Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=синергетичний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Вовканич, С. Й.
    Теоретико-методологічні основи дослідження людського та інтелектуального капіталу в знаннєвомісткій економіці: концептуалізація понять [Текст] / С.Й. Вовканич, Л.К. Семів // Регіональна економіка. - 2007. - № 4. - С. 7-19. - Бібліогр.: 20 назв.
Рубрики: Економіка знань--Україна
   Інтелектуально-інноваційний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
Ресурсний підхід -- Синергетичний підхід -- Діяльнісний підхід -- Інтеграція джерел
Анотація: Визначено особливості інтелектуально-інноваційного розвитку з позицій ресурсного, синергетичного, інтегрального та діяльнісного підходів, показано відмінність понять людського та інтелектуального капіталу, де останній розглядається в контексті багатьох інших важливих складових людського фактора, що впливають на формування знаннєвомісткої економіки України.


Дод.точки доступу:
Семів, Л.К.

Знайти схожі

2.


    Вовканич, С.
    Людський та інтелектуальний капітал в економіці знань [Текст] / С. Вовканич, Л. Семів // Вісник Національної академії наук України. - 2008. - № 3. - С. 13-23. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Економіка знань--Україна
   Інноваційна діяльність--Інтелектуальний капітал

Кл.слова (ненормовані):
Безпосередні джерела -- Інтелектуально-інноваційний розвиток -- Рушійні сили -- Ресурсний підхід -- Людський капітал -- Інтелектуальний капітал -- Споживчий капітал -- Синергетичний підхід -- Інтегральний підхід -- Діяльнісний підхід -- Діяльно-іноваційний -- Одухотворенність -- Соціальна спадщина
Анотація: В статті визначено особливості інтелектуально-інноваційного розвитку з позицій ресурсного, синетичного, інтегрального та діяльницького підходів, показано відмінність понять людського та інтелектуального капіталу, де останній розглянуто в контексті багатьох інших важливих складників людського фактора, що впливають на формування економіки знань України.


Дод.точки доступу:
Семів, Л.

Знайти схожі

3.


    Базиль, Людмила
    Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури крізь призму наукових підходів [Текст] / Людмила Базиль // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 32-37. - Бібліогр.: 17 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методична робота
   Українська література--Методична робота--Вчитель

Кл.слова (ненормовані):
учитель української мови і літератури -- літературознавча компетентність -- системний підхід -- синергетичний підхід -- знаннєвий підхід -- екзистенціальний підхід -- аксіологічний підхід -- акмеологічний підхід -- креативний підхід
Анотація: У статті розкрито сутність літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури як складного багатовимірного професійно-особистісного феномена, що є вищим рівнем професійної компетентності. Для з'ясування природи літературознавчої компетентності використано системний, синергетичний, знаннєвий, екзистенціальний, аксіологічний, акмеологічний і креативний підходи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Струнгар, Артур.
    Комунікації в бібліотечному просторі: синергетичний аспект [Текст] / Артур Струнгар // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 2. - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Бібліотечна справа--Бібліотечний простір--Комунікації
Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- бібліотека -- соціальні процеси -- інформаційне середовище -- інтерактивні методи -- суспільство -- споживач -- соціальні інститути -- розвиток бібліотечного простору -- синергетичний підхід -- функціонально-структурні трансформації
Анотація: У статті розкрито та обгрунтовано синергетичний підхід до розвитку бібліотечної справи, який обумовлює необхідність надання в бібліотечних комунікаціях пріоритетів тим з них, які сприяють одержанню із зовнішнього середовища нової інформації.


Знайти схожі

5.


    Шевчук, Наталія Василівна.
    Основні засади формування фінансового забезпечення пенсійної системи України [Текст] / Наталія Василівна Шевчук // Економіка. Фінанси. Право. - 2014. - № 2. - С. 31-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Пенсійна система України--Фінансове забезпечення
Кл.слова (ненормовані):
кваліметричний підхід -- синергетичний підхід
Анотація: Обгрунтовано систему доктринальних принципів пенсійного забезпечення із використанням синергетичного підходу з метою досягнення ефективного фінансового забезпечення пенсійних відносин в Україні. Для адекватної оцінки впровадження комплексу принципів фінансового забезпечення пенсійної системи пропонується використовувати систему оцінювання, побудовану на кваліметричному підході.


Знайти схожі

6.


    Павленко, І.
    Синергетика в ситуації успіху : науково-практичний семінар "Школа активних форм і методів навчання" / І. Павленко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2014. - № 10. - С. 40-42
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність--Заняття, конкурси, тренінги
Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- синергетичний підхід
Анотація: Захід розроблений з метою з’ясувати основне поняття синергетики, визначити основні принципи синергетичної парадигми в освіті, основні напрями введення синергетики в освітній процес, допомогти викладачам усвідомити наявність проблемних зон в особистісній і професійній сферах, сприяти підвищенню мотивації викладачів на саморозвиток й самореалізацію, формувати навички групового співробітництва.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.


    Ткаченко, Лідія.
    Розвиток особистості в системі "учитель-учень": контекст синергетики [Текст] / Л. Ткаченко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2014. - № 5/6. - С. 12-18 : рис. - Бібліогр.: с.17
Рубрики: Особистість --Розвиток--Виховання--Україна
   Синергетика--Самоорганізація

Кл.слова (ненормовані):
синергетична система -- синергетичний підхід -- методологія синергетики -- розвиток особистості
Анотація: У статті розглядається проблема розвитку особистості у суб'єкт-суб'єктних відносинах основних учасників освітньо-виховного процесу - учителя й учня в сучасних умовах.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Пентилюк, Марія
    Виховання мовної особистості учнів основної школи засобами української мови і літератури [Текст] / Марія Пентилюк, Ірина Гайдаєнко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 3. - С. 13-19. - Бібліогр.: 16 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Виховання в процесі викладання
Кл.слова (ненормовані):
мовна особистість -- аксіологічний підхід -- синергетичний підхід -- компетенція -- компетентність
Анотація: У статті розкрито роль української мови і літератури як провідних навчальних предметів у вихованні мовної особистості учнів основної школи, їх духовному, морально-естетичному й культуромовному становленні й розвитку. На основі аналізу шкільних програм визначено, що пріоритетною ідеєю курсів української мови та літератури в основній школі є інтенсивний мовленнєвий та інтелектуальний розвиток учнів і виховання мовної особистості, яке здійснюється як на уроках, так і в позакласній роботі. Доведено, що саме через художнє слово здійснюється естетичний вплив на почуттєву сферу школяра.


Дод.точки доступу:
Гайдаєнко, Ірина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Корунчак, Л. А.
    Заходи процесуального примусу в цивільному та господарському судочинстві: правова природа [Текст] / Л. А. Корунчак // Часопис Київського університету права. - 2020. - № 3. - С. 162-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цивільне судочинство--Процесуальний примус--Україна
   Господарське судочинство--Процесуальний примус

Кл.слова (ненормовані):
юридична відповідальність -- синергетичний підхід -- синергетика -- самоорганізація
Анотація: Статтю присвячено поняттю та підставам застосування заходів процесуального примусу в цивільному та господарському судочинстві, правовій природі цих заходів із синергетичної точки зору. Застосування заходів процесуального примусу в жодному разі не має за мету покарання порушників процесуальних норм, тому за своєю правовою природою заходи процесуального примусу не є заходами відповідальності.

Є примірники у відділах:
(05.04.2021р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі