Пошуковий запит: <.>K=диспут<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Демчук, О. Жанрова особливість " Слова о полку Ігоревім " [Текст] : [ Урок - диспут ] / О. Демчук> // Українська мова і література в школі. - 2000. - N 4. - С. 36-37
Рубрики: Методика викладання української літератури--" Слово о полку Ігоревім "
Знайти схожі
|
>2.
|
Кобернік, Сергій. Дидактичний комплекс до вивчення тем "Ґрунти і земельні ресурси", "Рослинний покрив", "Тваринний світ" у 8 класі [Текст] / С. Кобернік, Р. Коваленко> // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 4. - С. 11-14.
Рубрики: Географія--Фізична географія України--Вивчення і викладання Кл.слова (ненормовані): Ґрунт -- диспут -- гра -- самостійна робота Анотація: Пропонуються опорні схеми та розробки навчального диспуту і гри-змагання із зазначених тем.
Дод.точки доступу: Коваленко, Роман Є примірники у відділах: (02.08.2005р. Інв.4061 (1 прим.) - Б.ц.)
Знайти схожі
|
>3.
|
Ідея університету [Текст] : диспут у Києво-Могилянській академії / В. Горський, В. Гусєв, Р. Кобець та ін> // Філософська думка. - 2005. - № 4. - С. 141-160.
Рубрики: Вища освіта в Україні--Києво-Могилянська академія Анотація: Темою диспуту є спроба сформулювати ідею Університету та співвіднести її з реаліями українського університетського життя, зокрема з утіленням концепції Києво-Могилянської академії на одинадцятому році її існування.
Дод.точки доступу: Горський, В.; Гусєв, В.; Кобець, Р.; Кулаков, А.; Менжулін, В.; Мінаков, М.; Плохій, А.; Святко, Ю.; Симчич, М.; Тетеріна, Д.; Хуткий, Д. Знайти схожі
|
>4.
|
Денисенко, В. Феномен Петра Могила як фундатора Києво-Могилянської академії [Текст] / В. Денисенко> // Пам'ять століть. - 2006. - № 2. - С. 36-42 : іл.
Рубрики: Історія--України--Козацька доба--Персоналії Педагогіка--Історія педагогіки--Україна Україна--Київ, XVII століття Кл.слова (ненормовані): калькулус -- колегія -- університет -- освіта -- навчання -- диспут Дескриптори: ІСТОРІЯ. ІСТОРИЧНІ НАУКИ -- ІСТОРІЯ ЄВРОПИ -- ІСТОРІЯ УКРАЇНИ -- 1. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (II ПОЛ. IX - I ПОЛ. VIII СТ.) -- ПЕРІОД КОЗАЦТВА (1647- I ПОЛ. VIII СТ.) Анотація: Про організацію освіти в Києво-Могилянській академії та роль Петра Могили як засновника закладу.
Дод.точки доступу: Могила, Петро \про нього\ Є примірники у відділах: (01.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>5.
|
Назаренко, О. До Лесі по науку любові [Текст] : урок-диспут за інтимною лірикою поетеси / О. Назаренко> // Дивослово. - 2006. - № 7. - С. 13-15
Рубрики: Методика викладання української літератури--УРОК-ДИСПУТ--УКРАЇНКА Л. Анотація: В статті подано конспект уроку-диспуту за інтимною лірикою Лесі Українки.
Знайти схожі
|
>6.
| CUKK-VDPU С20
Саранді, Н. Життя - це краса? [Текст] : урок-диспут за драмою Володимира Винниченка "Чорна Пантера і Білий Медвідь" / Н. Саранді> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 3. - С. 48-52.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Література українська--Нова--Персоналії--Винниченко В. Кл.слова (ненормовані): урок-диспут -- призначення митця -- герої драми Анотація: Розкрито самобутність та високий рівень психологізму драми В.Винниченка "Чорна Пантера і Білий Медвідь", проаналізовано світоглядні позиції героїв драми, їх погляди на життя, місце мистецтва в житті людини.
Є примірники у відділах: (25.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1
Знайти схожі
|
>7.
|
Курмишова, Ніна. Дискусія і диспут як засоби формування професійних умінь [Текст] : научно-популярная литература / Н. Курмишова> // Вища школа . - 2007. - № 1. - С. 26-32.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка фахівців у ВНЗ
Знайти схожі
|
>8.
| 74.268.1Укр П50
Полив'яна, Н. С. Диспут як фактор розвитку творчого мислення учнів [Текст] / Н.С. Полив'яна> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - №1. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст.: 5 назв.
ББК 74.268.1Укр Рубрики: Українська мова--Методика викладання--11 клас Урок--Диспут Українська мова--Функціонування--Двомовність Розвиток--Мовлення--Зв'язного Анотація: Особливості підготовки уроку-диспуту. План-конспект уроку, присвяченого обговоренню проблем двомовності.
Знайти схожі
|
>9.
| 74.268.3(4Укр) П52
Половецька, Н. Для чого людині серце: Урок-диспут за оповіданням А.Дімарова у 5 класі [Текст] / Н. Половецька, Т. Солошенко> // Урок української. - 2008. - №3-4. - С. 44-45. - Зміст: "Для чого людині серце"
ББК 74.268.3(4Укр) Рубрики: Українська література--Методика викладання--5 клас Анотація: План-конспект уроку.
Дод.точки доступу: Солошенко, Т.; Дімаров Анатолій - український письменник, журналіст, 20 ст. \о нем\ Знайти схожі
|
>10.
|
Климюк, І. Урок-диспут на тему "Чому С.Рудницького вважають основоположником географії України?" [Текст] / І. Климюк> // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 5. - С. 28-29. - Бібліогр.:9 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Географія--Методика--Урок Географія--Історична--Персоналії--С. Рудницький Кл.слова (ненормовані): предмет географії -- методи дослідження -- місце серед наук -- структура Анотація: Мета:показати роль українських учених, зокрема С.Рудницького , у формуванні поняття "державний статус україни", з'ясувати чому С.Рудницького вважають основоположником георафії України.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>11.
|
Різник, Левко. Тисячолітній диспут : про новий роман Василя Стефака "По той бік ночі" [Текст] / Л. Різник> // Дзвін. - 2009. - № 5/6. - С. 145-148.
Рубрики: Українська література--Проза, ХХІ ст. Анотація: Про творчість відомого укр. прозаїка Василя Стефака критика писала свого часу доволі активно, та не дописала тепер, - якщо взяти до уваги той факт, що досі його новий роман "По той бік ночі" не проаналізований належно, не обміркований з достатньою проникливістю.
Дод.точки доступу: Стефак, Василь \о произв.\ Знайти схожі
|
>12.
|
Гаряча, Стефанія. Зорі серпневі [Текст] : [Поезії] / Стефанія Гаряча> // Дзвін. - 2009. - № 7. - С. 6-8. - Зміст: "Нема перепони нестримному лету..." ; Давенна казка ; Новітня казка ; Квітковий диспут ; "Вогонь душі..." ; Львівська пані Рузя ; Гірська смута
Рубрики: Художня література--Поезія--Україна, 21 ст.
Знайти схожі
|
>13.
|
Радаєва, С. Один за всіх і всі за одного [Текст] / С. Радаєва> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 62-71. - Зміст: Додаток 1. Анкетування на виявлення рівня розвитку колективу ; Додаток 2. Тренінги з об'єднання учнівськогог колективу ; Додаток 3. Анкетування на виявлення взаємостосунків у сім'ї "Сім'я очима дитини" ; Додаток 4. Робота з рішення проблем учнів ; додаток 5. Анкетування з метою виявлення психолого-педагогічної компетентності батьків ; Додаток 6. Суспільна оцінка та підтримка школи батьками ; Додаток 7. Тренінг-заняття 1. Знайомство ; Додаток 8. Тренінг-заняття 2. ; Додаток 9. Тренінг-заняття 3. ; Додаток 10. Класна-година-тренінг "Батьки й діти" ; Додаток 11. Робота вчителів та учнів у групах "П'ять портретів" ; Додаток 12. Диспут з участю учнів і вчителів "Стільникові телефони: за і проти"
Рубрики: Позакласна робота--Форми і методи Виховання--Колектив--Учнівське самоврядування Психологія--Тренінги Соціальна педагогіка--Колектив Соціальна педагогіка--Сім'я Кл.слова (ненормовані): тренінг -- принципи проведення тренінгу Анотація: Автор пропонує проект, мета якого - забезпечити координацію спільних зусиль сім'ї та школи у вихованні школярів, створити єдине виховне середовище.
Знайти схожі
|
>14.
|
Кругла, Л. В. Чи можна вважати Миколу Гоголя великим українцем? Урок-дискусія [Текст] / Л. В. Кругла> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 12. - С. 20-23. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Література російська--Персоналії Кл.слова (ненормовані): урок зарубіжної літератури -- комунікативні вміння -- диспут Анотація: Обговорюється внесок Гоголя у формування українського менталітету. Пропонується імітація всеукраїнської "Теледискусії".
Дод.точки доступу: Гоголь, Микола Васильович (1809-1852 рр.) Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>15.
|
Шевцова, Л. Доба руїни і руїна людських душ [Текст] : урок-диспут у 10 класі філологічного профілю за драматичною поемою Лесі Українки "Бояриня" / Л. Шевцова> // Дивослово. - 2010. - № 2 . - С. 29-31
Рубрики: Письменники українські--Українка Л.--Творчість--Вивчення в школі, 19 ст.
Дод.точки доступу: Українка, Леся (українська письменниця, поетеса, перекладачка ; 1871-1913) Є примірники у відділах: (25.02.2010р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>16.
|
Покась, Лілія Методика проведення дискусії на уроці географії у 8 класі [Текст] / Лілія Покась> // Географія та основи економіки в школі. - 2010. - № 2. - С. 5-7.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Педагогика--Дидактика--Методи навчання Географія--Методика--Урок Кл.слова (ненормовані): дебати -- сучасні технології навчання -- нестандартні комукативні уміння -- диспут -- типи дискусій -- спілкування Анотація: Педагогічне дослідження, де визначається методика організації та проведення нестандартного заняття - дискусії. Мета дослідження - вивчення впливу нестандартних занять на формування та розвиток комунікативної компетенції учнів 8 класу на уроках географії.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>17.
|
Шевченко, О. Проблеми методики викладання літератури [Текст] / О. Шевченко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 60-63.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Методичний матеріал Зарубіжна література--Методичний матеріал Кл.слова (ненормовані): творчі здібності -- проблемні ситуації -- проблемне навчання -- дослідницьке навчання -- урок-мандрівка -- урок-диспут -- методи та способи стимулювання творчої активності -- види творчо-розвивальних технологій Анотація: Автор ділиться власними напрацюваннями з проблемної теми "Розвиток творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури засобами проблемного навчання".
Знайти схожі
|
>18.
|
Кулинич, В. Виховуємо світлих особистостей : З роздумів учителя української словесності [Текст] / В. Кулинич> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 10. - С. 4-8.
Рубрики: Література українська--Методика--Моральне виховання Українська мова--Методика--Моральне виховання Кл.слова (ненормовані): духовна спадщина українського народу -- любов до слова, до Батьківщини, до землі-годувальниці -- народознавчий матеріал -- біографія письменника -- диспут -- М. Старицький, П. Тичина, К. Білокур Анотація: У статті запропоновано досвід учителя-методиста з морально-етичного виховання учнів на уроках української мови та літератури. Підкреслено, що виховання особистості має базуватися на загальнолюдській моралі та українській ментальності.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>19.
|
Паламарчук, Л. Професія педагога: "за" і "проти" [Текст] : диспут / Л. Паламарчук> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 1. - С. 73
Рубрики: Профорієнтація--Педагогічна Кл.слова (ненормовані): вибір професії -- педагог Анотація: Класна година розроблена з метою привернути увагу підлітків до такого важливого проблемного питання, як вибір професії; розширити знання учнів про професію педагога; розвивати пізнавальну активність і логічне мислення; уміння доносити свої погляди до інших; приймати активну участь у дискусії.
Знайти схожі
|
>20.
|
Яловенко, С. Шаги выхода из конфликта : диспут / С. Яловенко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 69-70
Рубрики: Виховні заходи--Морально-етичне виховання Кл.слова (ненормовані): конфликт Анотація: Диспут для учеников 7 класса и их родителей разработан с целью изучить основные понятия "конфликт", "конфлтиктные ситуации", "компромисс"; ознакомить учащихся и родителей с разными стилями реагирования в конфликтных ситуациях; учить применять навыки конструктивного решения конфликтов; развивать в учениках способность к формированию собственных способов эффективной коммуникации; способствовать усвоению правил выхода из конфликта; воспитывать в учащихся толерантность.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Знайти схожі
|
|
|