Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Методи навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
CUKK-VDPU
П11


    Півторак, Віталій
    Вчити творити [Текст] : метод проектів у роботі вчителя-словесника (Спроба методичного путівника) / Віталій Півторак // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях,ліцеях та колегіумах . - 2006. - № 9-10. - С. 18-36.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
Метод проектів -- творчі -- Ігрові -- Інформаційні -- практикоорієнтовані проекти -- моніторинг
Анотація: Зміст діяльності вчителя й учня в умовах проектних методів

Є примірники у відділах:
(05.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.
CUKK-VDPU
Ц11


    Цінько, С.
    Інноваційні методи в навчанні рідної мови [Текст] / С. Цінько, О. Ковальова, Л. Рекун // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 2. - С. 9-13.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
уроки -- інноваційні технології -- література -- прислівники
Анотація: Розкрити особливості побудови опису в науковому та художньому стилях; вчити учнів доводити власні думки, користуючись усіма засобами мови,розвивати логічне мислення


Дод.точки доступу:
Ковальова, О.; Рекун, Л.
Є примірники у відділах:
(11.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

3.


    Кучерук, Оксана.
    Концепція системи методів навчання мови в основній школі [Текст] / О. Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 7/8. - С. 10-16. - Бібліогр.: 20 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
мовна освіта -- концепція -- комунікативна компетентність
Анотація: Мета статті - комплексно розглянути проблему способів навчання мови, розробити й обгрунтувати систему, у якій міг би зайняти місце будь-який метод, спрямований на формування нової особистості.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Козир, Маргарита.
    Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / М. Козир // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 3. - С. 5-7. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дискусія -- навички -- уміння -- ігровий метод
Анотація: Допомога вчителю у підборі методів і прийомів навчання в ході підготовки до уроку враховуючи рівень знань школярів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Кучерук, О.
    Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови [Текст] / О. Кучерук // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 2. - С. 12-15. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мовознавство--Лігвістика
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
Когнітивно-креативна суть мови -- метафора -- лінгвокогнітивний рівень -- лінгвосенергетика
Анотація: Стаття подає погляд на метафору і її роль у творчій спрямованості методів формування мовної особистості учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Солодюк, Н.
    Особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах [Текст] / Н. Солодюк // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
Інтерактивні методи навчання -- мікрофон -- ток-шоу -- робота в групах -- робота в парах
Анотація: Стаття розкриває особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах. Інтерактивна методика базується на діалогічному спілкуванні, яке сприяє взаємодії, спільному розв'язанню важливих для кожного учасника завдань. Увага приділяється таким інтерактивним методам, як мікрофон, ток-шоу, робота в групах,робота в парах.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Кратасюк, Л.
    Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти [Текст] / Л. Кратасюк // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр.: 18 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
Мовна особистість -- інтерактивне навчання -- комунікативна компетенція -- випереджувальні завдання
Анотація: У статті висвітлюється питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного навчання мови й мовлення учнів 5-6 класів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Попова, О.
    Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Мовознавство--Когнітивна лінгвістика
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- когнітологія -- процес навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- білінгвальне середовище -- граматична будова мови
Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Єлісеєва, С.
    Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови й літератури. Частина перша: інтерактивний урок - особливий тип уроку [Текст] / Світлана Єлісеєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 92-98. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
форми організації системи навчання -- тип і структура уроку -- методика інтерактивного уроку -- інноваційне навчання -- висловлювання про освіту
Анотація: Серія статей, яку присвячено сучасним підходам до організації навчання на уроках української мови та літератури. У частині першій охарактеризовано становлення форм організації системи навчання, зокрема в Україні (з ХХ ст.). Визначено методику проведення інтерактивного уроку як особливого типу уроку, розкрито поняття інновації у навчанні, розглянуто шляхи та проблеми впровадження інноваційних технологій в систему освіти.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Борисенко, В.
    Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
система вправ і завдань -- комунікативні технології -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації
Анотація: У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60