Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Краєзнавча картотека (2)Конференції і вісники (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=диспут<.>
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-35 
1.


    Демчук, О.
    Жанрова особливість " Слова о полку Ігоревім " [Текст] : [ Урок - диспут ] / О. Демчук // Українська мова і література в школі. - 2000. - N 4. - С. 36-37
Рубрики: Методика викладання української літератури--" Слово о полку Ігоревім "


Знайти схожі

2.


    Кобернік, Сергій.
    Дидактичний комплекс до вивчення тем "Ґрунти і земельні ресурси", "Рослинний покрив", "Тваринний світ" у 8 класі [Текст] / С. Кобернік, Р. Коваленко // Географія та основи економіки в школі. - 2005. - № 4. - С. 11-14.
Рубрики: Географія--Фізична географія України--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
Ґрунт -- диспут -- гра -- самостійна робота
Анотація: Пропонуються опорні схеми та розробки навчального диспуту і гри-змагання із зазначених тем.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Роман
Є примірники у відділах:
(02.08.2005р. Інв.4061 (1 прим.) - Б.ц.)

Знайти схожі

3.


   
    Ідея університету [Текст] : диспут у Києво-Могилянській академії / В. Горський, В. Гусєв, Р. Кобець та ін // Філософська думка. - 2005. - № 4. - С. 141-160.
Рубрики: Вища освіта в Україні--Києво-Могилянська академія
Анотація: Темою диспуту є спроба сформулювати ідею Університету та співвіднести її з реаліями українського університетського життя, зокрема з утіленням концепції Києво-Могилянської академії на одинадцятому році її існування.


Дод.точки доступу:
Горський, В.; Гусєв, В.; Кобець, Р.; Кулаков, А.; Менжулін, В.; Мінаков, М.; Плохій, А.; Святко, Ю.; Симчич, М.; Тетеріна, Д.; Хуткий, Д.

Знайти схожі

4.


    Денисенко, В.
    Феномен Петра Могила як фундатора Києво-Могилянської академії [Текст] / В. Денисенко // Пам'ять століть. - 2006. - № 2. - С. 36-42 : іл.
Рубрики: Історія--України--Козацька доба--Персоналії
   Педагогіка--Історія педагогіки--Україна

   Україна--Київ, XVII століття
Кл.слова (ненормовані):
калькулус -- колегія -- університет -- освіта -- навчання -- диспут
Дескриптори: ІСТОРІЯ. ІСТОРИЧНІ НАУКИ -- ІСТОРІЯ ЄВРОПИ -- ІСТОРІЯ УКРАЇНИ -- 1. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (II ПОЛ. IX - I ПОЛ. VIII СТ.) -- ПЕРІОД КОЗАЦТВА (1647- I ПОЛ. VIII СТ.)
Анотація: Про організацію освіти в Києво-Могилянській академії та роль Петра Могили як засновника закладу.


Дод.точки доступу:
Могила, Петро \про нього\
Є примірники у відділах:
(01.06.2006р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

5.


    Назаренко, О.
    До Лесі по науку любові [Текст] : урок-диспут за інтимною лірикою поетеси / О. Назаренко // Дивослово. - 2006. - № 7. - С. 13-15
Рубрики: Методика викладання української літератури--УРОК-ДИСПУТ--УКРАЇНКА Л.
Анотація: В статті подано конспект уроку-диспуту за інтимною лірикою Лесі Українки.


Знайти схожі

6.
CUKK-VDPU
С20


    Саранді, Н.
    Життя - це краса? [Текст] : урок-диспут за драмою Володимира Винниченка "Чорна Пантера і Білий Медвідь" / Н. Саранді // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 3. - С. 48-52.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Нова--Персоналії--Винниченко В.
Кл.слова (ненормовані):
урок-диспут -- призначення митця -- герої драми
Анотація: Розкрито самобутність та високий рівень психологізму драми В.Винниченка "Чорна Пантера і Білий Медвідь", проаналізовано світоглядні позиції героїв драми, їх погляди на життя, місце мистецтва в житті людини.

Є примірники у відділах:
(25.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

7.


    Курмишова, Ніна.
    Дискусія і диспут як засоби формування професійних умінь [Текст] : научно-популярная литература / Н. Курмишова // Вища школа . - 2007. - № 1. - С. 26-32.
Рубрики: Вища освіта--Підготовка фахівців у ВНЗ


Знайти схожі

8.
74.268.1Укр
П50


    Полив'яна, Н. С.
    Диспут як фактор розвитку творчого мислення учнів [Текст] / Н.С. Полив'яна // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2008. - №1. - С. 23-26. - Библиогр. в конце ст.: 5 назв.
ББК 74.268.1Укр
Рубрики: Українська мова--Методика викладання--11 клас
   Урок--Диспут

   Українська мова--Функціонування--Двомовність

   Розвиток--Мовлення--Зв'язного

Анотація: Особливості підготовки уроку-диспуту. План-конспект уроку, присвяченого обговоренню проблем двомовності.


Знайти схожі

9.
74.268.3(4Укр)
П52


    Половецька, Н.
    Для чого людині серце: Урок-диспут за оповіданням А.Дімарова у 5 класі [Текст] / Н. Половецька, Т. Солошенко // Урок української. - 2008. - №3-4. - С. 44-45. - Зміст: "Для чого людині серце"
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Методика викладання--5 клас
Анотація: План-конспект уроку.


Дод.точки доступу:
Солошенко, Т.; Дімаров Анатолій - український письменник, журналіст, 20 ст. \о нем\

Знайти схожі

10.


    Климюк, І.
    Урок-диспут на тему "Чому С.Рудницького вважають основоположником географії України?" [Текст] / І. Климюк // Географія та основи економіки в школі. - 2009. - № 5. - С. 28-29. - Бібліогр.:9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Методика--Урок
   Географія--Історична--Персоналії--С. Рудницький

Кл.слова (ненормовані):
предмет географії -- методи дослідження -- місце серед наук -- структура
Анотація: Мета:показати роль українських учених, зокрема С.Рудницького , у формуванні поняття "державний статус україни", з'ясувати чому С.Рудницького вважають основоположником георафії України.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

11.


    Різник, Левко.
    Тисячолітній диспут : про новий роман Василя Стефака "По той бік ночі" [Текст] / Л. Різник // Дзвін. - 2009. - № 5/6. - С. 145-148.
Рубрики: Українська література--Проза, ХХІ ст.
Анотація: Про творчість відомого укр. прозаїка Василя Стефака критика писала свого часу доволі активно, та не дописала тепер, - якщо взяти до уваги той факт, що досі його новий роман "По той бік ночі" не проаналізований належно, не обміркований з достатньою проникливістю.


Дод.точки доступу:
Стефак, Василь \о произв.\

Знайти схожі

12.


    Гаряча, Стефанія.
    Зорі серпневі [Текст] : [Поезії] / Стефанія Гаряча // Дзвін. - 2009. - № 7. - С. 6-8. - Зміст: "Нема перепони нестримному лету..." ; Давенна казка ; Новітня казка ; Квітковий диспут ; "Вогонь душі..." ; Львівська пані Рузя ; Гірська смута
Рубрики: Художня література--Поезія--Україна, 21 ст.


Знайти схожі

13.


    Радаєва, С.
    Один за всіх і всі за одного [Текст] / С. Радаєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2009. - № 9. - С. 62-71. - Зміст: Додаток 1. Анкетування на виявлення рівня розвитку колективу ; Додаток 2. Тренінги з об'єднання учнівськогог колективу ; Додаток 3. Анкетування на виявлення взаємостосунків у сім'ї "Сім'я очима дитини" ; Додаток 4. Робота з рішення проблем учнів ; додаток 5. Анкетування з метою виявлення психолого-педагогічної компетентності батьків ; Додаток 6. Суспільна оцінка та підтримка школи батьками ; Додаток 7. Тренінг-заняття 1. Знайомство ; Додаток 8. Тренінг-заняття 2. ; Додаток 9. Тренінг-заняття 3. ; Додаток 10. Класна-година-тренінг "Батьки й діти" ; Додаток 11. Робота вчителів та учнів у групах "П'ять портретів" ; Додаток 12. Диспут з участю учнів і вчителів "Стільникові телефони: за і проти"
Рубрики: Позакласна робота--Форми і методи
   Виховання--Колектив--Учнівське самоврядування

   Психологія--Тренінги

   Соціальна педагогіка--Колектив

   Соціальна педагогіка--Сім'я

Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- принципи проведення тренінгу
Анотація: Автор пропонує проект, мета якого - забезпечити координацію спільних зусиль сім'ї та школи у вихованні школярів, створити єдине виховне середовище.


Знайти схожі

14.


    Кругла, Л. В.
    Чи можна вважати Миколу Гоголя великим українцем? Урок-дискусія [Текст] / Л. В. Кругла // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2009. - № 12. - С. 20-23. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література російська--Персоналії
Кл.слова (ненормовані):
урок зарубіжної літератури -- комунікативні вміння -- диспут
Анотація: Обговорюється внесок Гоголя у формування українського менталітету. Пропонується імітація всеукраїнської "Теледискусії".


Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (1809-1852 рр.)
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

15.


    Шевцова, Л.
    Доба руїни і руїна людських душ [Текст] : урок-диспут у 10 класі філологічного профілю за драматичною поемою Лесі Українки "Бояриня" / Л. Шевцова // Дивослово. - 2010. - № 2 . - С. 29-31
Рубрики: Письменники українські--Українка Л.--Творчість--Вивчення в школі, 19 ст.


Дод.точки доступу:
Українка, Леся (українська письменниця, поетеса, перекладачка ; 1871-1913)
Є примірники у відділах:
(25.02.2010р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.


    Покась, Лілія
    Методика проведення дискусії на уроці географії у 8 класі [Текст] / Лілія Покась // Географія та основи економіки в школі. - 2010. - № 2. - С. 5-7.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогика--Дидактика--Методи навчання
   Географія--Методика--Урок

Кл.слова (ненормовані):
дебати -- сучасні технології навчання -- нестандартні комукативні уміння -- диспут -- типи дискусій -- спілкування
Анотація: Педагогічне дослідження, де визначається методика організації та проведення нестандартного заняття - дискусії. Мета дослідження - вивчення впливу нестандартних занять на формування та розвиток комунікативної компетенції учнів 8 класу на уроках географії.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

17.


    Шевченко, О.
    Проблеми методики викладання літератури [Текст] / О. Шевченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2010. - № 4. - С. 60-63.
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Методичний матеріал
   Зарубіжна література--Методичний матеріал

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- проблемні ситуації -- проблемне навчання -- дослідницьке навчання -- урок-мандрівка -- урок-диспут -- методи та способи стимулювання творчої активності -- види творчо-розвивальних технологій
Анотація: Автор ділиться власними напрацюваннями з проблемної теми "Розвиток творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури засобами проблемного навчання".


Знайти схожі

18.


    Кулинич, В.
    Виховуємо світлих особистостей : З роздумів учителя української словесності [Текст] / В. Кулинич // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - № 10. - С. 4-8.
Рубрики: Література українська--Методика--Моральне виховання
   Українська мова--Методика--Моральне виховання

Кл.слова (ненормовані):
духовна спадщина українського народу -- любов до слова, до Батьківщини, до землі-годувальниці -- народознавчий матеріал -- біографія письменника -- диспут -- М. Старицький, П. Тичина, К. Білокур
Анотація: У статті запропоновано досвід учителя-методиста з морально-етичного виховання учнів на уроках української мови та літератури. Підкреслено, що виховання особистості має базуватися на загальнолюдській моралі та українській ментальності.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

19.


    Паламарчук, Л.
    Професія педагога: "за" і "проти" [Текст] : диспут / Л. Паламарчук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 1. - С. 73
Рубрики: Профорієнтація--Педагогічна
Кл.слова (ненормовані):
вибір професії -- педагог
Анотація: Класна година розроблена з метою привернути увагу підлітків до такого важливого проблемного питання, як вибір професії; розширити знання учнів про професію педагога; розвивати пізнавальну активність і логічне мислення; уміння доносити свої погляди до інших; приймати активну участь у дискусії.


Знайти схожі

20.


    Яловенко, С.
    Шаги выхода из конфликта : диспут / С. Яловенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 69-70
Рубрики: Виховні заходи--Морально-етичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
конфликт
Анотація: Диспут для учеников 7 класса и их родителей разработан с целью изучить основные понятия "конфликт", "конфлтиктные ситуации", "компромисс"; ознакомить учащихся и родителей с разными стилями реагирования в конфликтных ситуациях; учить применять навыки конструктивного решения конфликтов; развивать в учениках способность к формированию собственных способов эффективной коммуникации; способствовать усвоению правил выхода из конфликта; воспитывать в учащихся толерантность.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

 1-20    21-35