Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=безперервна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Астахова, Валентина.
    Експеримент із запровадження безперервної освіти (З досвіду Народної української академії) [Текст] / Валентина Астахова // Вища школа. - 2010. - № 2. - С. 5-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Управління
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- доктрина розвитку -- стратегічні завдання -- освіта -- структура освіти -- меморандум освіти
Анотація: Підбиваються підсумки дванадцятирічної роботи Народної української академії з реалізації власної концепції безперервної освіти шляхом створення інтегрованого освітнього комплексу.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

2.


    Чибісова, Наталія.
    Моральне виховання як один із провідних напрямів виховної роботи в умовах становлення безперервної освіти [Текст] / Н. Чибісова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 5. - С. 31-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Виховання
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- навчальний комплекс -- виховна робота -- моральне виховання -- інноваційні форми роботи
Анотація: У статті розглядаються особливості організації та проведення виховної роботи і насамперед морального виховання як основного напряму виховної роботи в сучасних умовах становлення безперервної освіти, висвітлюються інноваційні форми роботи в навчальному закладі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Ратушинська, А.
    Педагогічні умови розвитку професійних якостей учителя початкових класів у процесі самоосвіти [Текст] / Анастасія Ратушинська // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 12-15. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- особиста програма -- пізнавальна діяльність -- безперервна освіта -- савдосконалення -- імідж -- творчість -- самоаналіз -- рефлексія -- професіоналізм
Анотація: Створення педагогічних умов сприяє підвищенню рівня готовності вчителя до самоосвіти, що виражається в посиленні творчої активності, поглибленні пізнавального інтересу, у виникненні нового ставлення до себе, своїх можливостей і здібностей, у формуванні позитивної "Я-концепції".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Іванова, Ольга.
    Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання [Текст] / О. Іванова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 77-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Економічна
   Вища освіта--Професійна підготовка

   Вища освіта--Навчально-виховний процес

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- активне навчання -- безперервна освіта -- методи активізації -- соціально-освітній проект -- економічні знання -- мотивація
Анотація: Проблема активізації пізнавальної діяльності студентів розглядається як ключова для підвищення ефективності, мотивації та якості навчального процесу. Представлений досвід Народної української академії в реалізації концепції безперервної економічної освіти і здійстенні соціально-освітнього проекту "Школа підприємництва" як способу підвищення пізнавальної діяльності студентів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Чибісова, Наталія.
    Виховна робота як пріоритетний напрям діяльності приватних ВНЗ України / Н. Чибісова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 8. - С. 95-100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Виховання
   Вища освіта--Приватна

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- безперервна освіта -- виховання -- виховна робота -- студентська молодь -- форми виховної роботи -- методи виховної роботи
Анотація: Розглядаються питання організації виховної роботи у приватних ВНЗ України. Виховна робота визначається як пріоритетний напрям діяльності приватних вищих навчальних закладів, що підтверджується певними традиціями та ритуалами, особливими формами і методами виховної роботи, які склалися в окремих закладах освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Камишин, Володимир.
    Проектування освітньо-інформаційного середовища ідентифікації і розвитку обдарованості [Текст] : педагогіка школи / В. Камишин // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освітній розвиток--Моделі
   Освіта--Обдаровані діти

   Освіта--Навчально-виховна діяльність--Диференціація

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- загальнолюдські цінності -- природні задатки -- особистісний розвиток
Анотація: Автор статті проектує освітньо-інформаційне середовище майбутнього нашої країни, яке може виховати його еліту. Описує програми і умови, необхідні для реалізації. Така модель освіти обдарованих дітей може принести нашій державі процвітання і шану в світі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Жеребило, В.
    Інформаційно-методичний супровід безперервної освіти педагогів / В. Жеребило // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 9/10. - С. 59-61 : табл.
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Вища освіта--Підвищення кваліфікації

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- самоосвіта -- самоосвітня діяльінсть -- інформаційно-методичний супровід
Анотація: Розкрито зміст поняття "безперервна освіта", ознайомлено з досвідом ефективної педагогічної діяльності вчителів Красненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Донецької області. Представлено комплексну модель системи інформаційно-методичного супроводу педагогічних кадрів з метою розвитку професійної майстерності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Мартинова, Л. Б.
    Проблеми та новітні тенденції розвитку освітньо-кваліфікаційного потенціалу населення України [Текст] / Л. Б. Мартинова // Регіональна економіка. - 2016. - № 4. - С. 45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Людські ресурси--Освітній рівень
   Вища освіта--Підготовка спеціалістів--Україна

   Освіта--Якість освіти--України

Кл.слова (ненормовані):
Ринок праці -- Старіння населення -- Професійна орієнтація -- Безперервна освіта
Анотація: Для збереження і підвищення наявного освітньо-кваліфікаційного потенціалу нагальними питаннями виначаються модернізація системи освіти в напрямі забезпечення її якості відповідно до новітніх досягнень науки, реалізація концепції освіти впродовж життя.


Знайти схожі

9.


    Астахова, Катерина.
    Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія") [Текст] / Катерина Астахова // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 13-20. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Гуманітарна освіта--Безперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
авторська модель -- безперервна освіта -- глобалізація -- освітні практики -- експеримент -- соціальний капітал -- суспільство знань
Анотація: Складні й суперечливі процеси глобалізації знайшли відзеркалення і в галузі освіти. Вони виявилися чи не найскладнішим фундаментальним викликом, із яким зіткнулися освітні інституції. Одним із варіантів відповідей на виклики глобалізації стало впровадження освітньої моделі, що отримала назву lifelong learning (LLL). Одним із цікавих експерементальних полігонів став Харків, де концепція трансформуваласяув практику цілого ряду освітніх проєктів. У статті зроблено спробу описати і проаналізувати авторську модель безперервної гуманітарної освіти, здійснювану в ХГУ "НУА" впродовж майже трьох десятиліть.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі