Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мовленнєві завдання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Варзацька, Лариса.
    Функції оргдіяльнісних умінь у структурі особистісно зорієнтованого уроку з української мови [Текст] / Л. Варзацька // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 7/8. - С. 29-33. - Бібліогр.: 18 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--особистісно-зорієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
опорні вміння -- проектна діяльність -- мовленнєві завдання
Анотація: Методика вивчення української мови програмує опанування оргдіяльнісних умінь у взаємозв'язку з когнітивними та креативними, створюючи повноцінні умови для самовираження, самопізнання, саморозвитку особистості.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Шевцова, Л.
    Використання мовленнєвих ситуацій на уроках української мови у профільній школі [Текст] / Лариса Шевцова // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 82-85. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Профільне наачання
   Українська мова--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва культура -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві завдання -- тексти
Анотація: У статті розкрито сутність процесу мовлення та його висвітлення в сучасній психолінгвістиці, а також визначено методику використання мовленнєвих ситуацій на уроках української мови у профільній школі. Наведено приклади завдань, застосування яких сприяє більш глибокому аналізу мовного матеріалу, розвиває культуру мовлення учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі