Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Уроки економіки -- Розробки уроків<.>
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


    Талалай, С. В.
    Безробіття і зайнятість трудових ресурсів [Текст] / С. В. Талалай // Економіка в школах України. - 2017. - № 1. - С. 12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Уроки економіки--Розробки уроків
   Трудові ресурси в Україні--Трудовий потенціал

   Безробіття в Україні

Анотація: Подається розробка уроку, мета якого сформувати в учнів уявлення про безробіття як макроекономічну проблему; розглянути поняття "безробіття", "робоча сила", "зайняті", "безробітні", види безробіття й показник вимірювання рівня безробіття, біржа праці.

Є примірники у відділах:
(28.09.2017р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Федін , Л. М.
    Ринки виробничих ресурсів та доходи в ринковій економіці [Текст] / Л. М. Федін // Економіка в школах України. - 2017. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Уроки економіки--Розробки уроків
Кл.слова (ненормовані):
Ринкова економіка
Анотація: Подається розробка уроку, мета якого дослідити особливості ринку праці.

Є примірники у відділах:
(28.09.2017р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Болюх, О. О.
    Потреби споживача і закономірності його економічної поведінки [Текст] / О. О. Болюх // Економіка в школах України. - 2017. - № 3. - С. 15-18
Рубрики: Уроки економіки--Розробки уроків
   Споживачі--Поведінка

Анотація: Подається розробка уроку, мета якого сформувати поняття про потреби як основу економічного життя людини, суспільства.

Є примірники у відділах:
(28.09.2017р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Болюх, О. О.
    Що і для чого вивчає економічна наука, її місце серед інших наук [Текст] / О. О. Болюх // Економіка в школах України. - 2017. - № 8. - С. 27-32
Рубрики: Уроки економіки--Розробки уроків
Анотація: Подається розробка уроку, мета якого сформувати початкове уявлення учнів про сутність економічної теорії, з’ясувати суть еволюційного розвитку економічної науки.

Є примірники у відділах:
(28.09.2017р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Мар’юк, Т. В.
    Зерня традиційної економіки в горнилі класичної української літератури [Текст] / Т. В. Мар’юк, О. В. Даценко // Економіка в школах України. - 2018. - № 3. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтегроване навчання--Економіка--Українська література
   Уроки економіки--Розробки уроків

Анотація: Пропонується розробка інтегрованого уроку з економіки в 10 класі.


Дод.точки доступу:
Даценко, О.В.
Є примірники у відділах:
(30.11.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Дзядевич, Н. В.
    Економічні коливання [Текст] / Н. В. Дзядевич // Економіка в школах України. - 2018. - № 4. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Уроки економіки--Розробки уроків
Анотація: Подається розробка уроку, мета якого сформувати в учнів знання про економічні коливання, з’ясувати причини економічних коливань, установити особливості видів і фаз економічного циклу, сформувати знання про економічні кризи в Україні та інших країнах світу.

Є примірники у відділах:
(30.11.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Ніколюк, Л. П.
    Ринкове вирішення основних проблем економіки [Текст] / Л. П. Ніколюк, М. О. Павленко // Економіка в школах України. - 2018. - № 5. - С. 21-26
Рубрики: Уроки економіки--Розробки уроків
Кл.слова (ненормовані):
бінарний урок
Анотація: Пропонується розробка бінарного уроку ( економіка, інформатика), мета якого сформулювати основні питання економіки й визначити механізм їх розв’язання; виявити як у різних економічних системах вирішуються основні економічні проблеми.


Дод.точки доступу:
Павленко , М.О.
Є примірники у відділах:
(30.11.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Проценко, Н. А.
    Грошова маса та її показники [Текст] / Н. А. Проценко // Економіка в школах України. - 2018. - № 5. - С. 27-30
Рубрики: Уроки економіки--Розробки уроків
Анотація: Пропонується розробка уроку, мета якого повторити функції грошей, розв’язувати задачі на використання формули Фішера; розвивати економічне мислення, стимулювати пізнавальний інтерес, уміння співвідносити теоретичні знаня з практикою; виховувати уважність, культуру праці.

Є примірники у відділах:
(30.11.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Дзядевич, Н. В.
    Безробіття і зайнятість трудових ресурсів [Текст] / Н. В. Дзядевич // Економіка в школах України. - 2018. - № 5. - С. 31-34
Рубрики: Уроки економіки--Розробки уроків
Анотація: Пропонується розробка уроку, мета якого сформувати поняття "безробіття", ,"зайнятість", "рівень безрробіття"; формувати вміння обчислювати рівень безробіття, визначити види безробіття, пояснювати необхідність державної політики щодо боротьби з безробіттям.

Є примірники у відділах:
(30.11.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.


    Бабчук, І. В.
    Промисловий переворот в Англії [Текст] / І. В. Бабчук // Економіка в школах України. - 2018. - № 7. - С. 4-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Уроки економіки--Розробки уроків
Анотація: Пропонується розробка уроку, мета якого сформувати уявлення про промисловий переворот в Англії, появу нових прошарків суспільства, значення та соціальні наслідки.

Є примірники у відділах:
(30.11.2018р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26