Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=освіта впродовж життя<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Хоружий, Григорій.
    Студентоцентризм як принцип академічної культури / Григорій Хоружий // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 7-24
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
Лісабонська стратегія -- Європейський простір -- соціальне партнерство -- якість освіти -- освіта впродовж життя
Анотація: Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку універсального руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(11.04.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Серебрянський, Святослав.
    Стратегічні аспекти розвитку освіти в умовах інтеграції України в європейський освітній простір [Текст] / С. Серебрянський // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 4. - С. 7-14 : табл. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Післядипломна освіта
   Вища освіта--Освіта і суспільство

   Вища освіта--Реформування

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- європейський освітній простір -- освіта впродовж життя
Анотація: Висвітлюються стратегічні напрями розвитку освіти в Україні. Оновлення змісту освіти розглядається як центральна проблема реформування системи освіти на всіх її рівнях - від дошкільної до післядипломної.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Вольпян, Надія.
    Європейський досвід багатостороннього публічно-приватного парнерства в галузі ІКТ-освіти / Н. Вольпян // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 5. - С. 35-47 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--ІТ-освіта
Кл.слова (ненормовані):
публічно-приватне партнерство -- ІКТ-освіта -- вендори -- ринок праці -- освіта впродовж життя
Анотація: Розглядається європейський досвід багатостороннього публічно-приватного партнерства в галузі ІКТ-освіти, зокрема його впровадження в Російській Федерації.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Колос, Катерина Ростиславівна.
    Підвищення кваліфікації у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі закладу післядипломної педагогічної освіти як пріоритетний компонент освіти впродовж життя / К. Р. Колос // Комп’ютер у школі та сім’ї : наук.-метод. журн. - 2016. - № 6. - С. 53-56
Рубрики: Вища освіта--Післядипломна освіта
   Інформатизація--Післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
система післядипломної освіти -- підвищення кваліфікації -- педагогічні працівники -- інформаційно-комунікаційні технології -- комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- заклад післядипломної освіти -- освіта впродовж життя
Анотація: Дослідження присвячене пріоритетній складовій освіти впродовж життя - системі післядипломної освіти, яка передбачає розвиток пізнавальних і емоційно-моральних якостей кожного педагогічного працівника, підвищення їх рівня готовності до використання професійних завдань й обов’язків шляхом набуття педагогічними працівниками нових знань і вмінь у межах професійної діяльності чи галузі знань. Виокремлено основні завдання і шляхи підвищення якості системи післядипломної педагогічної освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Савош, Валентин.
    Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти [Текст] / Валентин Савош // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 45-47.
Рубрики: Освіта--Неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація
Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.


Знайти схожі