Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мартиненко, С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.
CUKK-VDPU
М29


    Мартиненко, С.
    Діагностичний супровід професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2007. - № 7. - С. 27-29. - Бібліогр.:5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
вчитель -- педагогічна діагностика
Анотація: Розроблено інструментарій діагностичного супроводу професійної діяльності вчителя початкової школи в таблиці.

Є примірники у відділах:
(11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.


    Мартиненко, С.
    Орієнтовні методики педагогічного діагностування рівнів готовності дитини до навчання в школі [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2008. - № 2. - С. 39-41. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Підготовка до школи
Кл.слова (ненормовані):
педагогічне діагностування -- мислення
Анотація: Розкрито проблему готовності дитини до навчання в школі


Знайти схожі

3.


    Мартиненко, С.
    Аналіз типових труднощів у діагностичній діяльності вчителя початкових класів [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2009. - № 6. - С. 57-61. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища школа--Підготовка вичтеля початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
обізнаність вчителя -- професійна майстерність вчителя
Анотація: Завдання статті - встановити, які саме аспекти практичної роботи, пов'язані з діагностичною діяльністю, викликають труднощі у педагогів, які діагностичні дії породжують найбільші проблеми. В зв'язку з цим було розроблено програму вивчення труднощів у діагностичній діяльності вчителів початкових класів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Мартиненко, С.
    Особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності [Текст] / С. Мартиненко // Вища школа. - 2009. - № 11. - С. 32-39.
Рубрики: Вища освіта--Педагогіка вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна взаємодія -- суб'єкти навчально-виховного процесу -- громадська діяльність -- кураторство -- наставництво -- студентське врядування -- навчально-виховний процес
Анотація: Розкриваються особливості педагогічної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу, наукової та соціально-гуманітарної діяльності в університеті, визначаються мета, завдання, пріоритетні напрями, педагогічно доцільні умови; характеризуються компоненти взаємодії, критерії, показники та рівні сформованості особистісної та професійної культури майбутніх фахівців, а також виокремлюються етапи педагогічної взаємодії в умовах вищого навчального закладу.


Знайти схожі

5.


    Мартиненко, С.
    Педагогічна взаємодія вчителя початкових класів і батьків першокласників: у запитаннях і відповідях [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2010. - № 1. - С. 20-22. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
робота з батьками
Анотація: В статті у запитаннях і відповідях подана інформація, яка допоможе батькам першокласників подолати труднощі, побудувати конструктивну взаємодію з учителем та школою на засадах співпраці та взаєморозуміння.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.
621.311
Д 796


    Дубовський, С. В.
    Автоматичне управління сучасними споживачами-регуляторами як засіб забезпечення стабільності частоти в ОЕС України на рівні вимог UCTE [Текст] / С. В. Дубовський, Є. А. Ленчевський, С. А. Мартиненко // Проблеми загальної енергетики. - 2009. - № 19. - С. 23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Енергетика --Вироблення енергії--Енергоспоживання


Дод.точки доступу:
Ленчевський, Є. А.; Мартиненко, С. А.
Є примірники у відділах:
Зал період. - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

7.


    Мартиненко, С.
    Особливості співпраці вчителя початкових класів з родинами учнів [Текст] / С. Мартиненко // Початкова школа. - 2010. - № 3. - С. 59-61.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Школознавство--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
батьківські збори -- спілкування вчителя з батьками
Анотація: У запропонованій статті розкриваються питання, пов'язані з особливостями співпраці школи і батьків, а саме: вивчення сімей учнів, стосунків між батьками, організації педагогічної підготовки батьків до виховання молодших школярів. Пропонується тематика батьківських зборів, аналізуються умови спілкування вчителя з батьками учнів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

8.


    Мартиненко, С. В.
    Моніторинг та вимірювання процесів систем управління якістю з використанням системи управління ризиками [Текст] / С.В. Мартиненко, В.П. Поляков, М.В. Мартиненко // Залізничний транспорт України. - 2010. - № 3. - С. 28-30. - Библиогр.: с. 30 (16 назв.)
Рубрики: Якість--Системи управління
   Управління--Якість--Залізниці

   Ризики--Системи управління

   Регламентація процесів підприємства

   Моніторинг процесів

   Документування процесів

Анотація: Впровадження систем управління якістю. Моніторинг та вимірювання процесів з метою визначення ступеню їх результативності та ефективності.


Дод.точки доступу:
Поляков, В.П.; Мартиненко, М.В.

Знайти схожі

9.


    Мартиненко, С.
    Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності [Текст] / С. Мартиненко, Наталія Чернігівська // Вища школа. - 2010. - № 7/8. - С. 44-50. - Бібліогр.: в кінці статті
Рубрики: Вища освіта--Іноземні мови--Вчитель іноземної мови
Кл.слова (ненормовані):
когнітивність -- самоосвіта -- іноземна мова -- діяльність
Анотація: Визначено сутність та складові моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності та її компоненти; виявлено структуру та зміст когнітивного компоненту. Автори роблять висновок, що оволодіння когнітивним компонентом передбачає наявність у студентів системи знань про самоосвітню діяльність та вміння їх застосовувати.


Дод.точки доступу:
Чернігівська, Наталія
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

10.


    Мартиненко, С. М.
    Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / С. М. Мартиненко // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - № 9. - С. 78
Рубрики: Рецензії на книги
Анотація: Рецензія на навчально - методичний посібник Мартиненко Світлани Миколаївни "Основи діагностичної діяльності вчителя початкової школи". У посібнику висвітлено сутність, зміст і функції діагностичної діяльності вчителя початкової школи, розкрито особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичної діяльності.


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-36