Рис., табл.
Рубрики: Маркетинг--Стратегічний--Теорія
Анотація: Розглядаються класифікації стратегій комплексу маркетингу, висвітлено основні стратегії маркетингової політики вітчизняних і зарубіжних фірм.


Знайти схожі

6.


    Примаченко , Н. М.
    Маркетингова культура при діловому спілкуванні [Текст] / Н. М. Примаченко // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 2. - С. 53 - 63. - Бібліогр.: с. 63 ( 10 назв ).
Рубрики: Маркетинг--Ділове спілкування--Маркетингова культура
Анотація: Розкриваються аспекти взаэмовідносин між суб"єктами підприємницької діяльності на основі загальноприйнятих нормативів засобами інформації та високих моральних відносин у ринковому середовищі.


Знайти схожі

7.


    Шаболтас, Є.
    До питання оцінки еластичності попиту в маркетингу [Текст] / Є. Шаболтас // Економіка України. - 2005. - № 3. - С. 84-88
Рубрики: Маркетинг--Еластичність попиту
Анотація: Використовуючи методи визначення цінової еластичності товару, існуючий та запропонований авторами, у статті проводиться апробація цих методів на прикладах, які можуть мати місце на практиці


Дод.точки доступу:
Корсун , М.
Є примірники у відділах:
(.2005р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Рыбинцев , В. А.
    Стимулирующая составная маркетинговых коммуникаций [Текст] / В.А. Рыбинцев ; В.А. Рыбинцев, Е.В. Рыбинцев // Економіка АПК. - 2005. - №3. - С. 108-114.
Рубрики: Маркетинг
   Виноробні підприємства

Кл.слова (ненормовані):
Стимулювання збуту -- Інтенсифікація конкуренції -- Виноробна галузь
Анотація: У статті порушується питання стимулювання збуту виноробної продукції в умовах конкурентної боротьби.


Дод.точки доступу:
Рыбинцев, Е.В.

Знайти схожі

9.


    Братаніч Б.
    Зростання регулюючих функцій держави та соціальний маркетинг [Текст] / Братаніч Б. // Персонал. - 2005. - № 3. - С. 74-78. - Бібліогр.: 5 назв
Рубрики: Державне регулювання економіки--Соціальний маркетинг


Знайти схожі

10.


    Рыбнинцев, В. А.
    Система рекламировани продуктов виноделия [Текст] / В.А. Рыбнинцев // Актуальні проблеми економіки. - 2005. - № 3. - С. 56 - 67. - Бібліогр.: с. 67 (10 назв).
Рубрики: Економіка промисловості України--Виноробська індустрія--Маркетинг--Реклама
Анотація: У статті сформульовано концептуальні основи комплексу рекламування продуктів виноробської індустрії. Охарактеризована рекламна складова маркетингових комунікацій. Розроблена система рекламування товарів на основі взаємозв'язку зовнішнього оформлення вин, шампанського й коньяків з їх внутрішнім вмістом. ЇЇ використання дозволить підприємствам зміцнити відносини з клієнтами і вигідно взаємодіяти з ними.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60