Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=неперервна освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.


    Чобітько, М. Г.
    Особистісно орієнтоване професійне навчання: зміст і структура [Текст] / М. Г. Чобітько // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 3. - С. 48-56. - Бібліогр.: 4 назви
Рубрики: Підготовка кадрів--Вчителі
Кл.слова (ненормовані):
Неперервна освіта
Анотація: Основна мета професійної педагогічної освіти - формування цілісної структури майбутньої професійної діяльності студента в період його навчання.


Знайти схожі

2.
CUKK-VDPU
С13


    Савченко, О.
    Покликання початкової школи [Текст] / О. Савченко // Початкова школа. - 2008. - № 2. - С. 1-3
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
особистість дитини -- виховний процес -- неперервна освіта
Анотація: Роль початкової школи в системі неперервної освіти


Знайти схожі

3.


    Зюнькіна, О.
    Поняття "Інформальна освіта" у контексті розвитку неперервної освіти [Текст] / О. Зюнькіна // Початкова школа. - 2008. - № 2. - С. 56-59. - Бібліогр.:6.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Освіта--Організація--Інформальна освіта
Кл.слова (ненормовані):
освіта вчителя -- неперервна освіта -- "інформальна освіта"
Анотація: Поняття терміну "інформальна освіта"


Знайти схожі

4.


    Фоменко, Надія.
    Підвищення кваліфікації туристичних кадрів - вимога часу / Надія Фоменко, Галина Цехмістрова // Вища школа. - 2012. - № 1. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта і суспільство
Кл.слова (ненормовані):
тренінгові заняття -- сфера послуг -- туризм -- готельно-ресторанна справа -- моніторинг персоналу -- кваліфікаційні групи працівників -- цільові програми -- неперервна освіта
Анотація: Автори загострюють увагу на необхідності державного вирішення проблеми підвищення якості професійних кадрів у сфері туризму, що є особливо актуальним у період підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу "Євро-2012". Внесенні пропозиції щодо стратегії формування системи підвищення кваліфікації працівників туристсько-готельних підприємств та викладацького складу вищих навчальних закладів туристичного спрямування.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Дод.точки доступу:
Цехмістрова, Галина
Є примірники у відділах:
(14.02.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.


   
    Мережа позашкільної освіти: презентація регіонів України [Текст] // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 4-11 : ілюстр. - Зміст: Автономна республіка Крим ; Вінницька область ; Волинська область ; Дніпропетровська область ; Донецька область ; Житомирська область ; Закарпатська область ; Запорізька область ; Івано-Франківська область ; Київська область ; Кіровоградська область ; Луганська область ; Львівська область ; Миколаївська область ; Одеська область ; Полтавська область ; Рівненська область ; Сумська область ; Тернопілька область ; Харківська область ; Херсонська область ; Хмельницька область ; Черкаська область ; Чернігівська область ; Чернівецька область ; Київ ; Севастополь
Рубрики: Позашкільна освіта--Мережа--Україна
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- виховання -- компетентна особистість -- профільні позашкільні навчальні заклади
Анотація: Позашкільна освіта, як невід'ємна ланка неперервної освіти України, відіграє важливу соціальну роль у вихованні творчої, компетентної особистості, свідомого громадянина держави. Гнучка, незаформалізована підструктура освіти України має розгалужену мережу позашкільних навчальних закладів. Сьогодні у системі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України діють 1496 державних та комунальнизх позашкільних навчальних заклади, в яких навчається понад 1 млн. 226 тис. дітей шкільного віку, працює понад 20 тисяч педагогів. Провідна роль у науково-методичному забезпеченні позашкільної освіти в Україні належить профільним позашкільним навчальним закладам Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: Національному еколого-натуралістичному центру учнівської молоді, Українському державному центру туризму і краєзнавства учнівської молоді.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


   
    Мережа позашкільної освіти: презентація регіонів України [Текст] // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 4-11 : ілюстр. - Зміст: Автономна республіка Крим ; Вінницька область ; Волинська область ; Дніпропетровська область ; Донецька область ; Житомирська область ; Закарпатська область ; Запорізька область ; Івано-Франківська область ; Київська область ; Кіровоградська область ; Луганська область ; Львівська область ; Миколаївська область ; Одеська область ; Полтавська область ; Рівненська область ; Сумська область ; Тернопілька область ; Харківська область ; Херсонська область ; Хмельницька область ; Черкаська область ; Чернігівська область ; Чернівецька область ; Київ ; Севастополь
Рубрики: Позашкільна освіта--Мережа--Україна
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- виховання -- компетентна особистість -- профільні позашкільні навчальні заклади
Анотація: Позашкільна освіта, як невід'ємна ланка неперервної освіти України, відіграє важливу соціальну роль у вихованні творчої, компетентної особистості, свідомого громадянина держави. Гнучка, незаформалізована підструктура освіти України має розгалужену мережу позашкільних навчальних закладів. Сьогодні у системі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України діють 1496 державних та комунальнизх позашкільних навчальних заклади, в яких навчається понад 1 млн. 226 тис. дітей шкільного віку, працює понад 20 тисяч педагогів. Провідна роль у науково-методичному забезпеченні позашкільної освіти в Україні належить профільним позашкільним навчальним закладам Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: Національному еколого-натуралістичному центру учнівської молоді, Українському державному центру туризму і краєзнавства учнівської молоді.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Ковальчук, Галина.
    Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтованого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища / Г. Ковальчук // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 4/5. - С. 20-37 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Якість освіти
   Моніторинг--Освіта--Якість навчання

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг якості навчання -- неперервна освіта -- освітній кластер -- навчально-професійний co-working-центр -- муніципальний координаційний центр освітніх ресурсів
Анотація: Розкривається проблема неузгодженості взаємодії суб’єктів освітнього процесу в межах локального соціально-економічного середовища, що спричиняє невідповідність формальних результатів навчання та актуальних компетентнісних потреб для цілей неперервної освіти. Описується модель управління знаннями в організації неперервного навчання для локального середовища. Обгрунтована економіко-педагогічна модель координації освітніх ресурсів у локальному кластері. Розкриті механізми використання систем управління знаннями у моделюванні інтегрованих освітніх ресурсів локального середовища та інструментарій координації освітніх ресурсів у локальному кластері для реалізації різних форм неперервної освіти та професійно орієнтованої підготовки молоді.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Возняк, Оксана.
    Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору / О. Возняк // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2016. - № 2. - С. 41-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
освіта протягом життя -- неперервна освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- типи неформальної освіти -- форми неформальної освіти
Анотація: Обгрунтовано специфіку, особливості формальної та неформальної освіти як елементів неперервного навчання в умовах євроінтеграції освітнього простору. Висвітлено типи та форми неформальної освіти. Зроблено порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Некряч, Анастасія.
    Реалізація освітніх стандартів ЮНЕСКО - запорука входження України в європейський цивілізаційний простір / А. Некряч // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2016. - № 3. - С. 11-22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Глобалізація освіти
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- школи ЮНЕСКО -- партнерство -- цивілізаційний простір
Анотація: У статті розглядаються питання вдосконалення вітчизняного освітнього простору в контексті стандартів спеціалізованої структури ООН - ЮНЕСКО як запорука входження України у європейський цивілізаційний простір.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Україна. М-во освіти і науки.
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти : додаток до листа МОН України № 1/9-249 від 19.04.2018 [Текст] / Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 4-8 (Дод.) . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Законодавчі і директивні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
наступність -- неперервна освіта

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Савош, Валентин.
    Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація
Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.


Знайти схожі