Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг в Україні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Соловйов, І.
    Інституційні умови становлення та розвитку маркетингу [Текст] / І. Соловйов // Економіка АПК. - 2003. - № 10. - С. 103-107
Рубрики: Маркетинг в Україні
Анотація: Зміст і мета маркетингової діяльності.


Знайти схожі

2.


    Ситник, В. П.
    Завдання наукових установ УААН щодо організації наукового менеджменту у сфері інтелектуальної власності та маркетингу інновацій [Текст] / В. П. Ситник // Економіка АПК. - 2005. - № 8. - С. 3-9.
Рубрики: Менеджмент--Аграрний
   Маркетинг в Україні

   Інноваційна діяльність--Наукові установи

Кл.слова (ненормовані):
Глобалізація економіки -- Науково-дослідні роботи
Анотація: Опублікована доповідь В.П.Ситника з питань менеджменту і маркетингу інновацій та діяльності у сфері інтелектуальної власності.


Знайти схожі

3.


    Гаврилюк, М. М.
    Агропромисловому виробництву - інноваційний шлях розвитку [Текст] / М.М. Гаврилюк // Економіка АПК. - 2005. - № 8. - С. 19-22.
Рубрики: Інноваційна діяльність --Наукові установи
   Маркетинг в Україні

Кл.слова (ненормовані):
Наукові розробки -- Маркетинг -- Аграрний ринок
Анотація: У статті порушується питання скорочення часу проходження від наукової установи до впровадження інновацій в агропромислове виробництво серед учасників соціальної сфери.


Знайти схожі

4.


    Савицька, Наталія.
    Проблеми гармонізації прфесійних та освітніх стандартів вищої освіти під час підготовки фахівців з маркетингу [Текст] / Наталія Савицька // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 6. - С. 8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг в Україні
   Вища освіта--Професійна освіта--Україна



Знайти схожі

5.


    Щелкунов, В. І.
    Засади та застосування інструментів державного маркетингу в публічному адмініструванні [Текст] / В. І. Щелкунов, В. П. Залізнюк, С. А. Сіволап // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 9. - С. 52-63. - Бібліогр. с. 61-63
Рубрики: Державне управління
   Маркетинг в Україні

Анотація: Дана стаття має мету дослідити використання стратегічного маркетингу в державному управлінні. Це фрагмент великого дослідження механізмів які можна використати в комунікаціях між державою та суспільством, і подальшим поглибленим застосуванням Інтернет мережі. Останніми роками все менший рівень комунікацій відбувається шляхом традиційних механізмів, а саме газет, радіо, телебачення і все більше використовуються Інтернет-мережі. Відтак базові речі маркетингу, в державному управлінні які почали формуватися в останні десятиліття, вже зараз мають адаптовуватися до нових викликів.


Дод.точки доступу:
Залізнюк, В.П.; Сіволап, С.А.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі