Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійне зростання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Малик, Н.
    Супровід самореалізації особистості вчителя / Н. Малик // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 12. - С. 29-31
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Акмеологія--Освіта

   Освіта--Акмеологія

   Психологія--Психологічна допомога вчителеві

Кл.слова (ненормовані):
професійна майстерність -- професійне зростання -- феномен емоційного згорання
Анотація: В статті висвітлено науково-методичну проблему психолого-педагогічного супроводу процесу самореалізації вчителя в умовах особистісно зорієнтованого навчання.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(13.12.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Кушнір, О.
    Креативна особистість учителя / О. Кушнір // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 9. - С. 68-69
Рубрики: Педагогіка--Особистість педагога
Кл.слова (ненормовані):
професійне зростання -- творча лабораторія вчителя
Анотація: В статті висвітлено модель управління інноваційним освітнім процесом творчого зростання та набуття компетентностей шляхом інтерактивної взаємодії вчителів та учнів в Криворізькій педагогічній гімназії.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Кондратець, Інна
    Педагогічний плейбек : ефективний засіб ситуаційного навчання педагогів [Текст] / Інна Кондратець // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 20-24 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
плейбек-театр -- педагогічний плейбек -- професійне зростання -- навчання педагогів
Анотація: "Традиційні форми методичної роботи не завжди дають бажаний результат. Адже сучасні педагоги прагнуть не лише до вдосконалення фахових знань та вмінь, а й до особистісного зростання, до створення згуртованого колективу, в якому панують довіра, творчість і підтримка; досягти цього допомагає плейк-театр - нова ефективна форма ситуаційного навчання і взаємодії". Автор пропонує ознайомитися з особливостями плейбек-театру та форматами втілення його у методичній роботі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Курмишева, Ніна.
    Кар’єра педагога: професійне зростання чи становлення фахівця? [Текст] / Н. Курмишева // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2017. - № 2. - С. 53-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Професійна компетентність викладача
Кл.слова (ненормовані):
кар’єра педагога -- цілеспрямована діяльність -- професіоналізм -- професійне зростання -- професійний розвиток -- становлення професіонала -- успіх -- просування кар’єрними сходами -- рух персоналу
Анотація: Досліджуються проблеми професійного зростання педагога, побудови ним своєї кар'єри, його становлення як професіонала. Проаналізовано типи і види кар'єри, визначено основні шляхи професійного розвитку та досягнення поставлених цілей. Визначено бар'єри, що заважають прогресивному розвитку педагога, та необхідні перетворення для їх подолання. Наголошується на важливості життєвої активної позиції педагогічного працівника.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Гекало, Любов.
    Розвиток творчого потенціалу педагога [Текст] / Любов Гекало // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 1-3. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
творчість вчителя -- творчий потенціал -- професійна діяльність -- педагог-професіонал -- творча особистість -- педагогічна креативність -- професійне зростання
Анотація: У статті розровідається про формування висококваліфікованого творчого вчителя школи. Творчий вчитель – це особистість, яка характеризується високим рівнем педагогічної креативності, неабияким рівнем знань предмета, який він викладає, набутими психолого-педагогічними знаннями, вміннями та навичками.


Знайти схожі

6.


    Арсенович, Л. А..
    Модель професійного розвитку фахівця з кібербезпеки (на прикладі державної служби спеціального зв`язку та звхисту інформації України) [Текст] / Л. А. Арсенович // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України : науковий журнал. - 2019. - N 4. - С. 98-104 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Кібербезпека--Професійне зростання--Підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
Кібербезпека -- Професійне зростання -- Підвищення кваліфікації
Анотація: У статті наведено розроблену автором Модель професійного розвитку фахівця з кібербезпеки в Державній службі спеціального зв`язку та захисту інформації України, в якій визначено механізм особистісного і професійного зростання у процесі просування фахівців по службі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі