Пошуковий запит: <.>K=мета уроку<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| CUKK-VDPU К89
Кузнецова, Галина. Методичний концепт мети уроку з української мови та літератури [Текст] / Г. Кузнецова> // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 2. - С. 36-39. - Бібліогр.: 6назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Українська мова--Методика Література українська--Методика викладання у вузі Кл.слова (ненормовані): студент-практикант -- мета уроку Анотація: Готовність майбутнього фахівця до викладання уроків словесності в ході педагогічної практики
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Хайчіна, Ю. Три горішки для попелюшки / Ю. Хайчіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 11. - С. 57-60
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): мета уроку -- цілепокладання -- цілереалізація -- ознаки цілей -- типові способи постановки цілей -- триєдина мета уроку -- пізнавальний аспект -- розвивальний аспект -- виховний аспект Анотація: В статті йдеться про досягнення триєдиної мети уроку.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (17.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Карпенко, О. Сучасне формулювання мети навчального заняття / О. Карпенко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 15-17
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): цілі навчання -- мета уроку -- навчальні цілі Анотація: Автор систематизувала та узагальнила напрацювання науковців, практиків щодо правильного та грамотного формулювання мети уроку, окреслила можливі шляхи розв'язання цієї проблеми.
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Є примірники у відділах: (18.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шишкіна, Л. Як підготувати відкритий урок / Л. Шишкіна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 26-27
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок Кл.слова (ненормовані): мета уроку -- триєдина мета уроку Анотація: В статті розкриває особливості визначення цілей під час підготовки до проведення уроку.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Савченко, О. Мета і результат уроку в контексті компетентнісного підходу [Текст] / Олександра Савченко> // Початкова школа. - 2015. - № 3. - С. 10-15. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Педагогіка--Компетентнісний підхід Педагогіка--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): компетентність -- компетентнісний підхід -- мета уроку -- цілі уроку Анотація: У статті висвітлюється аспект удосконалення уроку в контексті компетентнісного підходу. Наведено конкретні приклади.
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Угніч, Руслана. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку / Руслана Угніч> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 5. - С. 12-19. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Уроки--Компетентнісні уроки--Моделювання--Теоретичний і практичний аспекти Кл.слова (ненормовані): уміння вчитися -- конструктор компетентнісного уроку -- мета уроку -- рефлексія Анотація: Актуалізовано проблему конструювання уроку на основі компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів у контексті впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Результатом цієї роботи є розробка методичних рекомендацій для вчителів української мови та літератури щодо формування вміння вчитися у структурі компетентнісного уроку.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|