Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=особистісно зорієнтований підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Сергієнко, А.
    Розвиток комунікативно-діяльнісних умінь і навичок учнів 9-11 класів на уроках української літератури в процесі групової навчальної діяльності [Текст] / А. Сергієнко // Українська мова і література в школі. - 2005. - № 7. - С. 21-22. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Вивчення і викладання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтований підхід -- компетентності -- діяльнісний компонент змісту навчання -- парно-групові технології
Дескриптори: ВИВЧЕННЯ І ВИКЛАДАННЯ ЛІТЕРАТУРИ -- УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Анотація: Розглядаються форми групової навчальної діяльності, що сприяють розвиткові комунікативно-діяльнісних умінь і навичок учнів, а також критерії їх сформованості, загальні умови розвитку.

Є примірники у відділах:
(12.12.2005р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.


    Дідук-Ступ'як, Галина.
    Елементи компаративної методики у процесі реалізації інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови [Текст] / Г. Дідук-Ступ'як // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 6. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Парадигми
Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтований підхід -- комунікативно-функціональний підхід -- системно-описовий підхід -- текстотворчий підхід -- соціокультурний підхід -- урок української мови
Анотація: З'ясовуються теоретичні засади взаємодії різних підходів до вивчення мови в школі: особистісно зорієнтованого, комунікативно-функціонального, системно-описового, текстотворчого та соціокультурного. Подається приклад уроку в 6 класі (тема "Теперішній час дієслів") із застосуванням описаної технології.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

3.


    Блакитна, Т.
    Стратегічне управління школою / Т. Блакитна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 6. - С. 10-13
Рубрики: Управління освітою--Директор школи
   Педагогіка--Досвід шкіл

Кл.слова (ненормовані):
стратегія розвитку освітнього простору -- особистісно зорієнтований підхід -- школа життєтворчості -- профільні класи -- суб'єкти освітнього процесу -- методична рада -- психологічний супровід
Анотація: В статті представлено методично-науковий досвід організації освітнього процесу в одному з найкращих навчальних закладів м. Миколєва - школі № 57.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Олексієнко, Г.
    Активне навчання в сучасній школі [Текст] / Галина Олексієнко // Українська мова і література в школах України. - 2014. - № 10. - С. 30-32. - Бібліогр.: 3 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтований підхід -- принципи активного навчання -- урок за твором І. Нечуя-Левицького -- "Кайдашева сім'я" -- робота в групах
Анотація: У статті окреслено специфіку, основні чинники та ефективність активного навчання учнів. У якості прикладу цієї методики запропоновано урок проведення навчальної дискусії за темою "Морально-етичні проблеми, порушеніі в повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького, або Що завадило бути щасливими родині Кайдашів".


Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (український письменник, драматург ; 1838-1918) \про нього\
Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі