Пошуковий запит: <.>S=Особистість педагога -- Професія вчителя<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Арбеніна, Д. Чи існує конкуренція між учителями? [Текст] / Д. Арбеніна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 2. - С. 85-86
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Кл.слова (ненормовані): агресія Анотація: Конкуренція в системі освіти існує: інтереси конкурентів перетинаються в зоні авторитетності імені педагога або іміджу навчальних закладів і в зоні матеріальних інтересів.
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Квітка, Д. Ментальність українського вчителя чи український менталітет учителя? [Текст] / Д. Квітка> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 2. - С. 87
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Анотація: Спроба автора розібратися в питанні: чи має право на існування менталітет українського вчителя?
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пєтухова, Л. Є. Інформатична компетентність майбутнього фахівця як педагогічна проблема [Текст] / Л. Є. Пєтухова> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2008. - № 1. - С. 3-5. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Педагогіка--Педагогічна майстерність Професіоналізм викладача Інформатика--Теорія навчання Кл.слова (ненормовані): "епоха біфуркації" -- компетенція -- професійна компетентність -- комунікабельність Анотація: Метою цієї статті є обгрунтування структури компетентності професіонала, у якій принциповим є виділення фундаментальних сутностей і сутностей, що базуються на здібностях і задатках особистості, а також необхідності створення відповідного освітнього середовища, що вимагає адекватної і своєчасної реакції у віжповідних сферах діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
План роботи школи молодого вчителя [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 62
Рубрики: Моніторинг--Педагогічна майстерність Особистість педагога--Професія вчителя Анотація: Наведено орієнтований план роботи школи молодого вчителя.
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мицканюк, Г. Чого прагне український учитель? [Текст] / Г. Мицканюк> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 83-84
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Кл.слова (ненормовані): потреби -- мотивація Анотація: В статті висвітлюється проблема особистості вчителя, незадоволеність особистісних потреб якого приводить до глибокої демотивації педагогічного кадрового потенціалу в цілому.
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Арбєніна, Д. Чужий серед своїх, або як не розчинитись у колективі [Текст] / Д. Арбєніна> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 3. - С. 85-86
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Психологія особистості Соціальна психологія Кл.слова (ненормовані): індивідуальність Анотація: В статті розкривається роль коллективу в становленні особистост.і
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Другов, В. Учительські гроші: рівень винагороди чи експлуатації? [Текст] / В. Другов> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 83-84
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Анотація: В статті висвітлюється гостра проблема фінансування освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зінченко, В. Імідж учителя, або психологія одягу [Текст] / В. Зінченко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 85-86
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Педагогіка--Педагогічна майстерність Кл.слова (ненормовані): зовнішність Анотація: Питання зовнішнього вигляду вчителя не нове, проте його актуальність з роками не зникає.
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Квітка, Д. Кар'єра вчителя: покликання чи безвихідь? [Текст] / Д. Квітка> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 4. - С. 87
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Анотація: У сучасній Україні карєра вчителя - це справжня самопожертва людини. Стати вчителем може тільки той, хто відчуває покликання до цього , упевнений у своєму прагненні та своєму виборі.
Є примірники у відділах:
всього 1 Вільні: 1
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іванова, О. Учитель у глобальному інформаційному просторі [Текст] / О. Іванова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 6. - С. 83-84 : il.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Анотація: Одним із ключових моментів прогресивного професійного росту педагога є використання у своїй діяльності всесвітньої мережі Інтернет.
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Черноусько, Т. Обережно : власна дитина у класі ! [Текст] / Т. Черноусько> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 6. - С. 85-86 : фото
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Анотація: Спроба автора визначити : мама-вчитель - це переваги чи недоліки.
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зінченко , В. Правила гри з банком [Текст] / В. Зінченко > // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 6. - С. 87 : фото
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Кл.слова (ненормовані): кредитна картка Анотація: Про тонкощі користування пластиковою кредитною карткою.
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Тутаров, Д. Використання вчителем особистого сайту [Текст] / Д. Тутаров> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 9. - С. 27-30
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Особистість педагога--Професія вчителя Анотація: Автор пропонує нову форму роботи сучасного вчителя- створення та використання особистого Інтернет-сайту, що дозволить учителю краще організувати навчально-виховну діяльність на уроці, підвищить пізнавальну активність і навчальні досягнення учнів.
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гончарова, І. До молодих учителів! [Текст] / І. Гончарова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 9. - С. 20-21
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Анотація: Поради і побажання молодим вчителям.
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Галайда, Б. З вірою в успіх [Текст] / Б. Галайда> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 9. - С. 18-19
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Кл.слова (ненормовані): компетентність Анотація: Думки автора про формування життєвих компетентностей учнів.
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іванова, О. 1 вересня для вчителя: свято чи будень? [Текст] / О. Іванова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 9. - С. 83-84 : фото
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Анотація: Автор намагається з'ясувати, що означає Перше вересня для вчителя, якщо це свято, то в чому його святковість, якщо це будень, то наскільки він обтяжливий.
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Брюханова, А. Підготовка вчителя до навчального року [Текст] / А. Брюханова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 9. - С. 85-87 : фото
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Анотація: Поради вчителям як підготуватися до нового навчального року.
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Холявінська, М. Перші кроки молодого педагога [Текст] / М. Холявінська> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 14-15.
Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність Особистість педагога--Професія вчителя Кл.слова (ненормовані): адаптація -- викладання Анотація: В статті автор робить спробу дати відповіді на запитання: що відчуває молодий учитель, уперше прийшовши до школи в новій для себе ролі; як сприйняв його колектив; наскільки теорія й життєва практика вчителювання є ідентичними.
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рекреація, а не клас [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 42.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Кл.слова (ненормовані): форум -- аватар -- модератор -- флейм -- флуд Анотація: В Інтернеті створено інтелектуальне середовище, достатньо багате за чисельністю, щоб освітні заклади могли реалізувати свої спільні проекти, оформляти певний інтелектуальний простір, де могли б циркулювати ідеї. З'явився майданчик, де педагоги можуть розміщувати свої активи. Мова йде про відвідування форумів для педагогів.
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Конкурс "Учитель року": тенденції, претензії, емоції [Текст]> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2008. - № 10. - С. 51-52.
Рубрики: Особистість педагога--Професія вчителя Кл.слова (ненормовані): конкурс "Учитель року" Анотація: Найбільш престижний в освіті конкурс - це "Учитель року". В статті йдеться про історію його запровадженя та особливості його проведення в Бєларусі, Казахстані, Молдові, США, Австралії, Великій Британії.
Знайти схожі
|
|
|