Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Педагогіка -- Засоби навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
CUKK-VDPU-425500

   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про проведення ревізії документів щодо надання грифа та свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам засобів навчання та обладнання навчального і спеціального призначення для дошкільних та загальноосвітніх навчазакладів : наказ № 1225 від 09.12.2010 [Текст] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2010. - 34/35/36. - С. 88-89.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Організація--Законодавчі і директивні матеріали
   Педагогіка--Засоби навчання



Дод.точки доступу:
Україна. М-во освіти і науки

Знайти схожі

2.


    Решетнікова, Н. І.
    Планування уроків із застосуванням інтерактивної дошки [Текст] / Н. І. Решетнікова // Фізичне виховання в школах України. - 2012. - № 10. - 8-9 (Дод. вклад). - Бібліогр.: 4 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна дошка
Анотація: Про сучасні технічні засоби в т. ч. мультимедійні дошки.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Гордійчук, О.
    Концептуально-методичні основи роботи над мультфільмами в початковій школі як вимога часу [Текст] / Оксана Гордійчук // Початкова школа. - 2015. - № 5. - С. 6-9. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання
   Педагогіка--Засоби навчання

   Мистецтво--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
мистецько-синтетична змістова лінія -- мультиплікаційні (анімаційні) фільми -- молодші школярі
Анотація: Автор публікації визначає термінологічне поле окресленої теми та презентує концептуально-методичні основи роботи над мультиплікаційними фільмами в початковій школі, а саме: провідні принципи та психолого-педагогічні умови використання мультиплікації в навчально-виховному процесі з молодшими школярами; методичну систему, комплекс специфічних методів і прийомів роботи над мультиплікаційними фільмами в початковій ланці освіти та компетенції, якими внаслідок цього оволодіватимуть молодші школярі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Мельник, О.
    Розвиток електронних освітніх ресурсів для організації навчально-виховного процесу в системі початкової освіти [Текст] / Оксана Мельник // Початкова школа. - 2015. - № 5. - С. 40-43. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Комп'ютерне і програмоване навчання
   Педагогіка--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
електронні освітні ресурси -- електронні засоби навчального призначення -- педагогічні програмні засоби -- електронний навчальний контент -- ЕОР з математики -- молодші школярі -- початкова школа
Анотація: У статті проаналізовано електронний навчальний контент, розроблений основними українськими компаніями-виробниками, в тому числі для початкової школи; узагальнено електронні освітні ресурси (ЕОР) навчального призначення для молодших школярів; визначено предметну наповненість електронним освітнім контентом навчально-виховного процесу початкової освіти; розглянуто існуючі українські ЕОР, призначені для навчання математики молодших школярів; проаналізовано сьогоднішній стан розроблення електронних засобів навчального призначення (ЕЗПН) для учнів молодшого шкільного віку.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Рондяк, Л.
    Допоможи собі сам [Текст] / Леся Рондяк, Христина Попович // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 46-49. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
   Педагогіка--Засоби навчання

Кл.слова (ненормовані):
книжка-посібник для початкової школи -- помічник молодшим школярам
Анотація: У статті здійснено огляд книжки-посібника "Допоможи собі сам", створеного авторами для молодших школярів, який сприятиме формуванню в учнів активної позиції, набуттю ними загальнонавчальних умінь, готовності змістовно проводити вільний час.


Дод.точки доступу:
Попович, Христина
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Солодовник, Н.
    Використання спеціальних інформаційних моделей, якими є навчальні матриці [Текст] / Наталя Солодовник // Початкова школа. - 2016. - № 5. - С. 52-54.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчальні матриці -- робота з навчальними матрицями -- молодші школярі
Анотація: У статті викладено методику використання навчальних матриць як спеціальних інформаційних моделей. Подано приклади робіт з навчальними матрицями на уроках математики, навчання грамоти та російської мови.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі