Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=зміст освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.
CUKK-VDPU
Л69


    Логачевська, С.
    Учень про вчителя [Текст] / С. Логачевська // Початкова школа. - 2007. - № 5. - С. 3-4.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Персоналії--Савченко О. Я.
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- вчений-педагог
Анотація: Стаття присвячена ювілею видатного українського вченого, педагогоа, академіка, віце-призедента АПН України Олександри Яківни Савченко.


Дод.точки доступу:
Савченко, О.Я.
Є примірники у відділах:
(22.05.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах з українською мовою навчання у 2008-2009 навчальному році [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 4. - С. 2-8.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методичні рекомендації
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- допрофільне навчання -- аудіювання -- оцінювання -- інформаційні технології
Анотація: Про вивчення української мови у 2008-2009 навчальному році (методичні рекомендації)


Знайти схожі

3.


    Пасмор, Надія.
    Деякі питання формування і розвитку електронного навчального середовища ВНЗ [Текст] / Надія Пасмор // Вища школа. - 2008. - № 8. - С. 49-59 : фото. - Бібліогр.: 10 назв
Рубрики: Вища школа--Інформаційне забезпечення ВНЗ
   Вища школа--Методичне забезпечення

   Вища школа--Бібліотеки ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
ресурсні проекти -- освітній простір -- зміст освіти -- інформатизація
Анотація: Висвітлюються питання вдосконалення і розвитку системи інформаційного забезпечення вищої освіти. Розглядаються особливості діяльності вузівської бібліотеки у взаємодії з навчальними інформаційними комунікаціями. Визначено загальні тенденції і проблеми формування ресурсної бази інформаційно-освітнього середовища.


Знайти схожі

4.


    Бобало, Юрій.
    Майбутнє "Лбвівської політехніки" - дослідницький університет" [Текст] : інтерв'ю / Юрій Бобало // Вища школа. - 2008. - № 10. - С. 8-23 : фото.
Рубрики: Вища школа--Окремі університети
   Вища школа--Діяльність кафедр

   Вища школа--Діяльність викладчів

Кл.слова (ненормовані):
абітурієнти -- структура університету -- профорієнтаційна робота -- зміст освіти -- організація навчання -- інформатизація освіти -- працевлаштування випускників -- науково-педагогічна діяльність -- військові кафедри -- пріоритети освіти
Анотація: Ректор найстарішого в Україні та Східній Європі технічного університету "Львівська політехніка" розповідає, які кроки здійснює та планує ВНЗ в найближчому майбутньому на шляху до набуття статусу дослідницького університету.


Знайти схожі

5.


    Камбалова , Я.
    Використання робочих зошитів у процесі навчання історії: історико-методичні аспекти [Текст] / Я. Камбалова // Історія в школах України. - 2008. - № 11-12 . - С. 21-25. - Бібліогр.: 14 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- робочий зошит -- навчання історії -- диференціація навчання -- індивідуалізація навчання
Анотація: Завдання статті: визначити основні етапи процесу створення робочих зошитів з історії в Україні та характерних особливостей кожного з них; визначити роль та функції робочого зошита в процесі навчання шкільних курсів історії; проаналізувати чинну практику створення та використання робочих зошитів з історії в Україні та зарубіжних країнах; здійснити огляд класифікацій робочих зошитів, створених сучасними методистами; визначити системи вимог до робочого зошита нового покоління


Знайти схожі

6.


    Пушкарьова, Т.
    Система освіти країн-членів Ради Європи [Текст] / Тамара Пушкарьова, Емілія Воронцова, Оксана Войтко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 5. - С. 15-44. - Зміст: Албанія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Вірменія, Греція, Естонія, Ісландія, Іспанія, Італія, Республіка Кіпр, Латвія, Литва, Люксенбург, Сербія, Словенія, Угорщина, Молдова, Російська Федерація, Україна. - Закінчення. Початок у № 4 за 2011 р.
Рубрики: Освіта--Система--Країни-члени Ради Європи, XXI ст.
Кл.слова (ненормовані):
структурність -- неупередженість -- системність -- науковість -- гуманітарна спрямованість -- зміст освіти -- інформатизація
Анотація: Автори статті знайомлять читачів з системою освіти країн-учасниць Ради Європи.


Дод.точки доступу:
Воронцова, Е.; Войтко, О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


   
    Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [Текст] // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 6. - С. 25-44. - Зміст: Вступ ; Сучасний стан розвитку освіти ; Механізми реалізації Національної стратегії розвитку освіти
Рубрики: Освіта--Державна політика--Національна стратегія--Україна, 2012-2021 роки
Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- зміст освіти -- структура освіти -- дошкільна -- загальна середня -- пріоритетні напрями -- сучасний стан -- професійно-технічна -- освіта дітей з особливими потребами -- вища -- післядипломна -- нормативно-правова база системи освіти -- модернізація -- інформатизація -- інноваційна діяльність -- учні -- студенти -- реформи

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Чирчик, Сергій.
    Структурні складові професійної компетентності дизайнера інтер'єру [Текст] / С. Чирчик // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 7. - С. 83-104 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Дизайн-освіта
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- професійна компетентність -- зміст освіти -- навчальні технології
Анотація: У роботі представлено результати наукових розробок у визначенні та змістовому наповненні компетентісного підходу у вищій дизайн-освіті. Формулюються сучасні вимоги до випускників вищих навчальних закладів за напрямом "дизайн". Наведено структуру професійної компетентності дизайнера інтер'єру.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Скулиш, Євген.
    Національна академія Служби безпеки України: сьогодення та перспективи [Текст] / Є. Скулиш // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 7-13 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Юридична
   Вища освіта--ВНЗ--Україна

Кл.слова (ненормовані):
модернізація -- освітня галузь -- зміст освіти -- академічна підготовка -- кадри -- компетентісний підхід -- конкурентоспроможність -- спецслужба
Анотація: Проаналізовані шляхи оновлення змісту підготовки кадрів Національної академії Служби безпеки України у контексті навчально-методичної, науково-дослідної та виховної роботи ВНЗ. Окреслено інноваційні підходи з огляду на специфіку вищого навчального закладу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Виговська, О.
    Міністерство стало працювати цікавіше [Текст] : реферат.-аналіт. огляд / Ольга Виговська ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 4. - С. 4-12
Рубрики: Якість освіти--Міністерство освіти і науки, молоді та спорту
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- позашкільні заклади -- дитячі садки -- підручники -- методики -- вчителі -- електронна школа -- шкільні автобуси -- щорічні профілактичні огляди учнів
Анотація: Якість освіти - в епіцентрі уваги Міністерства освіти і науки, молоді та спорту. Зроблено багато корисного. Держстандарт, програми, підручники. Початок покладено. Втримати і вести - набагато складніше, але ця команда довела свою дієздатність. Саме за роботою Міністерства Уряд оцінює всю галузь загалом. В освітній сфері, особливо там, де обласні управління освіти активно підтримують ініціативи Міністерства, вже відчутні "хвилі" позитиву.


Дод.точки доступу:
\про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Артюх, Станіслав.
    Один зі шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України [Текст] / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 44-48 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Інженерна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість освіти -- зміст освіти -- виробництво -- наука -- вимоги ринку праці -- практична підготовка
Анотація: Розглянуті деякі важливі складові вищої освіти України, підвищення ефективності яких дасть змогу суттєво покращити підготовку фахівців і дієвість вищої освіти нашої держави, зміцнити зв'язок вищих навчальних закладів із підприємствами та роботодавцями.


Дод.точки доступу:
Лазуренко, Олександр; Махотіло, Костянтин
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Буркова, Людмила
    Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности [Текст] / Людмила Буркова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 57-63. - Бібліогр.: с. 63
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Навчання--Зміст
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- зміст навчання -- здібності
Анотація: В статье раскрывается понимание автором категории содержания образования, в часности содержания школьного образования и содержания обучения. Сделана попытка представить концептуальный подход к определению содержания образования и содержания обучения.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Нехомяж, О. С.
    Країнознавча компетенція в змісті географічної освіти [Текст] / О. С. Нехомяж // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 34-37. - Бібліогр.: 16 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Країнознавство
Кл.слова (ненормовані):
шкільна географія -- основна школа -- учні основної школи -- країнознавча компетенція -- зміст освіти
Анотація: У статті розглядається проблема наукового обгрунтування країнознавчої компетенції. Дається аналіз наукового поняття "країнознавча компетенція" та розкривається процес формування країнознавчої компетенції в учнів основної школи під час вивчення географії.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

14.


    Уварова, Г. Ш.
    Зміст шкільної географічної освіти: тенденції та перспективи розвитку [Текст] / Г. Ш. Уварова // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 2-4.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Географія--Зміст освіти
Кл.слова (ненормовані):
географія -- шкільна географія -- зміст освіти -- учні -- тест з географії -- результати тестування
Анотація: У статті йдеться про одну з центральних, комплексних науково-методичних проблем - зміст шкільної освіти, зокрема географії. Саме з зі змістом освіти пов'язують стратегію розвитку школи, вищого навчального закладу, держави, суспільства. Зміст освіти виступає провідним чинником, який за певних умов формує у школярів загальну і функціональну грамотність, впливає на їхній навчальний та життєвий досвід.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

15.


    Яценко, Т.
    Шкільна літературна освіта за новими стандартами [Текст] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 8. - С. 20-23. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Шкільна літературна освіта
Кл.слова (ненормовані):
тенденція -- стандартизація -- зміст освіти -- шкільна літературна освіта -- компетентнісний підхід
Анотація: У статті актуалізовано проблему стандартизації змісту шкільної літературної освіти, що є однією із ключових тенденцій розвитку сучасного етапу методики викладання літератури, акцентовано на компетентнісному підході в розробленні освітнього стандарту в галузі "Мови і літератури". Десять мовних заповідей свідомого громадянина (І. Огієнко).

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Зимульдінова, А.
    Підготовка майбутніх учителів до впровадження нетрадиційних методик навчання української мови в початкових класах [Текст] / Алла Зимульдінова // Початкова школа. - 2014. - № 10. - С. 43-46. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Вища освіта--Підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- методи навчання -- майбутній учитель -- нетрадиційні методики -- українська мова -- кейс -- портфоліо
Анотація: У статті розглядається підготовка майбутніх учителів до використання нетрадиційних методик навчання української мови в початкових класах. Зосереджується увага на таких методиках, як "Кейс" і "Портфоліо".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

17.


    Барановська, Ольга.
    Модернізація змісту профільного навчання в світлі міжпредметної інтеграції [Текст] / О. Барановська // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 4/5. - С. 94-99. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Аналіз останніх досліджень
Рубрики: Профільне навчання--Україна
   Наукові дослідження--Інновації--Україна

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- навчальні предмети -- зміст освіти -- міжпредметні зв'язки
Анотація: Зміни в якості освіти мають забезпечити випереджувальний розвиток людини, відповідальність природному середовищу, культурі, духовності, суспільству, економіці, технологіям, професійній діяльності з урахуванням змін, що відбуваються. Одним з напрямків таких змін є інтеграція змісту предметів в профільній школі, яка стає життєвою необхідністю, складовою фундаменталізації змісту навчання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Піскорська, Лідія.
    Гештальт-завдання на уроках української мови та літератури [Текст] / Лідія Піскорська, Тетяна Любчич // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 3. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Шкільна педагогіка--Гештальт-метод--Всеукраїнський семінар
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- соціальна адаптація -- компетентність -- гештальтпедагогіка -- гештальтпсихологія -- гештальт-метод -- гештальт-завдання -- патерн -- соціалізація особистості -- ціннісні орієнтації -- патріотизм -- національна свідомість
Анотація: Схарактеризовано поняття гештальту. Окреслено проблемне коло гештальт-завдання соціальної адаптації шкільної молоді. Обґрунтовано актуальність, важливість виконання гештальт-завдань на уроках української мови і літератури, позакласних заняттях.


Дод.точки доступу:
Любчич, Тетяна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Романенко, Юлія.
    Нові програми – це важливо [Текст] : до проблеми навчально-методичного забезпечення нової української школи / Юлія Романенко // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 12. - С. 2-4
Рубрики: Середня освіта--Нові навчальні програми
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- нова українська школа -- реформування освіти
Анотація: Окреслено дискусійні питання, пов'язані зі змінами державних вимог до розробки, змісту та структури нових навчальних програм. Зазначено позитивні результати процесу реформування та вказано на можливі ризики у процедурі створення, апробації та реалізації шкільних програм. Запропоновано альтернативні ідеї щодо вдосконалення структури та змісту цих освітніх документів на прикладі програм з української мови та літератури. Зроблено акцент на потребі ширшого фахового обговорення заявленої проблеми.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Бондаренко, Г.
    Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) [Текст] / Геннадій Бондаренко // Початкова школа. - 2017. - № 11. - С. 53-56. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Підготовка вчителя --США--Європа
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєво-риторична діяльність -- учитель початкової школи -- зміст освіти -- мовленнєво-риторична компетентність -- європейський досвід
Анотація: Досліджено змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності. Проаналізовано риторичнк підготовку вчителя в коледжах та університетах США, європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща). Схарактеризовано змістове наповнення навчальних планів, навчальних програм із точки зору формування готовності вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності. Розкрито зміст понять "мовленнєво-риторична діяльність учителя початкової школи", "мовленнєво-риторична компетентність учителя початкової школи".

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

 1-20    21-23