Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Засєкіна, Т.
    Деякі аспекти навчання розв'язуванню фізичних задач [Текст] / Т. Засєкіна // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 21,47-48
Рубрики: Фізика--Методика викладання
   Уроки фізики

Кл.слова (ненормовані):
Навчання -- Аспекти -- Розв'язування задач -- Ознаки -- Етапи -- Підходи
Анотація: Вихідні принципи й положення, покладені в основу структури та змісту навчальної програми з фізики, направлено на гуманізацію і диференціацію навчання. В організації й реалізації навчання фізики має послідовно використовуватися діяльнісний підхід. Це означає координальний перехід від суто інформаційно-пояснювального характеру викладання, орієнтованого на передачу готових знань, до діяльнісного, спрямованого на розвиток пізнавальних сил і творчих здібностей, способів мислення та діяльності учнів


Знайти схожі

2.


    Бугайов, О.
    Програмно-методичний комплекс "Фізика - 8" [Текст] / О. Бугайов, М. Головко // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 22-27. - Библиогр.: 2 назви
Рубрики: Фізика--Електронно-навчальний посібник
Кл.слова (ненормовані):
Назва посібника -- Теорія -- Інформаційний блок -- Самоперевірка -- РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ -- Лабораторні роботи -- Довідкова інформація -- Конструктор уроків
Анотація: У 2004 р. автори розробили програмно-методичний комплекс (ПМК) "Фізика - 8" - електронний навчальний посібник з фізики для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів, що стало наступним кроком у створенні електронних навчальних посібників (у 2003 р. створено ПМК "Фізика - 7"). Ці програмно-методичні комплекси започатковують принципово-новий напрям в організації навчання фізики учнів основної школи


Дод.точки доступу:
Головко, М.

Знайти схожі

3.


    Марченко, О.
    Усні задачі високого рівня з механіки [Текст] / О. Марченко, Ю. Мінаєв // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 36-41
Рубрики: Фізика--Механіка
Кл.слова (ненормовані):
РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ -- Тяжіння -- Електродинаміка -- Закон збереження -- Формули


Дод.точки доступу:
Мінаєв, Ю.

Знайти схожі

4.


    Брацихін, В.
    Застосування векторів для розв'язування задач з фізики [Текст] / В. Брацихін, Л. Брацихіна // Фізика та астрономія в школі. - 2005. - № 1. - С. 42-44
Рубрики: Фізика
Кл.слова (ненормовані):
РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ -- ПРИКЛАДИ
Анотація: Під час розв'язування задач у шкільному курсі фізики вектори, за деяким винятком задач з механіки, використовються порівняно рідко. Однак лаконічне і майже абсолютно повне за інформацією векторне подання фізичних величин дає можливість розв'язувати досить складні задачі наочно і красиво. Наведено приклади трьох задач.


Дод.точки доступу:
Брацихіна, Л.

Знайти схожі

5.
CUKK-VDPU
Л67


    Лишенко, Григорій.
    Використання тестів під час навчання учнів розв'язувати задачі в 1 класі [Текст] / Г. Лишенко, К. Лишенко // Початкова школа. - 2008. - № 3. - С. 24-30.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
розв'язування задач -- тести
Анотація: Тести з математики для 1 класу


Дод.точки доступу:
Лишенко, Катерина

Знайти схожі

6.


    Логачевська, С.
    Використання різних типів пам'яті для розв'язування задач [Текст] / Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська // Початкова школа. - 2011. - № 10. - С. 23-26. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційований підхід -- абстрактне мислення -- фрагменти уроків математики -- розв'язування задач
Анотація: Наведено фрагменти уроків з математики на яких використовуються різні типи пам'яті.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Ільніцька, Л.
    Математика - це цікаво! Математика - це потрібно! / Л. Ільніцька // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 1. - С. 16-17
Рубрики: Математика--Методика навчання і викладання
Кл.слова (ненормовані):
розв'язування задач
Анотація: Важко сьогодні обійтись без математики! Автор ділиться досвідом активізації пізнавального інтересу учнів до математичної дисципліни.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Кучерява, О.
    Урок-подорож з математики у 2 класі [Текст] / Оксана Кучерява // Початкова школа. - 2016. - № 3. - С. 21-23.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок математики -- розв'язування рівнянь -- розв'язування задач
Анотація: Подано урок-подорож з математики для 2 класу за темою "Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиць множення числа 4 та ділення на 4. Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого діленого і невідомого дільника. Розв'язування задач".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі