Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринкові умови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Євтушевський, В. А.
    Стратегія і тактика управління фінансовими ресурсами підприємницьких структур [Текст] : рецензия / В.А. Євтушевський // Регіональна економіка. - 2005. - № 2. - С. 303-305.
Рец. на кн. : Герасимчук З.В. Фінансовий менеджмент : Навчальний посібник / З.В. Герасимчук; Вахович І.М. - Луцьк: Надстир'я,2004.- 520с.

Рубрики: Фінансові ресурси--Управління
   Підприємницькі структури--Ринкові відносини

Кл.слова (ненормовані):
Фінансовий потенціал -- Ринкові умови -- Підприємство
Анотація: Рецензується навчальний посібник з фінансового менеджменту. У вітчизняній економічній літературі, що присвячена основним аспектам управління фінансовими ресурсами підприємств, посібник є новаторським виданням, де комплексно розглянуті теоретичні та прикладні засади фінансового менеджменту.


Знайти схожі

2.


    Галанець, В. Г.
    Проблеми формування і розвитку ринку молока і молочних продуктів [Текст] : рецензия / В.Г. Галанець // Економіка АПК. - 2005. - № 11. - С. 157-158.
Рец. на кн. : Васильчак С. Формування та розвиток регіонального ринку молока і молочних продуктів. / С Васильчак. - -Л.: Українські технології, 2005. - 240с.

Рубрики: Молокопереробна промисловість України
   Ринок України

Кл.слова (ненормовані):
Аграрна економіка -- Ринкові умови -- Продовольчий ринок
Анотація: Рецензується монографія, присвячена теоретико-методологічним засадам формування й розвитку ринку молочних продуктів у контексті наміру вступу України до СОТ.


Знайти схожі

3.


    Зукоски, Хорхе.
    Доверие инвесторов к аграрному сектору вернулось благодаря стабильной и предсказуемой политике государства [Текст] / Хорхе Зукоски ; интервью Виктора Семенова // Тваринництво України. - 2013. - № 5. - С. 3-4 : ил.
Рубрики: Сільське господарство--Агропромислові комплекси
   Зовнішня політика--Зовнішня торгівля--Україна--США

Кл.слова (ненормовані):
аграрний бізнес -- іноземні інвестиції -- ринкові умови -- меморандум -- експорт зернових -- Американська торгова палата
Анотація: С улучшением работы украинского сельскохозяйственного сектора, продолжение диалога между иностранными инвесторами и правительством Украины становится еще более актуальным. Результаты такого сотрудничества четко демонстрируют, что и бизнес, и власть понимают ценность рационального компромисса и шаги, предпринимаемые навстречу друг другу.Такое мнение Президента Американской торговой палаты в Украине.


Дод.точки доступу:
Семенов, Виктор \интервью.\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДПСГ (1)
Вільні: ВДПСГ (1)

Знайти схожі

4.


    Мельник, Олександра.
    Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств [Текст] / Олександра Мельник, Анна Радько // Економіст. - 2016. - № 1. - С. 42-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Міжнародний маркетинг--Інтерактивні системи--Україна
Кл.слова (ненормовані):
ринкові умови -- постіндустріальне суспільство -- агрохолдинги
Анотація: Для виходу на європейський ринок необхідна адекватна система просування продукції. У сучасних умовах побудови постіндустріального суспільства вирішальною є роль Інтернет-маркетингу. У практичній діяльності вітчизняних підприємств використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій не відповідає вимогам міжнародного ринку. У статті проаналізовано певні параметри ряду сайтів агрохолдингів України. Здійснено експертну оцінку можливості залучення покупця залежно від рівня сайту. На цій основі досліджено вплив рівня використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій на привабливість підприємства. Запропонований підхід є засобом практичної діагностики рівня використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій та засобом виявлення резервів підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку.


Дод.точки доступу:
Радько, Анна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Духницький, Б. В.
    Перспективи зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією між Україною та країнами Азії [Текст] / Б. В. Духницький // Економіка АПК. - 2021. - № 4. - С. 68-75 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Агропродовольча продукція--Зовнішня торгівля--Розвиток--Україна--Країни Азії
Кл.слова (ненормовані):
перспектива -- зовнішня торгівля -- продовольство -- структура -- пандемія -- ринкові умови
Анотація: Мета статті - проаналізувати показники зовнішньої торгівлі агропродовольчою продукцією між Україною та країнами Азії, оцінити потенціал її розвитку з урахуванням останніх актуальних тенденцій світового аграрного ринку. Наведені положення спрямовані на інформування вітчизняних експортерів та імпортерів сільськогосподарської сировини і готових харчових продуктів про можливості виходу, закріплення та необхідних закупівель на ринках країн Азії, а також органів державної влади, що прямо впливають на прийняття рішень щодо лібералізації міжнародної торгівлі.


Знайти схожі