Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Творча діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


    Гуменюк, О.
    Особливості ситуативного та вікового розвитку Я-концепції [Текст] / О. Гуменюк // Психологія і суспільство. - 2005. - №1. - С. 46-62. - Бібліогр.:14 назв.
Рубрики: Науково-технічна творчість
Кл.слова (ненормовані):
Творча діяльність -- Психологічна інерція -- Психологічне відторгнення


Знайти схожі

2.


    Александрович, В.
    Матвій Домарацький, маляр львівский і комарненський [Текст] / В. Александрович // Пам'ятки України: історія та культура. - 2005. - № 1. - С. 40-65 : мал. - Бібліогр.: с. 61-65
Рубрики: Мистецтво--Малярство
   Домарацький Матвій

Кл.слова (ненормовані):
Біографія -- Творча діяльність
Анотація: Ім'я Матвія Домарацького, як і багатьох інших майстрів давнього львівського малярства, наприкінці ХІХ століття впровадив до літератури Владислав Лозінський. Польському дослідникові пощастило розшукати серед актових матеріалів львівського міського архіву документальні свідчення про майстра, які надалі залишаються основою джерельних відомостей до його біографії...


Дод.точки доступу:
Домарацький, Матвій \про нього\

Знайти схожі

3.
CUKK-VDPU
Д31


    Дем'яненко, О.
    Способи наочного узагальнення результатів творчої діяльності учнів 5-8 класів на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. Дем'яненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 35-37.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- наочність
Анотація: Досліджуються шляхи організації творчої діяльності учнів на уроках зарубіжної літератури. Показано використання різних видів наочності для розвитку мислення учнів.

Є примірники у відділах:
(19.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

4.
CUKK-VDPU
Д31


    Дем'яненко, О.
    Творча діяльність учнів середніх класів як засіб підвищення ефективності вивчення літератури [Текст] / О. Дем'яненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - № 5. - С. 38-40.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Зарубіжна література--Методика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- літературні здібності -- розвиток мислення -- творчі завдання -- особистісно-орієнтоване навчання
Анотація: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей учнів середніх класів на уроках літератури.

Є примірники у відділах:
(19.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

5.


    Пинка, Н.
    Між інновацією та традицією [Текст] / Н. Пинка // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 6. - С. 43-45.
Рубрики: Педагогіка--Розвиток і формування особистості
   Педтехнології--Проектна технологія

Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- метод проектів
Анотація: Автор ділиться досвідом роботи щодо розвитку творчого потенціалу учнів під час навчання.


Знайти схожі

6.


    Кулик, О.
    Розвиток творчих здібностей молодших школярів [Текст] / Оксана Кулик // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 55-57.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- методи групового навчання -- творча діяльність
Анотація: Описано досвід роботи вчителя початкових класів Ніколайчук А. Д. Шепетівської СЗОШ № 2 щодо здібностей учнів початкових класів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Мацькевич, Микола.
    Конституційні культурні права в практиці Європейського Суду з прав людини / М. Мацькевич // Підприємництво, господарство і право : науково-практичний господарсько-правовий журнал. - 2012. - № 1. - С. 3-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Європейський суд з прав людини--Культурні права і свободи--Літературна та художня творчість--Правова доктрина та практика
Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність
Анотація: У статті досліджується практика Європейського Суду з прав людини щодо змісту та реалізації конституційних культурних прав і свобод, аналізуються окремі їх види.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Малашенко, М. П.
    Ботмерівська гімнастика - архітектура тіла й натхненник духу [Текст] / М. П. Малашенко, М. Д. Крилов, А. А. Самохін // Фізичне виховання в школах України. - 2012. - № 12. - С. 14-18. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Спорт--Гімнастика
Кл.слова (ненормовані):
творча діяльність -- гімнастика -- вальдорфська школа -- гімнастика Ботмера -- Ботмерська гімнастика
Анотація: У статті висвітлюється методика вивчення елементів ботмерської гімнастики для якої характерні впорядковані рухи, що співвідносяться з різними ступенями розвитку дитини.


Дод.точки доступу:
Крилов, М. Д.; Самохін, А. А.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

9.


    Чайка, О.
    Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури / О. Чайка // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 7/8. - С. 21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- творча діяльність -- творча активність -- самостійна робота -- продуктивне навчання -- творчі завдання
Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні положення та практичні рекомендації сучасної методичної науки з проблеми розвитку творчої особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Горбач, М.
    Використовуємо творчий потенціал / М. Горбач // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 48-49
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Методичний матеріал
Кл.слова (ненормовані):
творчий розвиток особистості учня -- творча діяльність -- творча співпраця
Анотація: Автор ділиться досвідом вдосконалення організації творчої діяльності учнів на уроках української мови та літератури.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Таран, О.
    На роздоріжжі: дитячий садок чи школа? : проблема освіти дітей 6-7 років [Текст] / Олена Таран, Олена Полякова // Дошкільне виховання. - 2015. - № 7. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Підготовка дошкільників
Кл.слова (ненормовані):
наступність -- шестирічні діти -- творча діяльність -- різновікові групи -- фізична готовність до навчання -- психологічна готовність до навчання
Анотація: В статті йдеться про умови, які необхідно створити в дитсадку для шестирічних діток, батьки яких прагнучи вберегти дитину від передчасних шкільних навантажень, залишають її в дитсадку.


Дод.точки доступу:
Полякова, О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Чубарук, Олена.
    Управління розвитком професійної компетентності педагогічних працівників навчальних закладів [Текст] / О. Чубарук // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 6. - С. 88-106. - Бібліогр.: с. 106.
ББК 74.204.2 + 74.484.78
Рубрики: Педагогічні колективи
   Навчальні заклади--Управління

   Педагогічна освіта--Післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентністний підхід -- професійний розвиток -- творча діяльність
Анотація: Підвищення кваліфікації та професійного рівня педагогічних працівників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Борисенко, В.
    Розвиток навичок аналізу в системі критичного мислення. Уявна перспектива образів новели Євгена Гуцала "До Танаськи по молоко" : [урок української літератури в 6 класі] [Текст] / В. Борисенко, К. Сова // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 1. - С. 24-28.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Урок--6-й клас
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- освітній процес -- творча діяльність -- аналіз твору -- урок позакласного читання
Анотація: Автори вказують на необхідність упровадження в сучасній школі навчання, орієнтованого на розвиток критичного мислення учнів, оскільки воно розвиває творчі можливості особистості, та пропонують план-конспект уроку із викоритсанням елементів критичного мислення.


Дод.точки доступу:
Сова, К.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

14.


    Поліщук, С.
    Психологічні особливості брехливості молодших школярів [Текст] / Світлана Поліщук // Початкова школа. - 2017. - № 7. - С. 8-11. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дитяча психологія--Молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
брехня -- брехливість -- мораль -- фантазія -- творча діяльність
Анотація: Аналізується психологічний зміст брехні та брехливості, їх детермінанти, ознаки, а також діагностика в групах молодших школярів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

15.


    Кохановська, Олена Велеонінівна.
    Цивільно-правова норма як загальнообов’язкове правило поведінки, як інформація і результат творчості [Текст] / Олена Велеонінівна Кохановська // Вісник Національної академії правових наук України. - 2018. - № 2. - С. 142-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Правові норми--Регулювання
   Цівільно-правові відносини

Кл.слова (ненормовані):
формально визначене правило поведінки -- законодавчий припис -- категорії -- авторське право -- творча діяльність
Анотація: Цивільно-правова норма розглядається в теорії передусім як загальнообов’язкове, формально визначене правило поведінки. Водночас цивільно-правова норма має свою специфіку, яка пояснюється особливостями предмета, методу, формами, принципами цивільного права та іншими чинниками. Основна мета роботи полягає у формуванні власних висновків щодо особливостей цивільно-правової норми як загальнообов’язкового правила поведінки, як інформації і результату творчості на підставі аналізу загальнотеоретичних положень про цивільно-правову норму, а також ознак і особливостей інформаційних об’єктів права і об’єктів інтелектуальної, творчої діяльності. Автором доведено, що особливості притаманні цивільно-правовій нормі також як і специфічному інформаційному об’єкту і об’єкту творчості. Установлено, що зміст правової норми має відповідати всім ознакам якісної інформації: бути достовірною, повною, актуальною тощо. У подальшому, після офіційного прийняття законодавчого акта, норма права перетворюється з об’єкта авторського права на відкриту (або з певним режимом доступу) інформацію і поширюється, використовується як інформаційний об’єкт – без обмежень або з обмеженнями, які відповідають його режиму доступу. Описаний процес, якщо проведений творчо і якісно, може гарантувати формування цивільно-правової норми як дійсно загальнообов’язкового формально визначеного правила поведінки, яке втілюється в законодавчому приписі і відповідає всім вимогам цивільного права, слугує на користь і в інтересах усіх учасників цивільних правовідносин.


Знайти схожі

16.


    Shevniuk, Olena Leonidivna.
    Menhods of control and evaution of akademic performance of students in fine arts : Методи контролю та оцінювання успішності студентів з образотворчого мистецтва [Text] / O. L. Shevniuk // Мистецтво та освіта. - 2019. - № 2. - P2-6
Рубрики: Оцінювання знань--Мистецтво--Студенти
Кл.слова (ненормовані):
опитування -- контрольні роботи -- тестування -- тексти -- творча діяльність -- художники
Анотація: У статті виокремлено ефективні репродуктивні та продуктивні методи контролю й оцінювання навчальної успішності студентів з образотворчого мистецтва.


Дод.точки доступу:
Шевнюк О. Л.

Знайти схожі

17.


    Бондаренко, Юрій.
    Педагогіка співробітництва в процесі вивчення літератури [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 10. - С. 3-8. - Бібліогр.: 5 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка співробітництва -- педагогічна технологія -- читання -- літературний аналіз -- творча діяльність -- учні -- вчителі -- батьки
Анотація: Педагогіка співробітництва - один із ефективних способів активізації освітнього процесу в школі, який ґрунтується на спільній діяльності колективу, підпорядкований одній меті. Автор статті розкриває різні аспекти названої педагогічної технології, виходячи з особливостей української літератури як навчального предмета. Він демонструє її застосування під час основних видів діяльності: читання, літературного аналізу, літературно-творчої роботи. Це стосується співробітництва як у межах дитячого колетиву, так в системі відносин "учні-вчителі-батьки".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

18.


    Тристан, Анна
    Гра читанню не завада [Текст] / Анна Тристан // Дошкільне виховання. - 2020. - № 12. - С. 29-31 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- ігрова діяльність -- книжка -- дидактична гра -- проєктна діяльність -- творча діяльність -- мовленнєві ігри
Анотація: Чи відійде друкована книжка в історію, а чи залишиться надійним й ефективним засобом формування світоглядних цінностей і особистості нинішніх та майбутніх поколінь? Чи вдається дорослим, які виховують сучасних малят, обрати дієві й ефективні підходи до розв'язання цієї актуальної проблеми? Своїми роздумами та ідеями ділиться авторка статті та перша учасниця конкурсу "Наш дитсадок повен книжок", оголошеного журналом "Дошкільне виховання" за підримки Фундації Дарини Жолдак у "ДВ" № 10, 2020."

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Кацубо, Яна.
    Відкрите заняття - гра "Розумники і Розумниці" [Текст] / Яна Кацубо // Початкова школа. - 2020. - № 11/12. - С. 37-40.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Ігрові методи
Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- урок-гра -- творча діяльність -- початкова школа
Анотація: У статті представлено сценарій проведення уроку-гри "Розумники і Розумниці", мета якого - сприяти формуванню та розвитку в учнів інтелектуального й духовного потенціалу, стимулювати їхню творчу діяльність, розвивати пам’ять, увагу, мислення, спостережливість, виховувати колективізм, взаємоповагу.


Знайти схожі