Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (133)Конференції і вісники (4)Фонд Австрійської бібліотеки (1)Періодика (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Рыбинцев , В. А.
    Стимулирующая составная маркетинговых коммуникаций [Текст] / В.А. Рыбинцев ; В.А. Рыбинцев, Е.В. Рыбинцев // Економіка АПК. - 2005. - №3. - С. 108-114.
Рубрики: Маркетинг
   Виноробні підприємства

Кл.слова (ненормовані):
Стимулювання збуту -- Інтенсифікація конкуренції -- Виноробна галузь
Анотація: У статті порушується питання стимулювання збуту виноробної продукції в умовах конкурентної боротьби.


Дод.точки доступу:
Рыбинцев, Е.В.

Знайти схожі

2.


   
    22 непорушних закони маркетингу [Текст] // Легка промисловість. - 2005. - № 1. - С. 18-20 ; Легка промисловість. - 2005. - № 2. - С. 41-42 ; Легка промисловість. - 2005. - № 3. - С. 37-38 ; Легка промисловість. - 2005. - № 4. - С. 21-22
Рубрики: Маркетинг





Знайти схожі

3.


    Деркач, М. Н.
    Институциональный анализ маркетинга [Текст] / М. Н. Деркач, А. В. Серикрв // Актуальні проблеми економіки. - 2006. - № 8. - С. 111 - 118. - Быблыогрю: 21 назв. - Табл.
Рубрики: Маркетинг
Анотація: Визначено суть маркетингу як актуального явища дійсності і одного з об"ктивно функціонуючих соціально-економічних інститутів.


Дод.точки доступу:
Серикрв , А. В.

Знайти схожі

4.
65.291.3
С12


    Савельєв, Є. В.
    Маркетинг: новітня теорія та міфи навколо нього [Текст] / Є.В. Савельєв // Вісник економічної науки України. - 2007. - № 1. - С. 133-146. - Библиогр. в конце ст.: 32 назв.
ББК 65.291.3
Рубрики: МАРКЕТИНГ


Знайти схожі

5.
71
М 656


    Голик, Й. М.
    До питання формування маркетингового середовища в структурі регіональної рекреаційної системи Закарпаття [Текст] / Й. М. Голик // Містобудування та територіальне планування: наук.-техн. зб. - К., 2008. - Вип. 30. - С. 72-78. - Бібліогр.: с. 78.
УДК
Рубрики: Містобудування--Рекреаційні комплекси
   Маркетинг


Є примірники у відділах:
1 Інв.А 413295 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

6.


    Литковский, А. В.
    Современные методы управления услугами для пассажиров на железных дорогах [Текст] = Сучасні методи управління послугами для пасажирів на залізницях / А.В. Литковский // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 2. - С. 7-9.
Рубрики: Залізниці
   Маркетинг

   Управління послугами

   Обслуговування пасажирів

   Проїздні квитки--Залізничний транспорт

Анотація: Викладено нові маркетингові принципи обслуговування пасажирів на залізницях. Показані маркетингові підходи до продажу проїздних документів на залізницях Євросоюзу.


Знайти схожі

7.


    Онищенко, В. П.
    Онтологія маркетингу [Текст] / В. П. Онищенко // Економічна теорія. - 2010. - № 2. - С. 87 - 97. - Бібліогр. у підрядк. прим.
Рубрики: Маркетинг
Анотація: Розглядаються онтологічні проблеми маркетингу в контексті економічної теорії, інформатизації соціально-економічних відносин та глобалізації ринків.


Знайти схожі

8.


    Ахмедова, Айнур Мустафа
    Маркетинг услуг : сущность, определяющие факторы и специфические особенности [Текст] / Айнур МустафаАхмедова // Економіка та держава. - 2010. - № 6. - С. 34-36. - Библиогр. с. 36 (7 наим.)
Рубрики: Послуги--Маркетинг
   Маркетинг

Анотація: В статье систематизованы различные точки зрения и подходы к определению сущности понятия "маркетинг услуг", охарактеризованы факторы, которые положены в основу построения системы маркетинга услуг и влияние на их успешность.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Аксьонов, І. М. (доктор економічних наук).
    Напрямки практичної діяльності підрозділів маркетингу залізничного транспорту в умовах кризових явищ [Текст] / І. М. Аксьонов, І. М. Гойхман // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 1. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Залізничний транспорт
   Маркетинг

   Стратегічне планування

   Кризові явища

   Внутрішні загрози

   Зовнішні загрози

Анотація: Показано основні напрямки практичної діяльності підрозділів маркетингу в умовах кризових явищ на залізничному транспорті.


Дод.точки доступу:
Гойхман, І. М. (кандидат економічних наук; ДЕТУТ)

Знайти схожі

10.


    Бабенко, Іван.
    Де взяти "дешевші" гроші? [Текст] / І. Бабенко // Діловий вісник. - 2013. - № 5. - С. 24-25.
Рубрики: Транспорт--Транспортні перевезення
   Маркетинг

Анотація: Агентство, створене при ТПП України, може надати кредитні кошти.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22