Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=монологічне мовлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Кравченко, В.
    Схеми аналізу мовленнєвої діяльності учнів [Текст] / В. Кравченко // Початкова школа. - 2009. - № 4. - С. 56-57.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Розвиток зв'язного мовлення
Кл.слова (ненормовані):
схеми -- монологічне мовлення -- читання -- діалог
Анотація: Пропонуються розроблені для учнів схеми, які допоможуть у роботі під час різних видів мовленнєвої діяльності, що відповідають критеріям та нормам оцінювання за 12-бальною шкалою.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Дроздова, І.
    Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей внз під час навчання усного мовлення [Текст] / І. Дроздова // Українська мова і література в школі. - 2010. - № 2. - С. 37-42. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Вивчення і викладання в вузах
Кл.слова (ненормовані):
Аудіювання -- фонетичні труднощі сприйняття -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення
Анотація: Стаття орієнтує на специфіку навчання прфесійного мовлення , розроблену професійно зорієнтовану систему завдань для навчання студентів-нефілологів.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Хорошковська, О.
    Формування умінь мовленнєвої діяльності (аудіювання й говоріння) в учнів початкових класів на уроках української мови як державної [Текст] / Ольга Хорошковська // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 12-16. - Бібліогр.: 3 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання
Кл.слова (ненормовані):
усне українське мовлення -- розвиток аудіативних умінь -- слухова пам'ять дітей -- говоріння -- слухання -- діалогічне мовлення -- комунікативні вміння -- монологічне мовлення
Анотація: Стаття присвячена проблемам формування усного українського мовлення (аудіативних умінь та умінь діалогічного й монологічного мовлення) в учнів початкових класів шкіл з російською та іншими мовами навчання, даються методичні рекомендації.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

4.


   
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році [Текст] / Таранік -Ткачук К. В., Шелехова Г. Т. // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 2-12
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методичні рекомендації
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва змістова лінія -- мовна змістова лінія -- зовнішнє незалежне оцінювання -- навчальні досягнення учнів -- аудіювання -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- читання вголос -- читання мовчки -- оцінювання правописних умінь
Анотація: Подані інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в знз у 2013-2014 н. р.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Україна. М-во освіти і науки.
    Навчальна програма з української мови для профільного навчання учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Філологічний напрям, профіль -українська філологія [Текст] / Україна. М-во освіти і науки // Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 5. - С. 3-16.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Плани і програми
   Освіта--Законодавчі і директивні матеріали

Кл.слова (ненормовані):
лінгвістична змістова лінія -- фронтальні види контрольних робіт -- монологічне мовлення -- соціокультурна змістова лінія -- мовленнєва змістова лінія -- критерії оцінювання

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Петрук, Оксана.
    Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році / Оксана Петрук // Початкова школа. - 2018. - № 8. - С. 34-35.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Викладання у школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- аудіативні вміння -- словниковий запас -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- міжнаціональне спілкування -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про навчання української мови як державної, яке розпочинається у 1 класі з опанування усного практичного курсу, спрямованого на формування і розвиток умінь з таких видів мовленнєвої діяльності, як слухання-розуміння українського мовлення та говоріння.


Знайти схожі

7.


    Петрук, Оксана.
    Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою [Текст] / Оксана Петрук // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 38-39.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Викладання у школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- усний курс -- комунікативна компетентність -- аудіативні вміння -- лексичний запас -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- підручник -- рекомендації -- початкова школа
Анотація: У статті викладено стислі рекомендації щодо систематизації уроків усного курсу української мови у 1 класі шкіл з угорською мовою навчання. Матеріал статті стане у пригоді вчителю під час роботи за підручником О. Петрук "Українська мова. 1 клас" (Львів, "Світ", 2018).


Знайти схожі

8.


    Дубовик, Світлана.
    Культура професійного монологічного мовлення сучасного вчителя початкової школи [Текст] / Світлана Дубовик // Початкова школа. - 2020. - № 5/6. - С. 1-4. - Бібліогр.: 12 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкових класів -- монологічне мовлення -- культура професійного мовлення -- педагогічна майстерність -- продуктивне спілкування -- культура мовлення -- професійна діяльність -- професійне спілкування
Анотація: Мета статті полягає у висвітлені теоретико-практичних аспектів культури професійного мовлення вчителя, у розкриті питання щодо необхідності формування у педагогів монологічного мовлення як одного з найважливіших складників професійної діяльності.


Знайти схожі