Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціокультурний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Дідук-Ступ'як, Галина.
    Елементи компаративної методики у процесі реалізації інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови [Текст] / Г. Дідук-Ступ'як // Українська мова і література в школі. - 2008. - № 6. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика--Парадигми
Кл.слова (ненормовані):
особистісно зорієнтований підхід -- комунікативно-функціональний підхід -- системно-описовий підхід -- текстотворчий підхід -- соціокультурний підхід -- урок української мови
Анотація: З'ясовуються теоретичні засади взаємодії різних підходів до вивчення мови в школі: особистісно зорієнтованого, комунікативно-функціонального, системно-описового, текстотворчого та соціокультурного. Подається приклад уроку в 6 класі (тема "Теперішній час дієслів") із застосуванням описаної технології.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

2.


    Ярмолюк, Алла
    Соціокультурна компетентність як показник ефективної комунікативної поведінки учня [Текст] / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2014. - № 7. - С. 7-12. - Бібліогр.: 16 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Методика мови--Компетентність
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- соціокультурний підхід -- соціокультурна змістова лінія -- соціокультурна компетентність -- країнознавчі знання -- лінгвокраїнознавчі знання -- соціолінгвістичні знання
Анотація: У статті обгрунтовано необхідність становлення соціокультурної компетентності учнів 5-7 класів як показника ефективної поведінки їх.З'ясовано суть поняття "соціокультурна компетентність", детально схарактеризовані її компоненти, визначено базові поняття й терміни, наведено приклади. Окреслено основні напрями реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови, запропоновано уточнені показники рівнів володіння соціокультурною компетентністю й критерії оцінювання їх. Представлено зразки текстів, вправ і завдань, спрямованих на формування соціокультурної компетентності учнів 5-7 класів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі