Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Рыбинцев , В. А. Стимулирующая составная маркетинговых коммуникаций [Текст] / В.А. Рыбинцев ; В.А. Рыбинцев, Е.В. Рыбинцев> // Економіка АПК. - 2005. - №3. - С. 108-114.
Рубрики: Маркетинг Виноробні підприємства Кл.слова (ненормовані): Стимулювання збуту -- Інтенсифікація конкуренції -- Виноробна галузь Анотація: У статті порушується питання стимулювання збуту виноробної продукції в умовах конкурентної боротьби.
Дод.точки доступу: Рыбинцев, Е.В. Знайти схожі
|
>2.
|
22 непорушних закони маркетингу [Текст]> // Легка промисловість. - 2005. - № 1. - С. 18-20 ; Легка промисловість. - 2005. - № 2. - С. 41-42 ; Легка промисловість. - 2005. - № 3. - С. 37-38 ; Легка промисловість. - 2005. - № 4. - С. 21-22
Рубрики: Маркетинг
Знайти схожі
|
>3.
|
Деркач, М. Н. Институциональный анализ маркетинга [Текст] / М. Н. Деркач, А. В. Серикрв > // Актуальні проблеми економіки. - 2006. - № 8. - С. 111 - 118. - Быблыогрю: 21 назв. - Табл.
Рубрики: Маркетинг Анотація: Визначено суть маркетингу як актуального явища дійсності і одного з об"ктивно функціонуючих соціально-економічних інститутів.
Дод.точки доступу: Серикрв , А. В. Знайти схожі
|
>4.
| 65.291.3 С12
Савельєв, Є. В. Маркетинг: новітня теорія та міфи навколо нього [Текст] / Є.В. Савельєв> // Вісник економічної науки України. - 2007. - № 1. - С. 133-146. - Библиогр. в конце ст.: 32 назв.
ББК 65.291.3 Рубрики: МАРКЕТИНГ
Знайти схожі
|
>5.
| 71 М 656
Голик, Й. М. До питання формування маркетингового середовища в структурі регіональної рекреаційної системи Закарпаття [Текст] / Й. М. Голик> // Містобудування та територіальне планування: наук.-техн. зб. - К., 2008. - Вип. 30. - С. 72-78. - Бібліогр.: с. 78.
Рубрики: Містобудування--Рекреаційні комплекси Маркетинг
Є примірники у відділах: 1 Інв.А 413295 - Б.ц. (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Литковский, А. В. Современные методы управления услугами для пассажиров на железных дорогах [Текст] = Сучасні методи управління послугами для пасажирів на залізницях / А.В. Литковский> // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 2. - С. 7-9.
Рубрики: Залізниці Маркетинг Управління послугами Обслуговування пасажирів Проїздні квитки--Залізничний транспорт Анотація: Викладено нові маркетингові принципи обслуговування пасажирів на залізницях. Показані маркетингові підходи до продажу проїздних документів на залізницях Євросоюзу.
Знайти схожі
|
>7.
|
Онищенко, В. П. Онтологія маркетингу [Текст] / В. П. Онищенко> // Економічна теорія. - 2010. - № 2. - С. 87 - 97. - Бібліогр. у підрядк. прим.
Рубрики: Маркетинг Анотація: Розглядаються онтологічні проблеми маркетингу в контексті економічної теорії, інформатизації соціально-економічних відносин та глобалізації ринків.
Знайти схожі
|
>8.
|
Ахмедова, Айнур Мустафа Маркетинг услуг : сущность, определяющие факторы и специфические особенности [Текст] / Айнур МустафаАхмедова> // Економіка та держава. - 2010. - № 6. - С. 34-36. - Библиогр. с. 36 (7 наим.)
Рубрики: Послуги--Маркетинг Маркетинг Анотація: В статье систематизованы различные точки зрения и подходы к определению сущности понятия "маркетинг услуг", охарактеризованы факторы, которые положены в основу построения системы маркетинга услуг и влияние на их успешность.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9.
|
Аксьонов, І. М. (доктор економічних наук). Напрямки практичної діяльності підрозділів маркетингу залізничного транспорту в умовах кризових явищ [Текст] / І. М. Аксьонов, І. М. Гойхман> // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 1. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Залізничний транспорт Маркетинг Стратегічне планування Кризові явища Внутрішні загрози Зовнішні загрози Анотація: Показано основні напрямки практичної діяльності підрозділів маркетингу в умовах кризових явищ на залізничному транспорті.
Дод.точки доступу: Гойхман, І. М. (кандидат економічних наук; ДЕТУТ) Знайти схожі
|
>10.
|
Бабенко, Іван. Де взяти "дешевші" гроші? [Текст] / І. Бабенко> // Діловий вісник. - 2013. - № 5. - С. 24-25.
Рубрики: Транспорт--Транспортні перевезення Маркетинг Анотація: Агентство, створене при ТПП України, може надати кредитні кошти.
Знайти схожі
|
|
|