Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Жорнова, Ольга@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Жорнова, Ольга
    Модернізація освіти як MAINSTREAM у Вітчизняній педагогіці / Ольга Жорнова, Олена Жорнова // Вища освіта. - 2011. - № 3. - С. 114-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Модернізація освіти
Кл.слова (ненормовані):
освітні послуги -- модернізація -- реформування
Анотація: Розглядаються результати вивчення науковцями динамічних процесів у вітчизняній освіті як її модернізації. За сукупністю висновків про динамічні процеси у вітчизняній освіті як її модернізацію описано наукову картину вітчизняної освітньої реальності.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Жорнова, Олена
Є примірники у відділах:
(27.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Жорнова, Ольга.
    Сучасна вища школа: TO BE OR MOT TO BE? / Ольга Жорнова, Олена Жорнова // Вища школа. - 2011. - № 7/8. - С. 74-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Педагогіка вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
модернізація школи -- функціонування -- досліждення
Анотація: У статті обгрунтовано засадничі положення становлення сучасності вищої школи. Представлено результати переосмислення вищої школи як сучасної. Визначено систему принципів становлення і розвитку сучасної вищої школи в контексті її несуперечності об'єктивній реальності трансформаційного періоду.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Жорнова, Олена
Є примірники у відділах:
(05.10.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Жорнова, Ольга.
    Дискурс модернізації освіти: чи пізнана освітня реальність? / Ольга Жорнова, Олена Жорнова // Вища школа. - 2012. - № 1. - С. 32-42. - Бібліогр.: с. 32-41 (18 назв.)
Рубрики: Вища освіта--Освіта і суспільство
Кл.слова (ненормовані):
модернізація освіти -- дискурс модернізації -- модернізація вищої освіти
Анотація: Висвітлені вихідні засади утворення дискурсу модернізації освіти, здійснено аналіз його когнітивного, соціокультурного, політичного контекстів. Сформульовано теоретичні положення самооновлення дискурсу модернізації освіти.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Жорнова, Олена
Є примірники у відділах:
(14.02.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Жорнова, Олена.
    Науково-методичне забезпечення навчального процесу у вищій школі: усталені нормативи та сучасні вимоги [Текст] / О. Жорнова, О. Жорнова // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 2. - С. 29-32
Рубрики: Вища школа--Навчально-методичний комплекс--Процес навчання
Анотація: У статті розглядається змістова сутність, функціональне призначення науково-методичного забезпечення навчального процесу у вищій школі, сучасні нормативні вимоги до нього, а також навчально-методичний комплекс дисципліни та його складники.


Дод.точки доступу:
Жорнова, Ольга
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Жорнова, Ольга.
    Становлення середнього класу як громадянський вчинок вищої школи [Текст] / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 7. - С. 72-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
середній клас -- підготовка фахівця -- формування фахівця
Анотація: Формулюються вихідні положення для розгляду вищої школи як провідного суб'єкта формування в Україні середнього класу. Визначаються підстави для змістово несуперечливого розгортання процесу здобуття вищої освіти майбутніми представниками середнього класу. Встановлюється логіка педагогічного впливу на формування фахівця із вищою освітою як представника середнього класу.


Дод.точки доступу:
Жорнова, Олена
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Жорнова, Ольга.
    Talent management у вітчизняному ВНЗ: вибір оптимального шляху розвитку [Текст] / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 7. - С. 50-58. - Бібліогр.: с. 57-58 (20 назв) . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Управління
Кл.слова (ненормовані):
управління талантами -- ресурси -- ноосфера -- креативний клас -- реалізація потенціалу фахівця -- т-фахівці -- мобінг
Анотація: Talent management розглядається, як один з "невловних" ктвів ВНЗ. Його використання сприятиме досягненню ВНЗ конкурентних переваг на инку освітніх послуг, що зумовлено продуктивною реалізацією талановитими фахівцями їх потенціалу.


Дод.точки доступу:
Жорнова, Олена
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Жорнова, Олена.
    Благополуччя здобувачів вищої освіти як об’єкт моніторингу її якості / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 11/12. - С. 36-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
благополуччя -- якість освіти -- моніторинг
Анотація: Показано, що до ключових об’єктів моніторингу якості вищої освіти має бути віднесено благополуччя здобувача вищої освіти. Моніторинг благополуччя має засвідчити таке: діяльність, спільна дія здобувачів вищої освіти, породжує особливі соціальні зв’язки на грунті турботи про власне благополуччя; відбувається становлення соціальної групи представників професійного середнього класу й утворюється колективний суб’єкт - носії ідеї благополуччя; емпіричне описання зрушень у компетентності здобувача вищої освіти містить показники динаміки його благополуччя.


Дод.точки доступу:
Жорнова, Ольга
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Жорнова, Олена.
    Науково-дослідна практика у мистецьких закладах вищої освіти: від ad libitum до інсайту / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 8. - С. 7-19 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Мистецька
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- мистецькі заклади вищої освіти -- магістерські програми -- науково-лослідна робота -- педагогічні функції науково-дослідної практики
Анотація: Проаналізовано науково-дослідну практику в мистецьких закладах вищої освіти. Описано функції науково-дослідної практики. Охаврактеризовано особливості здійснення науково-дослідної практики в умовах нелінійного розгортання педагогічного процесу, який автори статті назвали ad libitum. Визначено, що сумарні зусилля з укладання тимчасової партикулярної конвенції уможливлюють відновлення втраченої рівноваги, заабезпечуючи перехід від ad libitum до лінійного педагогічного процесу з новою якістю.


Дод.точки доступу:
Жорнова, Ольга
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Жорнова, Олена.
    Якість вищої освіти України та медіаграмотність науково-педагогічної спільноти: виклики без відгуків / О. Жорнова, О. Жорнова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2019. - № 10. - С. 38-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
   Освіта--Медіаосвіта

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реформування вищої освіти -- науково-педагогічна спільнота -- дискурс -- медіаграмотність
Анотація: У статті порушується питання про відсутність реакції науково-педагогічної спільноти на негативні суб’єктивні повідомлення про якість вищої освіти України.


Дод.точки доступу:
Жорнова, Ольга
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі