Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>S=Економіка підприємства -- Виробничий потенціал -- Нематеріальні активи -- Оцінка вартості<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
65.291.34
К82


    Крижненко, К. О.
    Маркетингові підходи оцінки вартості торговельної марки [Текст] / К.О. Крижненко // Зовнішня торгівля: право та економіка. - 2007. - № 4. - С. 130-136. - Библиогр. в конце ст.: 12 назв.
ББК 65.291.34 + 65.291.573
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації--Бренд
   Економіка підприємства--Виробничий потенціал--Нематеріальні активи--Оцінка вартості

Анотація: В умовах дедалі зростаючою конкуренції між практично однаковими продуктами та потоками рекламних звернень компанії принципово важливо виділитися серед маси подібних собі, хоча б для того, щоб вижити, не говорячи вже про завоювання лідируючих позицій на ринку. Відповідно, з часом частка маркетингової складової в ринковій капіталізації товарних марок дедалі посилюється. Проблема визначення вартості торговельної марки посилилася у 90-х рр. ХХ ст., коли виникла необхідність кількісно визначити вплив нематеріальних активів на ринкову вартість компанії


Знайти схожі