Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)БД Авторефератів (8)Краєзнавча картотека (23)Конференції і вісники (60)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 136
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Вакульчик, О.
    Управління критерієм результативності діяльності підприємств корпоративного типу [Текст] / О. Вакульчик // Економіст. - 2003. - № 8. - С. 41-43
Рубрики: Акціонерні товариства в Україні--результативність діяльності
Кл.слова (ненормовані):
ДОДАНА ВАРТІСТЬ -- ЛОЯЛЬНІСТЬ -- ОНОВЛЕННЯ -- БРЕНД

Є примірники у відділах:
(.2003р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


   
    МАУП отримала " Народне визнання". [Текст] // Персонал. - 2004. - № 11. - С. 3.
Рубрики: Всенародний конкурс "Бренд року-2004"--МАУП


Знайти схожі

3.


   
    Анталія - світовий бренд [Текст] // Міжнародний туризм. - 2005. - № 3. - С. 115 : фото.цв.
Рубрики: Конференції
   ТУРЕЧЧИНА
Анотація: У травні у Туреччині відбулася міжнародна науково- практична конференція "Анталія - світовий бренд". Ясна річ, насамперед мався на увазі туристичний бренд курорту, про який вирішили заявити на весь світ владні, наукові та бізнесові кола нашої південної сусідки


Знайти схожі

4.


    Савельєв , Євген .
    Новітній маркетинг: теоретичний і практичний аспекти [Текст] / Є. Савельєв // Вісник Тернопільської академії народного господарства. - 2005. - Вип. 3. - С. 113-133. - Бібліогр.:32 назви.
Рубрики: Економіка підприємства--Управління виробництвом
   Маркетинг--Перспективи розвитку

Кл.слова (ненормовані):
Управлінські рішення -- Бренд


Знайти схожі

5.


    Москалюк , Світлана .
    Бренд у стратегічному управлінні підприємством [Текст] / С. Москалюк // Вісник Тернопільської академії народного господарства. - 2005. - Вип. 4 . - С. 71-76. - Бібліогр.:12 назв.
Рубрики: Економіка підприємства--Інтелектуальна власність
   Торгова марка--Функціональні особливості

   Маркетинг підприємства--Торговельне

Кл.слова (ненормовані):
Споживач -- Марочне ім'я -- Послуги -- Менеджер


Знайти схожі

6.


    Слісаренко, І.
    Бренд України після помаранчевої революції: інформаційні виклики [Текст] / І. Слісаренко // Віче. - 2006. - № 11-12. - С. 39-43 : портр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформаційні технології--ЗМІ--Міжнародні відносини


Знайти схожі

7.


    Орос, Я.
    Майбутній культурний Бренд України [Текст] / Я. Орос // Українська культура. - 2006. - № 5-6. - С. 28-29
Рубрики: Трипільська культура
   Пам'ятки історії та культури в Україні



Знайти схожі

8.


    Чебанюк, О.
    Жарт - справа серйозна [Текст] : рецензія на збірник "Українські жартівливі пісні" / Упоряд., передмова, примітки М.М.Красикова. - Х.: Фоліо, 2004. - 287с. / О. Чебанюк // Берегиня. - 2006. - № 2. - С. 61 - 62.
Рубрики: Фольклористика--Народна сміхова культура
Кл.слова (ненормовані):
Національний "бренд"
Анотація: Рецензія на збірник "Українські жартівливі пісні".Дається фаховий аналіз жарта, коломийкам, частушкам, приспівкам.


Знайти схожі

9.


    Шелеп, И. А.
    "Бренд" как ключевое понятие системы продвижения [Текст] / И. А. Шелеп // Менеджмент и менеджер. - 2007. - № 2. - С. 56-63. - Библиогр.: с. 63 14 назв.
Рубрики: Реалізація товару
   Просуваня товару

   Брендинг

Анотація: В статі розглядається поняття і сутність "бренду", його природа, а також правомірність використання цього терміна у відношенні до вітчизняних торгівельних мереж.


Знайти схожі

10.


    Поліщук, Т. В.
    Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду [Текст] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки. - 2007. - № 6. - С. 100 - 106. - Біблігор.: с. 106 (23 назв)
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг--Бренд--Глобальний бренд
Анотація: Проаналізовано підходи різних авторів щодо визначення сутності ключових понять брендингу: "торгова марка", "бренд", "глобальний бренд".


Знайти схожі

11.


   
    Nemiroff : бренд, избранный тобой [Текст] : научно-популярная литература // Діловий вісник. - 2007. - № 7. - С. 12. : фото.кол.
Рубрики: Лікеро-горілчане виробництво
   Вінницька область (Україна)
Анотація: Презентация торговой марки Nemiroff - лидера водочного рынка Украины.


Знайти схожі

12.
65.291.34
К82


    Крижненко, К. О.
    Маркетингові підходи оцінки вартості торговельної марки [Текст] / К.О. Крижненко // Зовнішня торгівля: право та економіка. - 2007. - № 4. - С. 130-136. - Библиогр. в конце ст.: 12 назв.
ББК 65.291.34 + 65.291.573
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові комунікації--Бренд
   Економіка підприємства--Виробничий потенціал--Нематеріальні активи--Оцінка вартості

Анотація: В умовах дедалі зростаючою конкуренції між практично однаковими продуктами та потоками рекламних звернень компанії принципово важливо виділитися серед маси подібних собі, хоча б для того, щоб вижити, не говорячи вже про завоювання лідируючих позицій на ринку. Відповідно, з часом частка маркетингової складової в ринковій капіталізації товарних марок дедалі посилюється. Проблема визначення вартості торговельної марки посилилася у 90-х рр. ХХ ст., коли виникла необхідність кількісно визначити вплив нематеріальних активів на ринкову вартість компанії


Знайти схожі

13.
CUKK-VDPU
Г61


    Голобородько, Я.
    Бренд Тараса Федюка [Текст] / Я. Голобородько // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2008. - № 2. - С. 80-102.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Новітня--Персоналії--Федюк Т.
Кл.слова (ненормовані):
біографія -- збірки поезій
Анотація: Тарас Федюк є не тільки одним із найяскравіших і найглибинніших українських поетів останніх десятиліть, а й одним із небагатьох, хто істинно збагачує, як мінімум, європейський поетичний процес.


Дод.точки доступу:
Федюк, Т.

Знайти схожі

14.


    Зозульов, О.
    Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст] / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. - 2008. - № 3. - С. 4-11
Рубрики: Підприємство--Активи--Бренд
Кл.слова (ненормовані):
Глобалізація
Анотація: Проаналізовано роль активів підприємства в індустріальному та постіндустріальному суспільстві. Досліджено зміни в ролі бренда як нематеріального активу підприємства з урахуванням специфіки українського ринку.


Дод.точки доступу:
Нестерова, Ю.
Є примірники у відділах:
(.2008р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

15.


    Кулік , Т.
    Маркетинг- двигун сучасного бізнесу / Т. Кулік // Персонал. - 2008. - № 1. - С. 92- 95
Рубрики: Маркетинг--Бренд
Анотація: У статті йдеться про бренд як визначальний елемент сучасного бізнесу.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

16.


    Юдіна, Наталія.
    Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва [Текст] / Н. Юдіна, М. Терещенко // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 3. - С. 53-56. - Библиогр.: с.56 (10 назв.)
Рубрики: Бренд--Управління
   Ринок тваринництва

   Поведінка споживача

Анотація: В статті наведені результати дослідження сприйняття споживачем товарів тваринництва, глибокого розуміння асоціацій споживача з сільгосптоварами, при цьому серед асоціацій відібрано такі, що є важливими для розроблення нового бренду - тобто такі, що викликають у споживача почуття.


Дод.точки доступу:
Терещенко, Марія

Знайти схожі

17.


    Скоробогатих, Ірина.
    Бренд розкоші та ефект країни-виробника [Текст] / І. Скоробогатих // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 6. - С. 4-6.
Рубрики: Маркетинг товарів класу люкс
   Брендинг

   Ринок розкоші

Анотація: В статті надано висновки міжнародного маркетингового дослідження, яке проводилось у 2007-2008 році з ініціативи компанії Salvatore Ferragamo по питанню з'ясування важливості параметрів оцінки продукту та національної ідентичності брендів і продуктів класу люкс.


Знайти схожі

18.


    Гевко, Ольга.
    Брендинг у машинобудуванні: стан і перспективи [Текст] / О.Б. Гевко // Маркетинг в Україні. - 2008. - № 6. - С. 53-57. - Библиогр.: с.57 (10 назв.)
Рубрики: Брендинг--Машинобудування
   Торгівельна марка

   Промислова власність

Кл.слова (ненормовані):
Бренд -- Концепція брендингу
Анотація: В статті досліджено стан, тенденції та перспективи застосування брендингу на машинобудівних підприємствах як у світі, так і в Україні, з метою виявлення передумов забезпечення конкурентоспроможності та довгострокового успіху вітчизняних компаній цієї галузі.


Знайти схожі

19.


    Рибакова, І.
    Бренд і люди, які його оточують: як уникнути невідповідності образу бренду іміджеві керівника компанії / І. Рибакова, В. Савицький // Персонал. - 2009. - № 2. - С. 56-61
Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг--Бренд--Імідж керівника компанії
Анотація: У статті йдеться про необхідність відповідності іміджу керівника компанії її бренду.


Дод.точки доступу:
Савицький, В.

Знайти схожі

20.
32 (с2)
С 833


    Нагорняк, Тетяна Леонтіївна.
    Країна як бренд. Національний бренд "Україна" [Текст] / Тетяна Леонтіївна Нагорняк // Стратегічні пріоритети : наук.-аналіт. щокварт. зб. - К., 2008. - № 4(9). - С. 220-238. - Бібліогр.: с. 227-228.
УДК
Рубрики: Економіка--Брендінг--Україна

Є примірники у відділах:
1 Інв.В 71063 - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120