Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Панок, В. Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Панок, В. Г.
    Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти [Текст] / В. Г. Панок // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 8. - С. 1-7
Рубрики: Психологічна служба--Розвиток освіти
   Система освіти--Розвиток психологічної служби--Стан і стратегічні напрямки

Анотація: У 2008 р. Міністерством освіти і науки України було прийнято Концепцію розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2012 року. Автор статті констатує основні позиції і типові проблеми зазначені в цьому документі.


Знайти схожі

2.


    Панок, В. Г. [Текст] / В. Г. Панок? // Практична психологія та соціальна робота. - № 8?. - С. 5-8 : табл. - Біібліогр. : 21 назва.?
Рубрики: --Психологічні знання?
Анотація: ерші роки діяльності психологічних служб і практикуючих психологів показали, що наукова (академічна) і практична психологія мають помітні розбіжності не лише за зовнішніми ознаками, а й з огляду завдань, методології, принципів, змісту і форм розвитку. Виникла нагальна необхідність дослідити ті теоретико - методологічні засади, спираючись на які, пракитична психологія може розвиватися сьогодні.?


Знайти схожі

3.


    Панок, В. Г.
    Екологічна психологія [Текст] : рецензія / В. Г. Панок // Практична психологія та соціальна робота. - 2014. - № 9. - С. 73-75
Рец. на кн. : Скребень В. О., І. І. Шлімакова. Екологічна психологія: підручник / В. О., І. І. Шлімакова. Скребень В. О.; В. О Скребень, І. І. Шлімакова. - - К. : Слово, 2014. - 456 с.

Рубрики: Психологія екологічна
   Рецензія на книгу

Анотація: В статті подано рецензію на пеший в Україні підручник для студентів ВНЗ "Екологічна психологія" під грифом Міністерства освіти і науки України, за авторством професора В. О. Скребця і доцента І. І. Шалімакової.


Знайти схожі

4.


    Панок, В. Г.
    Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології [Текст] / В. Г. Панок // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 4. - С. 21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Виховна робота--Виховні технології--Теоретико-методологічні проблеми
Анотація: Розглянуто теоретико-методологічні проблеми застосування проектно-технологічного підходу розв'язання актуальних методичних проблем виховання. Зокрема показано невідповідність сучасних методів виховної роботи в школі віковим та індивідуально-психічним особливостям учнів.


Знайти схожі

5.


    Панок, В. Г.
    Прикладна психологія: узмістовлення [Текст] / В. Г. Панок // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 50-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Психологія--Прикладна--Узмістовлення--Теоретико-методологічні засади
Анотація: Дослідження присвячено проблемі узмістовлення теоретико-методологічних засад прикладної психології. Теоретичний аналіз здійсненно з позицій системно-структурного та історичного підходів, а також на засадах принципів наукового проектування. Окреслено методологічні вектори дослідження явища психологічної практики, здійснено розрізнення прикладної, наукової, позанаукової і побутової гілок психологічного знання, визначено роль і місце прикладної психології у системі психологічного знання і суспільної практики.


Знайти схожі

6.


   
    Науково-методичні засади надання психосоціальної допомоги дітям, котрі опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій [Текст] / В. Г. Панок, І. І. Ткачук, В. Д. Острова, Н. В. Лунченко, Ю. С. Бондарук // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 2. - С. 64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Військові конфлікти--Діти--Психосоціальна допомога
Анотація: Аналізується результат дослідження (2016-2018 рр.) науково-методичних засад надання соціально-педагогічної допомоги дітям і сім'ям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових конфліктів.


Дод.точки доступу:
Панок, В. Г.; Ткачук, І. І.; Острова, В. Д.; Лунченко, Н. В.; Бондарук, Ю. С.

Знайти схожі

7.


    Панок, В. Г.
    Проблеми впровадження результатів прикладних психологічних досліджень в освітню практику [Текст] / В. Г. Панок // Педагогіка і психологія. - 2019. - № 4. - С. 16-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Прикладна психологія--Дослідження--Проблеми впровадження--Освітня практика
Анотація: Проаналізовано практику, умови і проблеми, що виникають в процесі упровадження результатів прикладних психологічних досліджень у діяльність закладів освіти. В результаті аналізу виявлено певні обмеження, що ускладнюють процес упровадження психологічних інновацій. Це: відсутність належних умов фінансування процесу упровадження; недостатній рівень комунікації між дослідниками і співробітниками Міністерства освіти і науки України, обласних департаментів і обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти; недостатній рівень авторського супроводу упровадження інновацій; відсутність процедур належної оцінки ефективності результатів упровадження інновації. На основі висвітлених проблем сформульовано пропозиції щодо покращення процесу й результатів упровадження психологічних інновацій у процес реформування освіти в Україні.


Знайти схожі