Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Конференції і вісники (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=читацька компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.


    Яценко, Т.
    Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7-9 класах [Текст] / Т. Яценко // Українська мова і література в школі. - 2007. - № 3. - С. 23-26.
ББК
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Література українська--Методика
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- бібліотечні уроки -- сімейні ігри -вікторини
Анотація: Розуміння компетентності як здатності особистості до читання художніх творів

Є примірники у відділах:
(12.06.2007р. (1 прим.) - Б.ц.) - вільні 1

Знайти схожі

2.


    Дедюєва, Н.
    Як можна вивчати світову літературу / Н. Дедюєва // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 5. - С. 49-51
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- самоосвітня компетентність -- художній твір -- робота над художнім твором
Анотація: В статті висвітлено питання мотивації до самостійного навчання, розглянуто процес формування читацької компетентності в рамках шкільної літературної освіти.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(26.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Снєгірьова, Валентина.
    Типи навчальних статей та особливості їх презентації у компетентнісно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів [Текст] / Валентина Снєгірьова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2011. - № 10. - С. 16-18
Рубрики: Підручники--Література--Інтегрований курс
Кл.слова (ненормовані):
навчальний текст -- художій твір -- сприйняття -- розуміння -- читацька компетентність -- предметні компетенції -- рубрика
Анотація: У статті розкрито особливості презентації навчального матеріалу в компетентністно орієнтованих підручниках з інтегрованого курсу літератури для 5-6 класів, акцентовано увагу на типах навчальних статей, їхньому змісту та структурі.


Знайти схожі

4.


    Фенцик, О.
    Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- повноцінне сприймання художнього твору -- художній текст -- первинний синтез -- аналіз художнього твору
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати художній твір, розкрито послідовність роботи з художнім твором, особливу увагу зосереджено на специфіці аналізу змісту художнього твору у взаємозв'язку із його формою.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

5.


    Вашуленко, О.
    Мовленнєва складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра [Текст] / Оксана Вашуленко // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 16-21. - Бібліогр.: 10 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- складові читацької компетентності -- мовленнєва складова -- мовленнєві уміння і навички -- види мовленнєвої діяльності -- слухання (аудіювання) -- говоріння -- читання
Анотація: У статті розглядається проблема формування мовленнєвої складової читацької компетентності молодшого школяра, розглядаються види мовленнєвої діяльності на уроках літературного читання, окреслюються напрями цієї роботи.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

6.


    Фенцик, О.
    Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- сприймання художнього твору -- ліричний твір -- первинний синтез -- аналіз -- вторинний синтез -- прийоми аналізу
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати ліричний твір, особливу увагу зосереджено на прийомах аналізу поетичного тексту, описано їх застосування - на матеріалах віршів, які вивчаються в початкових класах.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

7.


    Мартищук, Г.
    Як формувати читацькі компетентності / Г. Мартищук // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 10. - С. 22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова освіта--Читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- навички читання -- читацькі навички -- швидкість читання -- антиципація -- читацька компетентність
Анотація: В статті розкрито особливості формування читацької компетентності молодших школярів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Марушкевич, Лариса.
    Спонукаймо дитину до вдумливого читання : формування читацької компетентності школярів за допомогою графічних організаторів / Лариса Марушкевич // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2014. - № 5. - С. 17-19
Рубрики: Читанння--Дитяче--Формування
   Українська література--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
вдумливе читання -- читацька компетентність -- графічні організатори -- схеми
Анотація: На прикладі творів Т. Шевченка "Великий льох", "Наймичка", "Кавказ" з використанням графічних організаторів доводиться, що це є дієвий засіб розвитку читацької компетентності учнів 9-х класів.


Дод.точки доступу:
Шевченко, Тарас Григорович (поет, художник, громадсько-політичний діяч, засновник нової української літератури ; 1814-1861) \про нього\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Бондаренко, О.
    Формування читацької компетентності молодших школярів [Текст] / Оксана Бондаренко // Початкова школа. - 2014. - № 5. - С. 6-8. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання--Компетентність
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- молодші школярі -- швидкісне читання -- виразність читання -- самостійне читання
Анотація: У статті охарактеризовано прийоми формування читацької компетентності учнів початкової школи.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі

10.


    Сидоренко, В. В.
    Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи [Текст] / В. В. Сидоренко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2015. - N 5(травень). - С. 10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська література--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
неперервна літературна освіта -- компетентний учень-читач -- науково-методичне забезпечення -- навчальна книга -- навчальна програма -- сучасний підручник -- підручникотворення -- читацька компетентність -- розвантаження навчальних програм і підручників -- літературна компетентність
Анотація: Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений актуальній проблемі розроблення науково-методичного забезпечення навчання української літератури в старшій школі з урахуванням суспільних і освітніх викликів, визначених Державним стандартом освітніх підходів і складників літературного компонента. Вияскравлено специфіку сучасного підручникотворчого процесу в Україні. Розкрито основні принципи розроблення сучасного підручника з української літератури для старшої школи, зокрема принцип економії в освіті (за Хосе Ортега-і-Гасетом). Виділено й схарактеризовано організаційні, психолого-педагогічні, методичні й технологічні умови розроблення навчальних книг нового покоління. З’ясовано інноваційні педагогічні функції підручника. Обґрунтовано вимоги до підручника з української літератури для старшої школи. Деталізовано творчі здібності старшокласників, що мають формуватися засобами сучасного підручника. Проаналізовано критерії культури мови сучасних підручників з української літератури.


Знайти схожі

11.


    Кочерга, Олександр.
    Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : чутливість до читацької компетентності / Олександр Кочерга // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 11-15. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- читацькі навички -- становлення компетентного читача -- процес читання книги -- читацькі можливості -- вестибулярний апарат дитини -- діапазон чутливості -- психофізіологічні механізми -- нейронні механізми -- читацькі здібності -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.


Знайти схожі

12.


    Фасоля, Анатолій.
    Роман Дари Корній "Зворотний бік світла" на уроці позакласного читання / Анатолій Фасоля // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2019. - № 1. - С. 31-38
Рубрики: Українська література--Методика викладання
   Читання--Позакласне читання--Методичне забезпечення

Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- алгоритм проектної діяльності -- рольова гра -- урок-прес-конференція
Анотація: Подано комплексний матеріал, що охопює екскурс у життєпис сучасної письменниці Дари Корній, аналіз її роману «Зворотний бік світла» і методичне забезпечення до уроку позакласного читання, розроблене на засадах компетентнісного підходу до вивчення літературного твору.


Дод.точки доступу:
Корній, Дара (р. н. 1970) \про твір\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.


    Стецюк, Ніна.
    Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності [Текст] / Ніна Стецюк // Початкова школа. - 2018. - № 10. - С. 11-14. - Бібліогр.: 4 назви.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- розвиток мислення -- літературне читання -- українська мова -- вправи -- пізнавальні завдання -- молодші школярі
Анотація: У статті представлено систему вправ для розвитку мислення в учнів початкової школи на уроках мови та читання. Такі вправи дають змогу сформувати і розвинути творчу діяльність учнів, забезпечити перехід від репродуктивних, формально-логічних дій до творчих.


Знайти схожі

14.


    Гоголь, Наталія
    Реалізація культурологічного підходу в шкільних підручниках української літератури (9 клас) [Текст] / Наталія Гоголь // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 6. - С. 20-23. - Бібліогр.: 16 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- ключові компетентності -- шкільний підручник з української літератури -- культурологічний підхід -- підручник для 9 класу -- літературна освіта
Анотація: У статті розкрито теоретико-методичні аспекти реалізації компетентнісних засад шкільного літературного навчання у контексті положень українського законодавства. Розглянуто дидактико-методичний потенціал оновленої програми з української літератури (2016) та чинних підручників української літератури для 9 класу щодо вивчення усної народної творчості у мистецькому контексті як одного із чинників реалізації культурологічного підходу у сучасній шкільній літературній освіті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Пілат, В. І.
    Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами [Текст] / В. І. Пілат // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 6(червень)
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Читацька компетентність
Кл.слова (ненормовані):
Читацька компетентність
Анотація: В статті йдеться про опанування навичок читання. Навички швидкого і свідомого читання - це найважливіший інструмент в здобутті знань не лише в школі, але й у процесі самоосвіти; важлива умова для формування інтересу і бажання до знань; передумова багатого духовного життя школяра, а також засіб розвитку його мислення.


Знайти схожі

16.


    Савченко, Олександра.
    Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2019. - № 8. - С. 14-19.
Рубрики: Українська мова--Підручники для початкової школи
Кл.слова (ненормовані):
підручник з читання -- змістові лінії -- читацькі навички -- робота з текстом -- читацька компетентність -- компетентнісний підхід -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано методичний коментар до підручника "Читання", 2 клас. Зазначено, що у підручнику з читання взаємозв’язано реалізовано три змістові лінії: "Взаємодіємо усно", "Читаємо", "Досліджуємо медіа", охарактеризовано кожну з них.


Знайти схожі

17.


    Савченко, Олександра.
    Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування [Текст] / Олександра Савченко // Початкова школа. - 2019. - № 8. - С. 14-19 ; Початкова школа. - 2019. - № 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Українська мова--Підручники для початкової школи
Кл.слова (ненормовані):
підручник з читання -- змістові лінії -- читацькі навички -- робота з текстом -- читацька компетентність -- компетентнісний підхід -- орієнтовне тематичне планування -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті подано методичний коментар до підручника "Читання", 2 клас. Зазначено, що у підручнику з читання взаємозв’язано реалізовано три змістові лінії: "Взаємодіємо усно", "Читаємо", "Досліджуємо медіа", охарактеризовано кожну з них.



Знайти схожі

18.


    Яценко, Таміла
    Модернізм як мистецька філософія другої половини ХІХ - початку ХХ століття [Текст] / Таміла Яценко, Ірина Тригуб // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 6. - С. 9-14. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська література--Профільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
літературний спецкурс -- символізм -- імпресіоналізм -- неоромантизм -- експресіонізм -- футуризм -- профільне філологічне навчання -- неокласика -- мистецький контекст -- читацька компетентність
Анотація: Матеріал до літературного спецкурсу "Шедеври модернізму: вивчення української і зарубіжної літератури у мистецькому контексті".


Дод.точки доступу:
Тригуб, Ірина
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Новосьолова, Валентина
    Уроки PISA-2018: аналіз результатів та методичні поради учителям української мови [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 1. - С. 3-8. - Бібліогр.: 9 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська мова--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- читацька грамотність
Анотація: У статті проаналізовано результати міжнародного оцінювання освітніх досягнень українських учасників PISA-2018, зокрема, показників рівня сформованості читацької компетентності.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Короїд, Ірина.
    Митецькі проєкти як спосіб формуваненя читацької компетентності учнів [Текст] / Ірина Короїд // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 11. - С. 20-22. - Бібліогр.: 13 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Українська література--Методика
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- мистецькі проєкти -- компетентний читач -- читання художнього твору -- старшокласники
Анотація: Здійснено спробу з'ясувати сутність поняття "читацька компетентність", проведено теоретичний аналіз проблеми формування читацької компетентності учнів старших класів. Проаналізовано вплив сучасних мистецьких проєктів на формування читацької компетентності та виявлено можливості їхнього використання як ефективного засобу формування компетентного читача - учня старших класів як особи, здатної усвідомлено сприймати емоційно-образний зміст художнього твору, специфіку засобів образності, та має стійкий інтерес до читання художньої літератури.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗПЕРІОД

Знайти схожі