Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мовленнєва компетенція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Федоренко, Валерій.
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови у 2007-2008 навчальному році [Текст] / В. Федоренко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - № 5. - С. 96-123.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методичні рекомендації
Кл.слова (ненормовані):
засвоєння матеріалу -- мовленнєва компетенція -- комунікативна діяльність
Анотація: Порівняння декількох навчальних програм, специфіка викладання в системі профільної освіти,факультативних курсів

Є примірники у відділах:
(11.07.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.


    Мустафіна, В.
    У просторі зростання для тих, хто вчить і вчиться : з досвіду багатомовного навчання у Севастопольскій білінгвальній гімназії [Текст] / В. Мустафіна // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2009. - № 10. - С. 29-36. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Методика--Викладання у школах національних меншин
   Педагогіка--Досвід--Двомовне навчання

   Українська мова--Методика--Викладання у школах національних меншин

Кл.слова (ненормовані):
модель білінгвальної освіти -- історія гімназії -- мовна ситуація -- мовний код -- мовна система -- мовленнєва компетенція -- двомовне предметне навчання
Анотація: Узагальнено досвід білінгвального навчання, яке спрямовано на забезпечення полікультурної освіти, зокрема на розширення полів функціонування української мови. В статті розкрито основні напрямки діяльності гімназії, в тому числі паралельне використання двох мовних систем у викладанні нелінгвістичних предметів. Підкреслено необхідність розробки науково-методичної бази двомовного навчання з метою формування високоосвіченого, соціально-активного громадянина України та підготовки випускників до самореалізації в українському та європейському освітньому просторі.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Козакова, Н.
    Компетентнісний підхід і молодші школярі / Н. Козакова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 11. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Компетентнісне навчання
   Початкова освіта--Компетентнісне навчання

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетенція -- ключові компетентності -- мовленнєва компетенція -- діяльнісна компетенція -- мовна компетенція -- соціокультурна компетенція -- мотивації навчання
Анотація: В статті досліджуються особливості формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Могильницька, Галина.
    Шкільна лінгвістика - цілісна система чи набір фрагментів [Текст] / Галина Могильницька // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 11. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Лінгвістична термінологія
Кл.слова (ненормовані):
системний підхід -- речення -- словосполучення -- мовленнєва компетенція
Анотація: Проаналізовано зміст шкільних підручників, у яких виявлено неточності у назві частин мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі