Пошуковий запит: <.>K=неперервна освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чобітько, М. Г. Особистісно орієнтоване професійне навчання: зміст і структура [Текст] / М. Г. Чобітько> // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 3. - С. 48-56. - Бібліогр.: 4 назви
Рубрики: Підготовка кадрів--Вчителі Кл.слова (ненормовані): Неперервна освіта Анотація: Основна мета професійної педагогічної освіти - формування цілісної структури майбутньої професійної діяльності студента в період його навчання.
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| CUKK-VDPU С13
Савченко, О. Покликання початкової школи [Текст] / О. Савченко> // Початкова школа. - 2008. - № 2. - С. 1-3
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): особистість дитини -- виховний процес -- неперервна освіта Анотація: Роль початкової школи в системі неперервної освіти
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зюнькіна, О. Поняття "Інформальна освіта" у контексті розвитку неперервної освіти [Текст] / О. Зюнькіна> // Початкова школа. - 2008. - № 2. - С. 56-59. - Бібліогр.:6.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Освіта--Організація--Інформальна освіта Кл.слова (ненормовані): освіта вчителя -- неперервна освіта -- "інформальна освіта" Анотація: Поняття терміну "інформальна освіта"
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Фоменко, Надія. Підвищення кваліфікації туристичних кадрів - вимога часу / Надія Фоменко, Галина Цехмістрова> // Вища школа. - 2012. - № 1. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта і суспільство Кл.слова (ненормовані): тренінгові заняття -- сфера послуг -- туризм -- готельно-ресторанна справа -- моніторинг персоналу -- кваліфікаційні групи працівників -- цільові програми -- неперервна освіта Анотація: Автори загострюють увагу на необхідності державного вирішення проблеми підвищення якості професійних кадрів у сфері туризму, що є особливо актуальним у період підготовки та проведення чемпіонату Європи з футболу "Євро-2012". Внесенні пропозиції щодо стратегії формування системи підвищення кваліфікації працівників туристсько-готельних підприємств та викладацького складу вищих навчальних закладів туристичного спрямування.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Дод.точки доступу: Цехмістрова, Галина Є примірники у відділах: (14.02.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мережа позашкільної освіти: презентація регіонів України [Текст]> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 4-11 : ілюстр. - Зміст: Автономна республіка Крим ; Вінницька область ; Волинська область ; Дніпропетровська область ; Донецька область ; Житомирська область ; Закарпатська область ; Запорізька область ; Івано-Франківська область ; Київська область ; Кіровоградська область ; Луганська область ; Львівська область ; Миколаївська область ; Одеська область ; Полтавська область ; Рівненська область ; Сумська область ; Тернопілька область ; Харківська область ; Херсонська область ; Хмельницька область ; Черкаська область ; Чернігівська область ; Чернівецька область ; Київ ; Севастополь
Рубрики: Позашкільна освіта--Мережа--Україна Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- виховання -- компетентна особистість -- профільні позашкільні навчальні заклади Анотація: Позашкільна освіта, як невід'ємна ланка неперервної освіти України, відіграє важливу соціальну роль у вихованні творчої, компетентної особистості, свідомого громадянина держави. Гнучка, незаформалізована підструктура освіти України має розгалужену мережу позашкільних навчальних закладів. Сьогодні у системі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України діють 1496 державних та комунальнизх позашкільних навчальних заклади, в яких навчається понад 1 млн. 226 тис. дітей шкільного віку, працює понад 20 тисяч педагогів. Провідна роль у науково-методичному забезпеченні позашкільної освіти в Україні належить профільним позашкільним навчальним закладам Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: Національному еколого-натуралістичному центру учнівської молоді, Українському державному центру туризму і краєзнавства учнівської молоді.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мережа позашкільної освіти: презентація регіонів України [Текст]> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 2. - С. 4-11 : ілюстр. - Зміст: Автономна республіка Крим ; Вінницька область ; Волинська область ; Дніпропетровська область ; Донецька область ; Житомирська область ; Закарпатська область ; Запорізька область ; Івано-Франківська область ; Київська область ; Кіровоградська область ; Луганська область ; Львівська область ; Миколаївська область ; Одеська область ; Полтавська область ; Рівненська область ; Сумська область ; Тернопілька область ; Харківська область ; Херсонська область ; Хмельницька область ; Черкаська область ; Чернігівська область ; Чернівецька область ; Київ ; Севастополь
Рубрики: Позашкільна освіта--Мережа--Україна Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- виховання -- компетентна особистість -- профільні позашкільні навчальні заклади Анотація: Позашкільна освіта, як невід'ємна ланка неперервної освіти України, відіграє важливу соціальну роль у вихованні творчої, компетентної особистості, свідомого громадянина держави. Гнучка, незаформалізована підструктура освіти України має розгалужену мережу позашкільних навчальних закладів. Сьогодні у системі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України діють 1496 державних та комунальнизх позашкільних навчальних заклади, в яких навчається понад 1 млн. 226 тис. дітей шкільного віку, працює понад 20 тисяч педагогів. Провідна роль у науково-методичному забезпеченні позашкільної освіти в Україні належить профільним позашкільним навчальним закладам Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: Національному еколого-натуралістичному центру учнівської молоді, Українському державному центру туризму і краєзнавства учнівської молоді.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ковальчук, Галина. Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтованого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища / Г. Ковальчук> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2015. - № 4/5. - С. 20-37 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Якість освіти Моніторинг--Освіта--Якість навчання Кл.слова (ненормовані): моніторинг якості навчання -- неперервна освіта -- освітній кластер -- навчально-професійний co-working-центр -- муніципальний координаційний центр освітніх ресурсів Анотація: Розкривається проблема неузгодженості взаємодії суб’єктів освітнього процесу в межах локального соціально-економічного середовища, що спричиняє невідповідність формальних результатів навчання та актуальних компетентнісних потреб для цілей неперервної освіти. Описується модель управління знаннями в організації неперервного навчання для локального середовища. Обгрунтована економіко-педагогічна модель координації освітніх ресурсів у локальному кластері. Розкриті механізми використання систем управління знаннями у моделюванні інтегрованих освітніх ресурсів локального середовища та інструментарій координації освітніх ресурсів у локальному кластері для реалізації різних форм неперервної освіти та професійно орієнтованої підготовки молоді.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Возняк, Оксана. Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору / О. Возняк> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2016. - № 2. - С. 41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Неперервна освіта Кл.слова (ненормовані): освіта протягом життя -- неперервна освіта -- формальна освіта -- неформальна освіта -- типи неформальної освіти -- форми неформальної освіти Анотація: Обгрунтовано специфіку, особливості формальної та неформальної освіти як елементів неперервного навчання в умовах євроінтеграції освітнього простору. Висвітлено типи та форми неформальної освіти. Зроблено порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Некряч, Анастасія. Реалізація освітніх стандартів ЮНЕСКО - запорука входження України в європейський цивілізаційний простір / А. Некряч> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2016. - № 3. - С. 11-22. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Глобалізація освіти Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- школи ЮНЕСКО -- партнерство -- цивілізаційний простір Анотація: У статті розглядаються питання вдосконалення вітчизняного освітнього простору в контексті стандартів спеціалізованої структури ООН - ЮНЕСКО як запорука входження України у європейський цивілізаційний простір.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Україна. М-во освіти і науки. Інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти : додаток до листа МОН України № 1/9-249 від 19.04.2018 [Текст] / Україна. М-во освіти і науки> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 4-8 (Дод.)
. - ISSN 0321-1401РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільна педагогіка--Законодавчі і директивні матеріали Кл.слова (ненормовані): наступність -- неперервна освіта
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Савош, Валентин. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош> // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.
Знайти схожі
|
|