Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мета уроку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
CUKK-VDPU
К89


    Кузнецова, Галина.
    Методичний концепт мети уроку з української мови та літератури [Текст] / Г. Кузнецова // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 2. - С. 36-39. - Бібліогр.: 6назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика
   Література українська--Методика викладання у вузі

Кл.слова (ненормовані):
студент-практикант -- мета уроку
Анотація: Готовність майбутнього фахівця до викладання уроків словесності в ході педагогічної практики


Знайти схожі

2.


    Хайчіна, Ю.
    Три горішки для попелюшки / Ю. Хайчіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 11. - С. 57-60
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
мета уроку -- цілепокладання -- цілереалізація -- ознаки цілей -- типові способи постановки цілей -- триєдина мета уроку -- пізнавальний аспект -- розвивальний аспект -- виховний аспект
Анотація: В статті йдеться про досягнення триєдиної мети уроку.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(17.11.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Карпенко, О.
    Сучасне формулювання мети навчального заняття / О. Карпенко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 15-17
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
цілі навчання -- мета уроку -- навчальні цілі
Анотація: Автор систематизувала та узагальнила напрацювання науковців, практиків щодо правильного та грамотного формулювання мети уроку, окреслила можливі шляхи розв'язання цієї проблеми.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(18.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.


    Шишкіна, Л.
    Як підготувати відкритий урок / Л. Шишкіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 2. - С. 26-27
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Форми організації навчання--Урок
Кл.слова (ненормовані):
мета уроку -- триєдина мета уроку
Анотація: В статті розкриває особливості визначення цілей під час підготовки до проведення уроку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Савченко, О.
    Мета і результат уроку в контексті компетентнісного підходу [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2015. - № 3. - С. 10-15. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Компетентнісний підхід
   Педагогіка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетентнісний підхід -- мета уроку -- цілі уроку
Анотація: У статті висвітлюється аспект удосконалення уроку в контексті компетентнісного підходу. Наведено конкретні приклади.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Угніч, Руслана.
    Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку / Руслана Угніч // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. - № 5. - С. 12-19. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики: Уроки--Компетентнісні уроки--Моделювання--Теоретичний і практичний аспекти
Кл.слова (ненормовані):
уміння вчитися -- конструктор компетентнісного уроку -- мета уроку -- рефлексія
Анотація: Актуалізовано проблему конструювання уроку на основі компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів у контексті впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Результатом цієї роботи є розробка методичних рекомендацій для вчителів української мови та літератури щодо формування вміння вчитися у структурі компетентнісного уроку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі