Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Соболик, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Соболик, Т.
    Урок на тему "Японія-країна вранішнього сонця" : 10 клас [Текст] / Т. Соболик // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 11/12. - С. 23-27.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Урок 10 клас
   Економіка

   Країнознавство

   Японія
Анотація: Розробка уроку, мета якого формувати учнів поняття "ЕГХ країни", розкрити географічну та економічну специфіку Японії, особливості історичного розвитку і господарства; показати роль державно-корпоративних структур в економіці Японії, проблеми її розвитку їїі досягнення, можливості співпраці України і Японії.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Соболик, Т.
    Урок на тему "США - лідер світової економіки", 10 клас [Текст] / Таміла Соболик // Географія та основи економіки в школі. - 2010. - № 11/12. - С. 25-30. - Бібліогр.: 8 назв. - журнал.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Економіка--Методика--Урок
Кл.слова (ненормовані):
розробка уроку -- урок-презентація
Анотація: Про формування в учнів уміння давати комплексну економіко-географічну характеристику країни за типовим планом, про місце США у світовій економіці. Подано розробку уроку

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Соболик, Т.
    Інтерактивні технології на уроках географії [Текст] / Таміла Соболик // Географія та основи економіки в школі. - 2011. - № 2. - С. 20-25. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Географія--Методика--Інтерактивні технології
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- професіоналізм -- оптимальні результати у роботі вчителя
Анотація: Про активні форми та інтерактивні технології навчання, які грунтуються на діалозі, моделюванні ситуацій вибору, вільного обміну думками, створенні проектів, використанні ділових, рольових ігор, диспутів, творчій роботі тощо.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі