Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійне становлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Петрухін, В.
    Акмеологічні технології в підвищенні якості освіти [Текст] / В. Петрухін // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 2. - С. 29-31 : іл.
Рубрики: Акмеологія--Освіта
   Освіта--Акмеологія--Акме-технології

Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- особистісні зони розвитку людини -- акме-технології
Анотація: В статті автор розкриває особливості акмеологічних технологій та аналізує реалізовані у школі акме-технології.


Знайти схожі

2.


    Ларіонова, Н. Б.
    Практика як фактор оптимізації професійного становлення майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Н. Б. Ларіонова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - № 4. - С. 93-96. - Бібліогр.: с. 96
Рубрики: Професійна підготовка--Соціальний педагог
Кл.слова (ненормовані):
практика -- навчально-професійна діяльність -- професійне становлення
Анотація: Стаття присвячена аналізу особливого місця практики в професійному становленні майбутніх соціальних педагогів, обгрунтуванню її системоутворювальної фукнції в цьому процесі. Визначається відмінність практики від інших форм навчальної діяльності.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

3.


    Мартиненко, С.
    Діагностичне тестування професійного та особистісного становлення вчителя початкової школи [Текст] / Світлана Мартиненко // Початкова школа. - 2014. - № 11. - С. 1-2. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- професійне становлення -- вчитель початкової школи
Анотація: Запропоновано адаптоване діагностичне тестування "Наскільки Ви вільні в професійному та особистісному становленні?" (за О. Чирковською), яке допоможе вчителю початкової школи визначити, наскільки вільно він почувається у професійному й особистісному вимірі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


    Пентилюк, М.
    Мовна особистість студента в контексті професійного становлення [Текст] / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 3-8. - Бібліогр.: 15 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Підготовка фахівців

Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість -- мовленнєва діяльність -- студент -- професійне становлення -- компетентність -- компетенція -- професійне мовлення
Анотація: Узагальнено досвід вітчизняних та зарубіжних лінгвістів щодо трактування поняття "мовна особистість". Розкрито основні фактори розвитку мовної особистості учителя-словесника в процесі його професійної підготовки. Акцентовано увагу на пріоритетах вищої школи в плані формування сучасного спеціаліста, його особистісних якостях як мовця. Визначено психологічні передумови цього процесу, його соціальне значення, роль комунікативної компетентності в професійній підготовці студента.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Ратушинська, Анастасія.
    Самовиховання як засіб формування особистості. Самовиховання вчителя [Текст] / А. Ратушинська // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2016. - № 10. - С. 88-97 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
Кл.слова (ненормовані):
самовиховання вчителя -- професійне становлення -- самоосвіта вчителя -- праця -- самодисципліна вчителя -- воля -- самовдосконалення вчителя
Анотація: У статті висвітлюються особливості самовиховання вчителя, засоби, прийоми та методи. Розкрито теорію, параметри та етапи самовиховання. Наведені сприятливі умови самовиховання у процесі виховання особистості та запропоновані методичні рекомендації щодо цього процесу. Досліджено, що самовиховання бере свій початок із самоусвідомлення людиною себе як особистості та свого місця в суспільній діяльності вчителя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Корольова, Ірина.
    Роль професійної рефлексії у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі / І. Корольова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2017. - № 5/6. - С. 69-77. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- професійна підготовка майбутнього менеджера освітньої галузі -- професійна рефлексія -- самовизначення -- самовдосконалення
Анотація: У статті прозкрито сутність і роль професійної рефлексії у фаховому становленні особистості майбутнього менеджера освітньої галузі у процесі професійної підготовки. Охарактеризовано особливості її розвитку шляхом використання інтерактивних технологій, котрі грунтуються на застосуванні проблемно-пошукових методів і прийомів, тренінгових технологій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Савош, Валентин.
    Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація
Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.


Знайти схожі