Головна
Місце
зберігання
примірників

Бази даних


Систематична картотека статей- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Конференції і вісники (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Психологія вищої школи<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.


    Мартинюк , О.
    Розвиток професійних ціннісних орієнтацій майбутніх учителів [Текст] / О. Мартинюк // Психологія і суспільство. - 2008. - № 3 . - С. 28-40. - Бібліогр.: 33 назв.
Рубрики: Психологія вищої школи
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
майбутній учитель -- професійні орієнтації -- педагогічні цінності -- особистість
Анотація: Перехід системи освіти України на засади гуманізму та духовності зумовлює внесення змін у професійну підготовку вчителя, від чого значною мірою залежить успішне виконання нових освітніх завдань. Одним з головних напрямків розгортання інноваційних процесів в освіті є розв"язання проблеми становлення особистості майбутнього вчителя і, щонайперше, розвиток його світоглядних орієнтацій, ціннісних регуляторів професійної діяльності. І це зрозуміло чому, адже вчитель - це не стільки транслятор знань, скільки носій культури та загальнолюдських цінностей, котрий здатний вибудовувати освітній процес відповідно до його гуманістичної природи. А сьогодні у системі практичної роботи ВНЗ спостерігається явне домінування науково-предметної та методично-прагматичної підготовки вчителів над розвитком їх особистості.


Знайти схожі

2.


    Фурман, А.
    Теоретична концепція інноваційного програмово-методичного забеспечення освітнього процесу [Текст] / А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2008. - № 3 . - С. 123-159. - бібліогр.: 178 назв.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- освітній процес -- ВНЗ
Анотація: Дотримання принципів Болонської декларації передбачає істотну переорієнтацію існуючої освітньої моделі вищої школи в Україні у напрямку трансформації як її соціокультурного наповнення, так і гуманістичного характеру. Причому зміні підлягають не лише організація, контроль і методично-засобове забезпечення навчального процесу, як прийнято вважати, а й увесь освітній зміст, що первинно підлягає програмово-науковому модулюванню, а відтак і детальному структуруванню та наступній систематизації. У цьому контексті особливої вагомості для успішного впровадження кредитно-модульної системи організації навчання у вітчизняних ВНЗ набуває 15-річний досвід наукового проектування психомистецького зреалізування освітнього змісту в інноваційній системі модульно-розвивального навчання, який здобутий нами у форматі фундаментального соціально-психологічного експерименту.


Знайти схожі

3.


    Фурман, Анатолій.
    Ціннісно-орієнтаційні чинники особистісного розвитку студентів-психологів [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2009. - № 3. - С. 148-158. - Бібліогр.: 3 назв.
Рубрики: Психологія вищої школи
   Психологія--Вікова

   Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
студенти-психологи -- особистісний розвиток
Анотація: Исследование посвящено изучению влияния аксиопсихологических факторов на становление профессиональных качеств будущих психологов. В работе описаны взгляды отечественных и зарубежных авторов на формирование и развитие ценностей личности, осуществлен категориальный анализ составных частей ценностно-смысловой сферы, определены критерии диагностики и уровня сформированности аксиопсихологических и профессиональных наставлений студентов-психологов.


Знайти схожі

4.


    Трухан, О.
    Психологічний аналіз життєвих цінностей студентів різних професійних напрямків [Текст] / О. Трухан // Практична психологія та соціальна робота. - 2009. - № 12. - С. 52-58. - Бібліогр. : 32 назв.
Рубрики: Психологія вищої школи
   Студенти--Напрямки професійної підготовки

Анотація: У статті представлено результати дослідження ціннісно - смислової сфери студентів професійних напрямків "Комп'ютерна інженерія", "Мистецтво", "Економіка і підприємництво", "Пожежна безпека", "ФІзичне виховання і спорт", "Будівництво". Виявлено ціннісно - смислові настанови в буденній свідомості молоді.


Знайти схожі

5.


    Пелехатий, О.
    Макіавеллізм і маніпулятивна взаємодія у стосунках студентів та викладачів [Текст] / О. Пелехатий // Психологія і суспільство. - 2010. - № 3. - С. 176-185. - Бібліогр.: 26 назв.
Рубрики: Психологія--Педагогічна
   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
макіавеллізм -- СТУДЕНТ -- ВИКЛАДАЧ
Анотація: У статті розглядається проблема маніпулятивної взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу. Подані теоретичний аналіз категорій "маніпулятивний вплив" та "маніпулятивна взаємодія", авторська модель маніпулятивної взаємодії, результати емпіричного дослідження зв'язку макіавеллізму та маніпулятивної поведінки із психологічними та соціально-психологічними особливостями організації освітнього процесу у вищій школі.


Знайти схожі

6.


    Панченко, Т.
    Формування психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності / Т. Панченко // Психологія і суспільство. - 2011. - № 1. - С. 145-150
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
психологічна готовність -- самостійна навчальна діяльність -- студенти з обмеженими фізичними можливостями
Анотація: У статті подані результати формувального експерименту із розвитку психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності. здійснено порівняльний аналіз показників прояву компонентів зазначеної готовності у студентів експериментальної групи "до" і "після" реалізації програми її формування.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(19.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Фурман, А.
    Ціннісно-орієнтаційний портрет фахівця-психолога: від моделі до індивідуальних інваріантів / А. Фурман // Психологія і суспільство. - 2012. - № 1. - С. 118-126. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
фахівець-психолог -- ОСОБИСТІСТЬ -- пролфесійна спрямованість -- професіогенез -- аксіосфера особистості -- модель ефективного психолога -- ціннісно-орієнтаційний портрет
Анотація: У статті висвітлено основні стратегічні шляхи розуміння сутності і специфіки аксіогенезу, інтеріоризації ціннісних орієнтацій та їх впливу на фахове становлення особистості професійного психолога, подана сукупність узагальнених показників, що відображена у вигляді його ціннісно-орієнтаційного портрета як ефективного спеціаліста.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1
Є примірники у відділах:
(19.03.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.


    Гапоненко, Л. О.
    Розвиток професійних потенціалів студента - психолога у навчальній взаємодії як умова подолання емоційної дезадаптації [Текст] / Л. О. Гапоненко // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 3. - С. 13-17. - Бібліогр. : 12 назв.
Рубрики: Студенти--Психологи--Подолання емоційної дезадаптації
   Психологія вищої школи

Анотація: Стаття розглядає актуальну проблему причино - наслідкових зв'язків розвитку професійних потенціалів студента - психолога в навчальній взаємодії як процесу адаптації і, навпаки, емоційна дезадаптація спричиняє гальмування саморозвитку особистості студента, в наслідок чого поступово втрачається інтерес до обраної спеціальності.


Знайти схожі

9.


    Гомотюк, Оксана.
    Самостійна робота студентів коледжу як важлива умова продовження навчання у ВНЗ / О. Гомотюк, С. Турлюк // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2012. - № 2. - С. 69-74. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота -- студент -- навчальний процес
Анотація: У статті розкривається сутність поняття "самостійна робота" в контексті професійної підготовки студентів навчальних закладів II - IV рівнів акредетації. Запропоновано класифікацію, окреслено функції та завдання самостійної роботи студентів як способу здійснення освітньої діяльності. Встановлено логіко-змістові зв’язки між коледжем та університетом як важлива умова продовження навчання і самоосвіти молоді.


Дод.точки доступу:
Турлюк, Світлана
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.


    Іванова, Наталія.
    Психологічне супроводження навчально-виховного процесу в Національній академії СБ України [Текст] / Н. Іванова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 118-127 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Юридична
   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
психологічне супроводження -- індивідуальна професійна концепція -- психологічна готовність -- індивідуальний стиль діяльності
Анотація: У статті розглядаються мета, завдання, стуктура та система психолого-педагогічних заходів психологічного супроводження навчально-виховного процесу в Національній академії Служби безпеки України. Описуються результати їх впливу на професійне становлення курсантів, слухачів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Антонець, Марина.
    Християнські принципи виховання: азбука використання / М. Антонець // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2012. - № 3. - С. 113-118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія виховання
   Психологія--Педагогічна

   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
студентство -- християнські принципи -- виховання -- предмет "Культура сімейно-психологічних відносин" -- родина -- сім’я -- Біблія -- дошлюбний секс -- самообмеження -- відповідальність
Анотація: Досвід викладання у вищій школі курсу "Культура сімейно-психологічних відносин", детальне вивчення традицій, проблем і перспектив сімейного виховання в сучасній Україні методом включеного спостереження та психоформувального експерименту серед студентів виявили виняткову значущість впровадження у повсякденну суспільну практику виховання дітей і молоді настанов та канонів християнської моралі.

Є примірники у відділах:
(17.10.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

12.


    Подлєсна, Ганна Володимирівна.
    Психологічні чинники адаптації студентів до навчання у ВНЗ / Г. В. Подлєсна // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2012. - № 3. - С. 119-122. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
студент-першокурсник -- ВНЗ -- адаптація -- навчальний процес -- форми адаптації -- види особистісної адаптованості -- психотип особистості
Анотація: Проаналізовано феномен адаптації студентів-першокурсників до навчання; виокремлені та охарактеризовані психологічні типи за критерієм адаптованості; визначено перспективи та напрямки подальших досліджень перебігу адаптації особистості, що зумовлені змістом, умовами та особливостями професійного навчання у ВНЗ.

Є примірники у відділах:
(17.10.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.


    Галиця, Олександр.
    Психологічні аспекти навчального процесу у вищих навчальних закладах [Текст] / О. Галиця // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 1. - С. 48-56. - Бібліогр.: с. 51, 52 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--Професійна підготовка
   Психологія--Педагогічна

   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
психологічні аспекти -- навчальний процес -- якість викладання
Анотація: Розглядаються психологічні аспекти навчального процесу, їх вплив на якість викладання у вищих навчальних закладах, процес формування особистості майбутнього фахівця.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч/З№1(Універсальний) (1)
Вільні: Ч/З№1(Універсальний) (1)

Знайти схожі

14.


    Завалевський, Юрій.
    Підготовка педагогів до впровадження сучасних технологій навчання та виховання [Текст] / Ю. Завалевський // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 2. - С. 7-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Психологія вищої школи
   Психологія--Педагогічна

   Вища освіта--Методи і засоби навчання

   Педтехнології

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні педагогічні технології -- технологічний підхід -- засоби педагогічного впливу -- інтерактивні методи навчання -- інтерактивне спілкування -- соціально-психологічна підготовка вчителя -- особистісно орієнтований підхід -- культура педагогічного впливу -- методи кооперативного навчання -- моделювання виховних ситуацій -- особистісно орієнтоване виховання
Анотація: Аналізується поняття "технології навчання та виховання", описується методика психолого-педагогічної підготовки вчителів до впровадження інноваційних технологій, які сприяють подоланню недоліків традиційного навчання та виховання і розвитку творчого потенціалу як тих, хто навчається, так і тих, хто навчає.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

15.


    Фурман, Анатолій.
    Психологічна служба університету: від моделі до технології / А. Фурман, Т. Надвинична // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 80 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
ВНЗ -- психологічна служба університету -- професійна діяльність -- інноваційна модель діяльності -- психологічне практикування -- психологізація педагогічної свідомості -- інноваційно-психологічний клімат
Анотація: Дослідження презентує теоретичні та емпіричні напрацювання авторів в осмисленні і повсякденному пошуковому зреалізуванні мети, завдань, функцій, напрямів, узмістовлення, форм, способів, прийомів і засобів діяльності психологічної служби як важливого підрозділу сучасного університету.


Дод.точки доступу:
Надвинична, Тетяна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

16.


    Заїка, Євген.
    Особливості інтелектуального та особистісного розвитку студентів, які практикують трансцендентальну медитацію / Є. Заїка, С. Готвянський // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 2. - С. 137-143 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- вік -- інтелект -- особистість -- трансцендентальна медитація -- позитивний вплив
Анотація: Подані оглядта аналіз опублікованих зарубіжних досліджень впливу трансцендентальної медитації (ТМ) на студентів, котрі її регулярно практикують. Розглянута загальна структура проведених досліджень, наведені дані, що підтверджують позитивний вплив ТМ на різні сторони інтелекту і на особистісні особливості та риси студентів.


Дод.точки доступу:
Готвянський, Сергій
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

17.


    Шаюк, Ольга.
    Особливості формування поведінкового компонента толерантності у майбутніх економістів / О. Шаюк // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2013. - № 4. - С. 143-147 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
толернтність -- інтолерантність -- особистість -- студентський вік -- поведінка -- взаємодія -- психологічний експеримент -- мотиви -- цілі
Анотація: В статье отслежена эффективность психоформирующего влияния экспериментальных условий на покомпонентное становление профессиональной толерантности как интегральной черты будущих экономистов, а также подтверждена результативность последней во время практической реализации эмпирической части исследования.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

18.


    Пилипенко, Наталія.
    Психологічні чинники адаптації викладача вищої школи до впровадження європейських стандартів освіти в Україні [Текст] / Н. Пилипенко // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2014. - № 3. - С. 102-108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
професійно-психологіяна адаптація -- професійна компетентність -- якість освіти -- професійно-значущі особистісті характеристики -- психологічна готовність до інновацій
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження психологічної готовності студентів і викладачів до впровадження європейських стандартів освіти в Україні; розглянуто чинники та засоби поліпшення професійно-психологічної адаптації викладача вищої школи.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.


    Фурман, Анатолій.
    Діагностичний напрям узмістовлення діяльності психологічної служби університету [Текст] / А. Фурман, Т. Надвинична // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2014. - № 3. - С. 69-101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія--Соціальна
   Психологія вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
психологічна служба університету -- психодіагностична технологія -- соціометрія -- модель ефективного студента -- соціально-психологічний портрет групи
Анотація: У статті різнобічно розглянуто один із першочергових напрямів діяльності служби - психдіагностичний. Упродовж 2013/2014 навчального року зреалізована програма широкомасштабного психодіагностичного обстеження (2000 студентів), що дало змогу з’ясувати рівні та особливості перебігу особистісної адаптованості студентів, визначити ступінь згуртованості академічних осередків і створити загальну картину внутрішньогрупових стосунків у кожному студентському колективі та чітко окреслити місце в ньому конкретної особи. Водночас запропонована структурно-функціональна схема психосоціального портрета студентської групи.


Дод.точки доступу:
Надвинична, Тетяна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

20.


    Гера, Тетяна.
    Психологічний супровід навчального курсу в освітньому процесі ВНЗ / Т. Гера // Психологія і суспільство : укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - 2015. - № 2. - С. 137-148. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131
Рубрики: Психологія вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід
Анотація: Освітній мінімалізм спонукає пошук ресурсоощадних засобів психолого-педагогічного впливу на майбутніх фахівців. Пропонується психосупровідна методика викладання/вивчення психологічних дисциплін

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі