Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=порівняльна педагогіка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Мудрік, В.
    Фізичне виховання у початкових школах зарубіжних країн і в Україні [Текст] / В. Мудрік // Початкова школа. - 2005. - № 11. - С. 62-63.
Рубрики: Фізична культура--Організація фізичної культури в Україні
   Фізична культура--Організація фізичної культури в зарубіжних країнах

Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток учнів -- вітчизняний досвід -- порівняльна педагогіка
Дескриптори: ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ
Анотація: У статті аналізується досвід організації фізичного виховання в школах західних країн та в Україні.

Є примірники у відділах:
(23.11.2005р. Інв.6506 (1 прим.) - Б.ц.)

Знайти схожі

2.


    Ковбаса, Тетяна.
    Третє покоління стандартів вищої освіти: порівняльний аналіз для України, Російської Федерації та Республіки Білорусь / Т. Ковбаса // Трудова підготовка в закладах освіти. - 2011. - № 6. - С. 37-40. - Бібліогр.: с. 40.
Рубрики: Вища освіта--Навчально-виховний процес
   Педагогіка--Порівняльна педагогіка

   Україна
    Росія

    Республіка Білорусь

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- стандартизація -- порівняльний аналіз -- порівняльна педагогіка -- система освіти -- якість освіти -- нормативно-правові акти -- система стандартів -- освітні стандарти
Анотація: Порівняння стандартів вищої освіти України, Білорусі, Росії базується на відповідних державних нормативно-правових актах і на досвіді подібних компаративістичних дослідженнях.

Є примірники у відділах:
(01.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Наконечна, Лариса.
    Прогностичний потенціал компаративного педагогічного дослідження інклюзивної освіти в країнах Північної Америки та Україні / Л. Наконечна // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2017. - № 2. - С. 34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка зарубіжних країн--Америка
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивна практика -- діти з особливими потребами -- порівняльна педагогіка
Анотація: Представлено специфіку організації компаративного дослідження інклюзивної освіти в Канаді, США та Україні, що дасть змогу виявити спільні тенденції та специфічні особливості її становлення і розвитку.Для побудови логічної структури дослідження визначено одиниці та показники порівняльного аналізу інклюзивної освіти, що уможливлює зіставлення за визначеними параметрами та впорядковане структурування педагогічних явищ. Окреслено ключові підходи для розроблення періодизації становлення і розвитку інклюзивної освіти в зазначених країнах. Відповідно, порівняльний аналіз визначених періодів і етапів генезису інклюзії може бути використаний як прогностична основа для подальшого поширення інклюзивної практики в освітній системі України.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


   
    Запрошуємо до участі у міжнародному проекті "Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні" [Текст] // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - 2 обкладинки . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Міжнародне співробітництво
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний проект -- порівняльна педагогіка -- цінності дошкілля України -- реформування системи дошкільної освіти

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


   
    З перших уст : враження учасників проекту [Текст] / Світлана Світич, Алла Слюсар, Раїса Обшарська, Анна Тристан, Наталя Чумаченко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 35-36 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Німеччина
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- дошкільне виховання в Німеччині -- вивчення досвіду німецьких вихователів -- дитсадки Німеччини

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Обшарська, Раїса
    Є проблема? Знайдемо вихід разом! Гра-тренінг для педагогів [Текст] / Раїса Обшарська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 32-34 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Методична робота
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- гра-тренінг -- комунікативні здібності
Анотація: Учасниця німецько-українського проекту пропонує спробувати разом з колегами знайти рішення для деяких доволі типових проблемних ситуацій ще до того, як вони переростуть у конфлікти. Для цього вона пропонує гру-тренінг, мета якого - сприяти обміну досвідом між педагогами, підвищенню їхньої професійної майстерності, вдосконаленню комунікативних здібностей; формувати вміння працювати згуртовано й знаходити оптимальні рішення у разі виникнення проблемних ситуацій.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Копанич, Марія
    Ранкове коло - заряд позитиву на весь день. Ігри для дітей усіх вікових груп [Текст] / Марія Копанич // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Гра
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- німецький дитсадок -- ранок в дитсадку -- налагодження взаємодії -- психологічний клімат
Анотація: Подано розробки ігор для дітей усіх вікових груп для проведення під час ранкового кола. Автор статті розробила їх, поспостерігавши за дитячими іграми в дортмундському дитсадку.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Журлакова, Юлія
    Проект "Відображення...": досвід, враження, перспективи [Текст] / Юлія Журлакова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Німеччина--Дортмунд
Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- міжнародний проект -- фінансування дошкільних закладів -- підготовка вихователів -- німецький дитсадок
Анотація: "Міжнародний проект "Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні" започаткований українцями Німеччини за підтримки програми "Зміцнення взаємодії з громадським суспільством країн Східного партнерства" Міністерства закордонних справ Німеччини. Організатор - громадська організація "KSF Vita e.V" (м. Дортмунд), спільно з Асоціацією Керівників Шкіл міста Львова, ВБО "Громадська соціальна Рада" (м. Київ), товариством "Європа без кордонів"(м. Віттен), Міжнародним Інститутом Духовного Розвитку Людини. Інформаційним партнером проекту став журнал "Дошкільне виховання". Про хід Третього етапу - поїздки до Німеччини, у якій узяли участь 13 учасників, відібраних журі за результатами попередніх етапів, розповідається у статті та у цілому випуску журналу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Гончаренко, Алла
    Дошкільна освіта Німеччини та України у зіставленні [Текст] / Алла Гончаренко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 13-15 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Німеччина
   Дошкільна педагогіка--Організація--Україна

Кл.слова (ненормовані):
порівняльна педагогіка -- якість освіти -- німецька дошкільна освіта -- українська дошкільна освіта -- освітній процес
Анотація: "Чому сьогодні українська дошкільна освіта потребує змін? Що є спільного й дотичного в педагогіці України й Німеччини? У чому полягають ключові відмінності? На які здобутки іноземних колег нам варто звернути увагу і, можливо, використати у власній роботі?" Над цими запитаннями запрошує поміркувати автор статті - науковець, викладач і член журі проекту "Відображення...".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Бланк-Матьє, Маргарет
    Виховання цінностей у німецьких дитячих садках [Текст] / Маргарет Бланк-Матьє // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 8-12 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Німеччина
Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- моральне виховання -- особистість дитини -- порівняльна педагогіка -- німецька дошкільна освіта
Анотація: "Якими ж педагогічними орієнтирами керуються вихователі у німецьких дисадках, впроваджуючи вже багато років ціннісно орієнтовану освіту?". До уваги читачів представлено витяги з публікації німецької вченої д-ра М. Бланк-Матьє у книзі "Практичне керівництво для вихователів у яслах та дитсадках".

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Вайсбанд, Алла
    Свобода без уседозволеності [Текст] / Алла Вайсбанд // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація--Німеччина
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- міжнародний проект -- порівняльна педагогіка -- ключові завдання німецької дошкільної освіти -- ключові цінності
Анотація: "Реформування початкової освіти, створення Нової української школи не може не торкнутися дошкілля. Яким буде новий дитячий садок? Які педагогічні принципи там пануватимуть? І насамперед, які цінності ляжуть в основу взаємодії у тріаді "діти-педагоги-батьки"? Розмірковуючи над цими запитаннями, доречно звернутися до досвіду інших країн. Осмислити ціннісні орієнтири німецьких колег українським педагогам дав змогу міжнародний проект "Відображення: цінності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні", інформаційним партнером якого став журнал "Дошкільне виховання". В статті подано роздуми про сенс цього проекту, завдяки якому група українських педагогів змогла ознайомитися з цінностями німецької дошкільної освіти безпосередньо в дитсадках Німеччини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.


    Шевченко, Володимир.
    Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі (проблематика дослідження) / В. Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - № 3. - С. 23-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна
   Спеціальна педагогіка зарубіжних країн--Польща

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- історико-педагогічні дослідження -- порівняльна педагогіка -- історико-педагогічний процес
Анотація: Розкрито проблематику дослідження з розвитку системи спеціальної освіти в Україні та Польщі в XIX - початку XXI століття. Охарактеризовано методологічну функцію історико-педагогічного порівняльного дослідження для освітньої сучасності України, формування цілісної системи знань про історико-педагогічні процеси в галузі спеціальної освіти двох країн, роль педагогічних концепцій минулого та їхній зв’язок з сучасним реформуванням системи освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі