Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Особистість педагога -- Професія вчителя<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81 
1.


    Арбеніна, Д.
    Чи існує конкуренція між учителями? [Текст] / Д. Арбеніна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 2. - С. 85-86
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Кл.слова (ненормовані):
агресія
Анотація: Конкуренція в системі освіти існує: інтереси конкурентів перетинаються в зоні авторитетності імені педагога або іміджу навчальних закладів і в зоні матеріальних інтересів.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

2.


    Квітка, Д.
    Ментальність українського вчителя чи український менталітет учителя? [Текст] / Д. Квітка // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 2. - С. 87
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Анотація: Спроба автора розібратися в питанні: чи має право на існування менталітет українського вчителя?

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

3.


    Пєтухова, Л. Є.
    Інформатична компетентність майбутнього фахівця як педагогічна проблема [Текст] / Л. Є. Пєтухова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2008. - № 1. - С. 3-5. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
   Педагогіка--Педагогічна майстерність

   Професіоналізм викладача

   Інформатика--Теорія навчання

Кл.слова (ненормовані):
"епоха біфуркації" -- компетенція -- професійна компетентність -- комунікабельність
Анотація: Метою цієї статті є обгрунтування структури компетентності професіонала, у якій принциповим є виділення фундаментальних сутностей і сутностей, що базуються на здібностях і задатках особистості, а також необхідності створення відповідного освітнього середовища, що вимагає адекватної і своєчасної реакції у віжповідних сферах діяльності.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

4.


   
    План роботи школи молодого вчителя [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 62
Рубрики: Моніторинг--Педагогічна майстерність
   Особистість педагога--Професія вчителя

Анотація: Наведено орієнтований план роботи школи молодого вчителя.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

5.


    Мицканюк, Г.
    Чого прагне український учитель? [Текст] / Г. Мицканюк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 83-84
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Кл.слова (ненормовані):
потреби -- мотивація
Анотація: В статті висвітлюється проблема особистості вчителя, незадоволеність особистісних потреб якого приводить до глибокої демотивації педагогічного кадрового потенціалу в цілому.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

6.


    Арбєніна, Д.
    Чужий серед своїх, або як не розчинитись у колективі [Текст] / Д. Арбєніна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 85-86
ДРНТІ

Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
   Психологія особистості

   Соціальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність
Анотація: В статті розкривається роль коллективу в становленні особистост.і

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

7.


    Другов, В.
    Учительські гроші: рівень винагороди чи експлуатації? [Текст] / В. Другов // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 83-84
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Анотація: В статті висвітлюється гостра проблема фінансування освіти

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

8.


    Зінченко, В.
    Імідж учителя, або психологія одягу [Текст] / В. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 85-86
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
   Педагогіка--Педагогічна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
зовнішність
Анотація: Питання зовнішнього вигляду вчителя не нове, проте його актуальність з роками не зникає.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

9.


    Квітка, Д.
    Кар'єра вчителя: покликання чи безвихідь? [Текст] / Д. Квітка // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 87
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Анотація: У сучасній Україні карєра вчителя - це справжня самопожертва людини. Стати вчителем може тільки той, хто відчуває покликання до цього , упевнений у своєму прагненні та своєму виборі.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

10.


    Іванова, О.
    Учитель у глобальному інформаційному просторі [Текст] / О. Іванова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 6. - С. 83-84 : il.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Анотація: Одним із ключових моментів прогресивного професійного росту педагога є використання у своїй діяльності всесвітньої мережі Інтернет.


Знайти схожі

11.


    Черноусько, Т.
    Обережно : власна дитина у класі ! [Текст] / Т. Черноусько // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 6. - С. 85-86 : фото
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Анотація: Спроба автора визначити : мама-вчитель - це переваги чи недоліки.


Знайти схожі

12.


    Зінченко , В.
    Правила гри з банком [Текст] / В. Зінченко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 6. - С. 87 : фото
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Кл.слова (ненормовані):
кредитна картка
Анотація: Про тонкощі користування пластиковою кредитною карткою.


Знайти схожі

13.


    Тутаров, Д.
    Використання вчителем особистого сайту [Текст] / Д. Тутаров // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 9. - С. 27-30
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
   Особистість педагога--Професія вчителя

Анотація: Автор пропонує нову форму роботи сучасного вчителя- створення та використання особистого Інтернет-сайту, що дозволить учителю краще організувати навчально-виховну діяльність на уроці, підвищить пізнавальну активність і навчальні досягнення учнів.


Знайти схожі

14.


    Гончарова, І.
    До молодих учителів! [Текст] / І. Гончарова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 9. - С. 20-21
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Анотація: Поради і побажання молодим вчителям.


Знайти схожі

15.


    Галайда, Б.
    З вірою в успіх [Текст] / Б. Галайда // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 9. - С. 18-19
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Кл.слова (ненормовані):
компетентність
Анотація: Думки автора про формування життєвих компетентностей учнів.


Знайти схожі

16.


    Іванова, О.
    1 вересня для вчителя: свято чи будень? [Текст] / О. Іванова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 9. - С. 83-84 : фото
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Анотація: Автор намагається з'ясувати, що означає Перше вересня для вчителя, якщо це свято, то в чому його святковість, якщо це будень, то наскільки він обтяжливий.


Знайти схожі

17.


    Брюханова, А.
    Підготовка вчителя до навчального року [Текст] / А. Брюханова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 9. - С. 85-87 : фото
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Анотація: Поради вчителям як підготуватися до нового навчального року.


Знайти схожі

18.


    Холявінська, М.
    Перші кроки молодого педагога [Текст] / М. Холявінська // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 14-15.
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність
   Особистість педагога--Професія вчителя

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- викладання
Анотація: В статті автор робить спробу дати відповіді на запитання: що відчуває молодий учитель, уперше прийшовши до школи в новій для себе ролі; як сприйняв його колектив; наскільки теорія й життєва практика вчителювання є ідентичними.


Знайти схожі

19.


   
    Рекреація, а не клас [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 42.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Кл.слова (ненормовані):
форум -- аватар -- модератор -- флейм -- флуд
Анотація: В Інтернеті створено інтелектуальне середовище, достатньо багате за чисельністю, щоб освітні заклади могли реалізувати свої спільні проекти, оформляти певний інтелектуальний простір, де могли б циркулювати ідеї. З'явився майданчик, де педагоги можуть розміщувати свої активи. Мова йде про відвідування форумів для педагогів.


Знайти схожі

20.


   
    Конкурс "Учитель року": тенденції, претензії, емоції [Текст] // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 51-52.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя
Кл.слова (ненормовані):
конкурс "Учитель року"
Анотація: Найбільш престижний в освіті конкурс - це "Учитель року". В статті йдеться про історію його запровадженя та особливості його проведення в Бєларусі, Казахстані, Молдові, США, Австралії, Великій Британії.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-81   81-81