Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- Дошкільна -- Формування уявлень про навколишній світ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


   
    Вивчаємо Всесвіт : тижневий інтегрований тематичний блок [Текст] / Т. Гриценко, В. Євенок, А. Давиденко // Дошкільне виховання. - 2010. - № 4. - С. 18-19.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Плани і програми
   Педагогіка--Дошкільна--Формування уявлень про навколишній світ

Кл.слова (ненормовані):
Космос -- Планування
Анотація: Подано орієнтовний розподіл тематики на рік та орієнтовне перспективне планування до інтегрованого блоку "Дивосвіт навколо нас" (змістова лінія "Природа Космосу") на ІІ тиждень квітня для старшої групи.


Дод.точки доступу:
Гриценко, Т.; Євенок, В.; Давиденко, А.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Присяжнюк, Лариса
    Проектуємо. Досліджуємо. Пізнаємо : формування астрономічних уявлень дошкільників засобами колективного проектування [Текст] / Лариса Присяжнюк // Дошкільне виховання. - 2012. - № 4. - С. 8-13 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Формування уявлень про навколишній світ
Кл.слова (ненормовані):
метод проектів у дитсадку -- Космос -- мовленнєвий розвиток -- пізнавальний розвиток -- креативний розхвиток -- фізичний розвиток -- емоційний розвиток -- естетичний розвиток -- моральний розвиток
Анотація: В статті йдеться про особливості використання методу проектів у дитсадку загалом та зокрема під час опрацювання теми "Природа Космосу".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Качур, Ірина
    Зіркова гостя у малят : тематичне заняття з розвитку мовлення для середньої групи [Текст] / Ірина Качур // Дошкільне виховання. - 2012. - № 4. - С. 14-15. . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
   Педагогіка--Дошкільна--Формування уявлень про навколишній світ

Кл.слова (ненормовані):
Космос -- звуки -- мовленнєве дихання -- фонематичний слух -- сила голосу
Анотація: Пропонується розробка тематичного заняття з розвитку мовлення для середньої групи, мета якого - розширювати уявлення дітей про Космос; формувати вміння виділяти перший звук у слові; спонукати розпізнавати слова з твердими і м'якими звуками; розвивати увагу, уяву, пам'ять, мовлення, фонематичний слух та ін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Присяжнюк, Лариса
    Проектуємо. Досліджуємо. Пізнаємо : формування астрономічних уявлень дошкільників засобами колективного проектування [Текст] / Лариса Присяжнюк // Дошкільне виховання. - 2012. - № 4. - С. 8-13 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Формування уявлень про навколишній світ
Кл.слова (ненормовані):
метод проектів у дитсадку -- Космос -- мовленнєвий розвиток -- пізнавальний розвиток -- креативний розхвиток -- фізичний розвиток -- емоційний розвиток -- естетичний розвиток -- моральний розвиток
Анотація: В статті йдеться про особливості використання методу проектів у дитсадку загалом та зокрема під час опрацювання теми "Природа Космосу".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Качур, Ірина
    Зіркова гостя у малят : тематичне заняття з розвитку мовлення для середньої групи [Текст] / Ірина Качур // Дошкільне виховання. - 2012. - № 4. - С. 14-15. . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
   Педагогіка--Дошкільна--Формування уявлень про навколишній світ

Кл.слова (ненормовані):
Космос -- звуки -- мовленнєве дихання -- фонематичний слух -- сила голосу
Анотація: Пропонується розробка тематичного заняття з розвитку мовлення для середньої групи, мета якого - розширювати уявлення дітей про Космос; формувати вміння виділяти перший звук у слові; спонукати розпізнавати слова з твердими і м'якими звуками; розвивати увагу, уяву, пам'ять, мовлення, фонематичний слух та ін.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі