Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:БД Авторефератів (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ковальчук, Світлана@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-15 
1.


    Ковальчук, Світлана.
    Дослідження ринку страхових послуг: сегмент фізичні особи [Текст] / С. Ковальчук, В. Бастричев, Є. Забурмеха // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 1. - С. 39-44. - Библиогр.: с.44 (1 назв.)
Рубрики: Ринок страхових послуг--Україна
   Страхові компанії України

   Страховий маркетинг

Анотація: В статті розкривається роль маркетингу як у страховій діяльності в цілому, так і у формуванні стратегій страхових компаній.


Дод.точки доступу:
Бастричев, Володимир; Забурмеха, Євген

Знайти схожі

2.


    Ковальчук, Світлана.
    Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів [Текст] / С.В. Ковальчук, І.А. Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 57-59. - Библиогр.: с. 59 (3 назв.)
Рубрики: Кулхантинг
   Кулхантингові агенції

   Тренд--Маркетингові дослідження

Анотація: У статті розглянуто особливості найсучаснішої течії в маркетингу - кулхантингу, відображено результати досліджень кулхантингових агенцій у визначенні головних напрямів розвитку на найближчі роки.


Дод.точки доступу:
Слободян, Інна

Знайти схожі

3.


    Ковальчук, Світлана.
    Бенчмаркінг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства [Текст] / С.В. Ковальчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 20-31. - Библиогр.: с. 30-31 (33 назв.)
Рубрики: Бенчмаркінг
   Економічна стратегія підприємства

   Ефективність діяльності підприємства

Анотація: У статті розглянуто сутність та основні характеристики бенчмаркінгу, визначено основні принципи бенчмаркінгової діяльності, розкрито етапність проведення бенчмаркінгу, виявлено тенденції застосування бенчмаркінгу в Україні.


Знайти схожі

4.


    Ковальчук, Світлана.
    Сучасний стан інноваційного розвитку промислових підприємств України [Текст] = Current state of Ukrainian industrial enterprises’ innovative development / Світлана Ковальчук // Економіст. - 2012. - № 10. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Промислові підприємства --Інноваційна діяльність--Україна
Анотація: Здійснено авторські узагальнення щодо визначення інноваційного розвитку промислових підприємств. Проаналізовано сучасний стан інноваційного розвитку промислових підприємств України. Визначено напрями підвищення інноваційної активності промислових підприємств.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


   
    Сучасні форми роботи в бібліотеках [Текст] : інформація до словника успішного бібліотекаря / упоряд. С. Ковальчук // Бібліотечна планета. - 2014. - N 4(жовтень-грудень). - С. 14-17
Рубрики: Бібліотечна справа--Терміни
Анотація: У цій публікації ми продовжуємо ознайомлювати з цікавими формами роботи та засобами, що використовуються в практиці окремих бібліотечних закладів. Завдяки актуальному змісту, творчому підходу та нетрадиційним назвам, ці форми роботи сприяють зацікавленню наявних користувачів і залученню до бібліотек нових відвідувачів.


Дод.точки доступу:
Ковальчук, Світлана (канд. культурології, зав. сектору Нац. парлам. б-ки України) \упоряд.\

Знайти схожі

6.


    Ковальчук, Світлана.
    Функціонально-організаційні аспекти процесу формування маркетингових стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств [Текст] / Світлана Ковальчук // Економіст. - 2014. - № 11. - С. 55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Промислові підприємства --Інноваційний розвиток--Маркетингові стратегії
Кл.слова (ненормовані):
функціонально-організаційні аспекти -- маркетинговий підхід -- потреби споживачів -- конкуренція
Анотація: Здійснено авторські узагальнення щодо визначення інноваційного розвитку промислових підприємств. Визначено та формалізовано сферу внутрішніх конфліктів в інноваційній діяльності підприємств та можливості їх подолання. У статті знайшов відображення процес формування та реалізації маркетингових стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


   
    У центрі уваги: шляхи реформування публічних бібліотек [Текст] / підгот. текст С. Ковальчук // Бібліотечна планета. - 2015. - N 2(квітень-червень). - С. 8-9 : ілюстр.
Рубрики: Публічні бібліотеки--Реформування--Україна
   Конференції і конгреси--Бібліотеки--Київ, місто (Україна), 23-24 квітня 2015 р.

Анотація: Про роботу конференції.


Дод.точки доступу:
Ковальчук, Світлана (зав. сектору наук.-метод. від. Нац. парлам. б-ки України) \підгот. текст.\

Знайти схожі

8.


    Ковальчук, Світлана.
    Розвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингу [Текст] / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. - 2015. - № 5. - С. 34-48. - Бібліогр. с. 48 (5 назв)
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні технології
Анотація: Висвітлено клієнтоорієнтований підхід як інструмент партнерської взаємодії підприємства і клієнта щодо задоволення його потреб, спрямований на підвищення конкурентних переваг підприємства у довгостроковому періоді. Розгянуто чотири канали побудови відносин в залежності від рівнів управління. Клієнтоорієнтований маркетинг - це частина маркетингу, основним завданням якого є спрямованість на найбільш лояльних покупців, котрі спроможні приносити прибуток компанії і довіряють їй більше, ніж конкурентам.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Ковальчук, Світлана.
    Ринок маркетингових комунікацій в Україні: огляд та тенденції розвитку [Текст] / Світлана Ковальчук, Максим Лазебник // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 18-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації


Дод.точки доступу:
Лазебник, Максим

Знайти схожі

10.


    Ковальчук, Світлана.
    Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу [Текст] / Світлана Ковальчук, Мар'яна Принько // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 5. - С. 27-34 : рис., табл.
Рубрики: Маркетингові комунікації--Підприємства--Неприбуткові організації--Співпраця
Кл.слова (ненормовані):
синергійний ефект -- штрафні санкції -- громадянське суспільство -- стратегічні партнери
Анотація: Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки базуються на дослідженні ставлення та політики останніх щодо такої співпраці. Підприємства, в залежності від внутрішньої політики щодо співпраці з неприбутковими організаціями поділені на такі групи: "Антоганіст", "Індиферент","Провайдер". Автори статті для кожної групи проаналізували та запропонували власний сценарій щодо співпраці із неприбутковою організацією: "пасивна лояльність'', "вибіркова залученість", "цілковита лояльність", а також розробили критерії віднесення підприємства до відповідної групи та надали рекомендації для неприбуткових організацій щодо шляхів побудови співпраці з підприємствами різних груп.


Дод.точки доступу:
Принько, Мар'яна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-15