Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг туризму<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Іванова, Лілія.
    Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства [Текст] / Л.О. Іванова // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 50-56. - Библиогр.: с.56 (12 назв.)
Рубрики: Готельний бізнес в Україні
   Маркетинг у сфері послуг

   Маркетинг туризму

   Туристичний ринок України

   Якість послуг

Анотація: У статті досліджено чинники якості надання основних та додаткових послуг підприємствами готельного господарства та їх врахування при формуванні маркетингової стратегії для якнайповнішого задоволення потреб споживачів та підвищення ефективності готельного бізнесу.


Знайти схожі

2.


    Кирилова, Оксана.
    Маркетинг на ринку туристичних послуг [Текст] / О.В. Кирилова // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. - С. 57-59. - Библиогр.: с.59 (3 назв.)
Рубрики: Туристичний бізнес України
   Маркетинг у сфері послуг

   Маркетинг туризму

Кл.слова (ненормовані):
Маркетингове управління -- Прогнозування туристичної діяльності -- Попит і пропозиція -- Ресурсний потенціал
Анотація: У статті висвітлюються проблеми застосування маркетингової концепції управління та інструментів в маркетингу на вітчизняному ринку туристичних послуг.


Знайти схожі

3.


    Пекар, Валерій.
    Всякому городу - маркетинг и туризм [Текст] / Валерій Пекар, Марина Клишина // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 3. - С. 34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг туризму


Дод.точки доступу:
Клишина, Марина

Знайти схожі

4.


    Ковтун, Елена.
    Равнение на Восток: Турция может стать для Украины отличным примером по формированию имиджа страны [Текст] / Елена Ковтун // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 3. - С. 40-45.
Рубрики: Маркетинг туризму
   Маркетинг територій--Імідж країни



Знайти схожі

5.


    Шаргородский, Андрей.
    Грамотный маркетинг отдыха - основа успеха туристических компаний [Текст] / Андрей Шаргородский // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 7/8. - С. 32-34.
Рубрики: Маркетинг туризму


Знайти схожі

6.


    Казакова, Елена.
    Роль корпоративных медиа в турбизнесе [Текст] / Елена Казакова // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 7/8. - С. 36-39.
Рубрики: Маркетинг туризму
   Маркетинг--Маркетингові комунікації



Знайти схожі

7.


    Козичко, Иванна.
    Интенсив-туры и корпоративные поездки: выгодное поощрение [Текст] / Иванна Козичко // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 7/8. - С. 44-45.
Рубрики: Маркетинг туризму
   Маркетинг--Реклама



Знайти схожі

8.


    Вачков, Орест.
    Маркетинг отдыха: "маємо те, що маємо" [Текст] / Орест Вачков // Маркетинг и реклама. - 2010. - № 7/8. - С. 50-51.
Рубрики: Маркетинг туризму


Знайти схожі

9.


    Логунова, Н. А.
    Сегменьтрование рынка яхтенного туризма в Крыму [Текст] / Н. А. Логунова // Економіка розвитку. - 2010. - № 4. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг туризму


Знайти схожі

10.


    Кифяк, Олександр (Викладач ЧНУ).
    Маркетинг в організації розвитку екологічного туризму Карпатського регіону [Текст] / О. Кифяк // Вісник економіки. - 2022. - Вип. 2. - С. 45-58 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг туризму
   Туризм--Екотуризм

   Туризм--Карпатський регіон--Україна

Кл.слова (ненормовані):
привабливі території -- стадії маркетингового процесу -- туристичний продукт
Анотація: У статті на основі аналізу можливостей для розвитку екологічного туризму в Карпатському регіоні, зокрема розподілу земель природно-охоронного призначення та їх функціональної структури, наявності заповідників та національних природних парків та ін., встановлено унікальність регіону для розвитку екологічного туризму. Шляхом анкетування туристів, що відвідали Вижницький національний парк, встановлено високий рівень зацікавленості екологічними туристичними продуктами. На основі вивчення зарубіжного досвіду визначено стадії маркетингового процесу, що можуть бути імплементовані в практику організації розвитку екотуризму у Карпатському регіоні. Запропоновано найбільш перспективні види екологічних туристичних продуктів та встановлено вплив розвитку екотуризму на збалансованість природоохоронних, економічних, соціальних, культурних, інтеграційних та інших інтересів у регіоні.


Дод.точки доступу:
чернівецький автор, про Чернівці (Чернівецьку область)

Знайти схожі