Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Методи навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| CUKK-VDPU П11
Півторак, Віталій Вчити творити [Текст] : метод проектів у роботі вчителя-словесника (Спроба методичного путівника) / Віталій Півторак> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях,ліцеях та колегіумах . - 2006. - № 9-10. - С. 18-36.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): Метод проектів -- творчі -- Ігрові -- Інформаційні -- практикоорієнтовані проекти -- моніторинг Анотація: Зміст діяльності вчителя й учня в умовах проектних методів
Є примірники у відділах: (05.03.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>2.
| CUKK-VDPU Ц11
Цінько, С. Інноваційні методи в навчанні рідної мови [Текст] / С. Цінько, О. Ковальова, Л. Рекун> // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 2. - С. 9-13.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): уроки -- інноваційні технології -- література -- прислівники Анотація: Розкрити особливості побудови опису в науковому та художньому стилях; вчити учнів доводити власні думки, користуючись усіма засобами мови,розвивати логічне мислення
Дод.точки доступу: Ковальова, О.; Рекун, Л. Є примірники у відділах: (11.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>3.
|
Кучерук, Оксана. Концепція системи методів навчання мови в основній школі [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 7/8. - С. 10-16. - Бібліогр.: 20 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--методи навчання Кл.слова (ненормовані): мовна освіта -- концепція -- комунікативна компетентність Анотація: Мета статті - комплексно розглянути проблему способів навчання мови, розробити й обгрунтувати систему, у якій міг би зайняти місце будь-який метод, спрямований на формування нової особистості.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>4.
|
Козир, Маргарита. Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] / М. Козир> // Українська мова і література в школі. - 2009. - № 3. - С. 5-7. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): дискусія -- навички -- уміння -- ігровий метод Анотація: Допомога вчителю у підборі методів і прийомів навчання в ході підготовки до уроку враховуючи рівень знань школярів.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>5.
|
Кучерук, О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 2. - С. 12-15. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Мовознавство--Лігвістика Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): Когнітивно-креативна суть мови -- метафора -- лінгвокогнітивний рівень -- лінгвосенергетика Анотація: Стаття подає погляд на метафору і її роль у творчій спрямованості методів формування мовної особистості учнів.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>6.
|
Солодюк, Н. Особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах [Текст] / Н. Солодюк> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): Інтерактивні методи навчання -- мікрофон -- ток-шоу -- робота в групах -- робота в парах Анотація: Стаття розкриває особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах. Інтерактивна методика базується на діалогічному спілкуванні, яке сприяє взаємодії, спільному розв'язанню важливих для кожного учасника завдань. Увага приділяється таким інтерактивним методам, як мікрофон, ток-шоу, робота в групах,робота в парах.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>7.
|
Кратасюк, Л. Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти [Текст] / Л. Кратасюк> // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр.: 18 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): Мовна особистість -- інтерактивне навчання -- комунікативна компетенція -- випереджувальні завдання Анотація: У статті висвітлюється питання доцільності й ефективності застосування проектного методу в процесі інтерактивного навчання мови й мовлення учнів 5-6 класів.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>8.
|
Попова, О. Когнітивно-комунікативний підхід до роботи над граматичними нормами української мови [Текст] / О. Попова> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Мовознавство--Когнітивна лінгвістика Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): лінгводидактика -- когнітологія -- процес навчання -- комунікативно-діяльнісний підхід -- функціонально-стилістичний підхід -- білінгвальне середовище -- граматична будова мови Анотація: Метою цієї публікації є визначення наукових засад когнітивно-комунікативного підходу до вивчення граматики української мови. Цей підхід дає змогу спрямувати навчання на розвиток мовної особистості, виробляти граматичні уміння, спираючись у мовленнєвій діяльності на розвиток когнітивних здібностей учнів.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>9.
|
Єлісеєва, С. Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови й літератури. Частина перша: інтерактивний урок - особливий тип уроку [Текст] / Світлана Єлісеєва> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 92-98. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методи навчання Українська література--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): форми організації системи навчання -- тип і структура уроку -- методика інтерактивного уроку -- інноваційне навчання -- висловлювання про освіту Анотація: Серія статей, яку присвячено сучасним підходам до організації навчання на уроках української мови та літератури. У частині першій охарактеризовано становлення форм організації системи навчання, зокрема в Україні (з ХХ ст.). Визначено методику проведення інтерактивного уроку як особливого типу уроку, розкрито поняття інновації у навчанні, розглянуто шляхи та проблеми впровадження інноваційних технологій в систему освіти.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>10.
|
Борисенко, В. Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко> // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): система вправ і завдань -- комунікативні технології -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації Анотація: У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
|
|